עולם האינטרנט שלי

פולדרים וכרטיסי ביקור לעסק

יותר ויותר אנשים פרטיים ובעלי עסקים מסתייעים בשירותי בית דפוס בצרכי היום יום שלהם. כאמצעי ארגון משרדי, הפצת פרסום, הזמנות לאירועים ומשלל סיבות נוספות. אין כל ספק, בתי דפוס הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו.
מאות בתי דפוס קטנים וגדולים קיימים בישראל. בבחירת בית הדפוס שישרת אתכם חשוב לבחור עסק מנוסה, בעל תודעת שירות גבוהה, המתמחה, בין השאר, בסוג המוצרים אותו אתם מעוניינים לרכוש. אם מדובר בכמויות גבוהות בהתראות זמן קצרות, ודאו כי ביכולתו לעמוד בקצב ובכמות. ההבדלים בין בתי דפוס שונים קיימים בפרמטרים רבים, בראשם התמחור (בהזמנות גדולות במיוחד מדובר בהבדל של מאות ואף אלפי שקלים), זמני העבודה (לרוב בין יומיים לארבעה ימי עסקים להזמנות קטנות ובינוניות) ורמת המוצרים. אם אתם עומדים לעבוד באופן קבוע עם בית דפוס, כדאי גם שיהיה קרוב גאוגרפית אליכם, גם בעידן המשלוחים והאינטרנט.
על פולדרים, כרטיסי ביקור לעסק ומוצרים נוספים
רשימת המוצרים של בתי דפוס כוללת מוצרים רבים. החל מהזמנות לחתונות ואירועים, דרך פולדרים ולוחות שנה, ועד כרטיסי ביקור לעסק מדגמים שונים. בשורות הקרובות נתרכז בשניים מהמוצרים הללו ונתחיל עם כרטיסי הביקור. עם כל הכבוד לשיווק שהשתנה בעשור האחרון והפך לטכנולוגי ומבוסס – אינטרנט יותר מאי פעם, עדיין אין כמו כרטיסי ביקור לעסק להצגה עצמית שלכם ושל העסק שלכם. חשוב להקדיש מחשבה בעיצוב הכרטיס, כי במיוחד בעסקים, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. בחרו בגודל המתאים, החליטו אם להשתמש בצד אחד או בשני צדדיו, תנו את דעתכם בנוגע לגימור (מט או מבריק) וכמובן – ערכו את תוכן הכרטיס ומה הוא יכיל: פרטים אישיים, סלוגן, לוגו, דרכי התקשרות, אמצעים וויזואליים, ברקוד לסריקה, פרטים חשובים נוספים ועוד. זכרו כי כל פרט חשוב ומשפיע, כולל צבעים, גודל וסגנון כתיבה, כל מילה שתיכתב או שלא תיכתב וכדומה.
נעבור לפולדרים – אותם קלסרים מרשימים המשמשים למגוון רחב של מטרות – תעודות הערכה, פולדר שיווק לעסק, חוברות הדרכה לעובדים וכו'. חשוב להבין שמדובר בכלי שיווקי לכל דבר, ומוטב להתייחס אליו ככזה. נצלו את השטח הגדול שלו ואת התפוצה הרחבה שלו להטמעת המסר העסקי שלכם, השירותים שלכם, היתרונות על פני המתחרים וכדומה. הטמיעו את הלוגו והסלוגן כך שלקוחותיכם הפוטנציאלים יוכלו במהרה לקשר בין אלו לבין העסק שלכם והשירותים שהוא מציע. זכרו – פולדרים הם הרבה יותר מסתם כריכה.