עולם האינטרנט שלי

עם פוליש לרצפה הבית ייראה יפה יותר

 

יש הבדל גדול בין רצפה שעברה פוליש ובין אותה רצפה ללא הברקה. לכן, בעלי בתים רבים מזמינים פוליש לרצפה לקראת חגים ואירועים מיוחדים. הם רוצים שהבית ייראה במיטבו בעיתות אלו ומוכנים להשקיע מאמץ וכסף בכך. יש אחרים שרוצים שכל העת הבית יראה יפה יותר וידאגו לחדש את הפוליש אחת לכמה זמן. פוליש קריסטלי שנעשה באמצעות החדרת חומרים מיוחדים בלחץ לחריצי הרצפה.

פוליש מסוג אחר נעשה באמצעות ווקס שנמרח על משטחים מרוצפים דוגמת פי וי סי ואחרים אשר מבריקים אותו בעזרת מברשות מיוחדות או סקוץ. את עבודת הקרצוף וההברקה עושה אותה מכונה כאשר בכל פעולה מחליפים את סוג המברשת. יש מברשות שנועדו לקרצוף, והן עשויות מניילון קשה או מגליל ששמים תחתיו סקוץ, ויש מברשות בעלות שיער רך שנועדו להברקה. יש סוגים שונים של מכונות שנבדלות בגודל, במהירות הסיבוב ובעוד תכונות. מפרטים טכניים שונים אלו קובעים את מהירות העבודה וקצב הביצוע. בכל המקרים התוצאות משביעות רצון.

ניקוי מיוחד

מכונות שטיפה בלחץ נועדו לניקיון משטחים גדולים, רובם חיצוניים או כאלו שממוקמים בתוך מבני תעשייה ולא במשרדים. משטחים אלו, כמו: חניונים, רצפות מחסנים, משטחי בטון מוחלק במוסך, משטחי פי וי סי ועוד. יש קירות חיצוניים של מבנים שהתלכלכו מעלים, מבוץ, מלשלשת ציפורים ועוד. מכונת שטיפה בלחץ מזריקה מים חמים או קיטור שמנקים את הלכלוך הקשה ומורידים שאריות כתמים. הניקוי טוב למשטחים חלקים או מחוספסים ונעשה על ידי צוותי עובדים מיומנים. ניקיון כזה נחשב למיוחד ויסודי ויש צורך להזמין צוותי עבודה שמתמחים בו.

יש מספר סוגי עבודות ניקיון, כאלו שמבוצעים ידנית והם מתאימים לבתים פרטיים, למשרדים, למרפאות ועוד. אחרים שנחשבים למקצועיים יותר ונדרש להם מיכון חשמלי. עבודות מקצועיות מבוצעות על ידי בעלי מקצוע שמכירים את התחום לעומק. חברות וקבלני ניקיון, מפעלים, מוסכים, אולמות אירועים ועוד גופים רוכשים מיכון חשמלי לצורך ניקיון תקופתי או שוטף. מומלץ להם לרכוש את המיכון אצל ספקים מנוסים ובעלי תשתית מתאימה לשיווק מוצרים אלו. בין היתר, נדרשים חלקי חילוף ובתי מלאכה שמסוגלים לתקן מיכון כזה בתקופת האחריות וגם לאחריה. מוצרים אלו מיוצרים על ידי יצרנים בעלי מוניטין בעולם. מכונות שטיפה בלחץ ומכונות פוליש פועלות על חשמל בסביבה רטובה וחייבים להיות בעל תקן מתאים.