עולם האינטרנט שלי

עוגת שוקולד שכל הילדים אוהבים

עוגות שוקולד הן ללא ספק העוגות האהובות ביותר על ילדים (וגם על המבוגרים שבינינו). בשורות הבאות תוכלו למצוא מתכון פשוט, מהיר ומופלא להכנת עוגת שוקולד שכל הילדים אוהבים.                                                                                                                                                                                                                    

המתכון המושלם להכנת העוגה

מתכון עוגת השוקולד שלפניכם הוא למעשה מתכון לעוגת שוקולד פשוטה ומהירה להכנה, ותוכלו לעשות בו שימוש בכל פעם שילדיכם יתחשק משהו מתוק וטעים. משך האפייה הממוצע של עוגת שוקולד הוא כחצי שעה, והכנת העוגה עצמה לא אורכת יותר מרבע שעה. להכנת העוגה הצטיידו מראש ברשימת המצרכים הבאה: כוס שמן, 4 ביצים, כוס סוכר, 200 מיליגרם שמנת חמוצה, כוס קמח תופח וכוס אבקת שוקו להכנה. במידה ותרצו להעשיר את העוגה ולהוסיף לה ציפוי מענג הצטיידו גם בחצי כוס שמנת מתוקה ו-100 גרם שוקולד חלב או כל שוקולד אחר אהוב עליכם.

לצורך הכנת העוגה מומלץ לעשות שימוש במיקסר חשמלי אליו יש להוסיף את כל חומרי הגלם המשמשים להכנת העוגה. בתחילה הוסיפו את השמן, הביצים, הסוכר והשמנת החמוצה ולאחר מספר רגעים הוסיפו את הקמח ואת אבקת השוקו. ערבלו את כל החומרים יחדיו עד ליצירת תערובת אחידה, ולאחר מכן צקו אותה ישירות לתוך תבנית עגולה או מלבנית לפי בחירתכם. חממו מראש את התנור לחום של 180 מעלות ואפו את העוגה במשך כחצי שעה. בזמן האפייה הכינו את הציפוי המענג של העוגה. תחילה חממו על אש קטנה את השמנת המתוקה בתוך סיר והביאו אותה לרתיחה. לאחר מכן, העבירו את השמנת לתוך קערה והוסיפו לתוכה את השוקולד האהוב עליכם. ערבבו את הכול עד ליצירת תערובת אחידה, וכאשר הסתיימה חצי שעת האפייה, הוציאו את העוגה מהתנור, צקו מעליה את שכבת הציפוי והניחו לקירור. הקפידו לקרר את העוגה היטב וזאת על מנת לגרום לכך שהציפוי יתייצב על גבי העוגה. את העוגה מומלץ להגיש כאשר היא מצוננת היטב.

עוגת השוקולד היא ללא ספק הקינוח המועדף על ילדים בכל הגילאים, ולכן ניתן להכין אותה שוב ושוב ואף אחד מילדיכם לא יתלונן על כך שהוא זוכה לטעום בכל פעם את אותה עוגה. את העוגה מומלץ להגיש לילדיכם בליווי כוס שוקו קר או חם, תלוי בעונות השנה, ואף להוסיף לצד השוקו והעוגה קוביית שוקולד פרה או אצבע שוקולד של כיף כף. דרך אגב, ניתן לפרוס את העוגה באמצע, כאשר את חציה התחתון של עוגת השוקולד ניתן לשמור בהקפאה לצורך הכנת פאי שוקולד מטריף ומענג.