עולם האינטרנט שלי

ניהול השקעות זה לא רק להמטיר גשם של כסף

החלום שלי לגיל השלישי – רווחה כלכלית וחיים נינוחים (ובריאים – הכי חשוב!)  במרכז תל-אביב, בדירה חמודה ומשופצת, טיולים בארץ ובחו"ל, בילויים והצגות, בתי-קפה ומסעדות גורמה.

נשמע מפתה? – בהחלט וכדי שזה יהפוך למציאות, צריך לתכנן!                                                                                                                                    

ואיך מתכננים? פונים לבית השקעות שיהפוך לבית האישי של הכסף שלנו. ההחלטה נפלה על 'פיטנגו'. ראשית חפשנו חברה בעלת ותק בשוק הפיננסי ושנית, רצינו חברה שמנהלי התיק שלנו יהיו גם בעלי החברה. שיהיה להם עניין ורצון להצליח. לא רצינו שניהול השקעות שלנו יעשה ע"י שכירים. הם יכולים להיות מוכשרים מאד, אך פיתויי השוק והצעות קוסמות יגרמו להם להמשיך הלאה ולהעביר את אוצרותינו לידיים אחרות, שלא מכירות אותנו.

התיק שלנו הוא סולידי בהחלט. כך הובטח לנו. סולידי במובן שלא יותר מדי משחקי מניות נעשים בו. אך עם זאת יש תוצאות שיבטיחו לנו חיים נוחים לעת הפנסיה. הרי זה מה שכל אחד חולם עליו. התברר שחברת 'פיטנגו' מנהלת שתי קרנות נאמנות, דבר המבטיח בסיס יציב. לבית השקעות דינמי זה יש לקוחות ידועים במשק הישראלי שהם בעלי ידע בשוק ההון, ואם הם בחרו ב'פיטנגו' כמקום להשקעה, הרי אנו מרגישים בטוחים.

אנו בטוחים שהתיק שלנו מנוהל בהתאמה לצרכים האישיים שלנו. כי כבר בפגישה הראשונה הרגשנו שההתייחסות אלינו היא אוהדת, מבינה ואישית, בלי קשר לגודל התיק. קבלנו תשומת לב מירבית, ניהול השקעות נעשה בגמישות מלאה, בקבלת החלטות עניינית ובביצוע מיידי. אהבנו שאין תבנית השקעות אחידה. כל תיק והצרכים שלו. לגבינו, 'האוצר הקטן' שלנו הוא בייבי שאנחנו רוצים בגידולו ובטיפוחו  וביבול מירבי וזו ההרגשה שאנו מקבלים ב'פיטנגו'.

התהליך פשוט וקל: פותחים חשבון בבנק ומייפים את 'פיטנגו' לנהל את החשבון (בבנק יש טופס המיועד לכך). ייפוי הכוח הזה מאפשר ניהול תיק השקעות באמצעות קנייה ומכירה של ניירות ערך. בררנו והבנו, שאין לחברה כל זכות משיכה מהחשבון, למעט דמי ניהול. כל זה נעשה, כאמור לאחר פגישת ההכרות וברור הצרכים. לאחר חתימת הסכם ניהול תיקים בינינו ובין החברה העברנו סכומי כסף וניירות הערך שעמדו לרשותנו וניהול התיק יצא לדרך! כיוון שהחשבון הוא אישי שלנו, הדיווחים השוטפים על כל פעולה מגיעים ישירות אלינו, וכיוון שאנחנו לא אוהבים ניירת, הכל נעשה דרך האינטרנט. תענוג!

החלום של דירה חמודה באמצע תל-אביב הוא חלום שיתממש!