עולם האינטרנט שלי

מתכון פנקייקס מעולה לקיץ!

 

הקיץ כבר בפתח וזה הזמן לדמיין את עצמכם מתיישבים (ביחד עם הילדים) לקינוח מתוק ומרענן במרפסת או בגינה. בשורות הבאות תוכלו למצוא מתוכן קיץ מרענן שיסייע גם לכם לעבור את הקיץ בשלום…

המתכון עליו אנו מדברים הינו מתכון פנקייק בסיסי אליו ניתן לצרף כדורי גלידה בכל הטעמים האהובים עליכם ועל ילדיכם. להכנה של בין 5 ל-10 פנקייקס, תלוי בגודל המחבת בה אתם עושים שימוש, הצטיידו מראש במצרכים הבאים: כוס קמח, 2 כפות סוכר, 2 כפות שמן, 2 כפיות של אבקת אפייה, 2 כפיות של תמצית וניל, ביצה אחת בגודל בינוני, כוס חלב ומעט מלח. בשלב הראשון, ערבבו את כל החומרים היבשים בתוך קערה ולאחר שנוצרת לכם תערובת אחידה ייצרו בתוכה חור (גומה קטנה) ולתוכו הוסיפו את החלב, השמן והביצה (את הביצה הקפידו לטרוף קודם לכן בנפרד). בעזרת כף עץ בחשו את התערובת עד לכדי סמיכותה ובדקו היטב שלא מופיעים גושים בגדלים שונים בתערובת. המתינו בין 5 ל-10 דקות (ניתן לצנן את התערובת במקרר בזמן זה). לאחר המתנה קצרה הכינו את הציוד הנדרש לצרכי טיגון הפנקייקים: מצקת קטנה ומחבת טפלון.

באמצעות המצקת נטלו כל פעם מעט מהתערובת, טגנו אותה על אש בינונית למשך כדקה עד דקה וחצי מכל צד, והפקידו לשמן קלות את המחבת מעת לעת.  את הפנקייקים המוכנים העבירו לצלוחית הגשה גדולה או צלוחיות הגשה קטנות, נטלו סירופ מייפל או סירופ שוקולד אהוב, פזרו את הסירופ באופן גס על גבי הפנקייק, הוסיפו בצד כדור גלידה בטעם האהוב עליכם והגישו באהבה.

ולצד הקינוח המרענן גם משקה מרענן…

על מנת לפנק את האהובים עליכם בערב קיץ מרענן ומתוק, אנו ממליצים לכם להוסיף לשולחן ההגשה גם כוסות מים בטעמים בהכנה עצמית. משקה זה מומלץ עם פנקייק פריך שלצידו כדור גלידה מרענן, והוא הופך את קינוחי פנקייקס שלכם לחוויה מתוקה אותה הילדים ידרשו מכם שוב ושוב לאורך חודשי הקיץ. לצורך הכנת המשקה נטלו בקבוק 1 ליטר של מים מינרלים לתוך קערת זכוכית, הוסיפו לקערה ממגוון פירות העונה (חתוכים לקוביות), מעט קרח גרוס, פרוסות לימון ומספר עלי בזיליקום. לצד הקערה הניחו כוסות עם המון המון קרח גדולה לצרכי מזיגה. נסו את המתכון המרענן שלנו באחד מלילות הקיץ וגם אתם תוכלו ליהנות מהחיוך המתוק והרחב שיעלה על פניהם של ילדיכם ברגע בו תגישו להם לשולחן את צלוחיות הפנקייק עם כדורי הגלידה.