עולם האינטרנט שלי

מערכות ניהול לעסקים – תוכנות מיוחדות

בינה עסקית היא אחד התחומים החשובים ביותר כיום בעולם העסקים. תחום זה מאפשר לחברות וארגונים לקבל החלטות חשובות על בסיס המידע הפנימי והחיצוני של החברה שנחשף בפניהם ומאפשר תכנון עתידי חכם. חברת Greenhouse היא אחת מהחברות שמספקות פתרונות BI לחברות וארגונים שונים וזאת על ידי הפלטפורמה של מערכת ה-   Qlikview.         

 

מערכת בינה עסקית

כל חברה זקוקה למערכת בינה עסקית שתעזור לה בכל הקשור אל ארגון בסיסי הנתונים הגדולים של החברה ותנפיק עבורה את כל המסקנות, המידע והדו"חות להם היא זקוקה. בחירת תוכנה/מערכת מיוחדת שמוגדרת כמערכת בינה עסקית לחברה או לארגון מחייבת את הדברים הבאים:

 

בחירת מערכת – דברים חשובים נוספים

מלבד כל אלו חשוב לוודא שאותה מערכת בינה עסקית בה אתם בוחרים היא בעלת גישה חברתית. כלומר, שניתן ליצור שיתוף של המסך בזמן אמת עם אנשים אחרים גם אם אין לאחרים את מערכת הבינה הספציפית שיש לכם. יש לה יכולות גילוי עסקיות, כלומר היא יכולה לספק לכם מידע שהיא רואה לנכון שחשוב לשיפור של ביצועי העסק, חשיפת פוטנציאליות לאפיקי רווח חדשים ועוד. בנוסף, תמיד יש לוודא שהמערכת מספקת למנהל תובנות עסקיות ומאפשרת שאילתות ושליפת מידע בצורה מהירה ופשוטה לשימוש.

 

לסיכום, נכון להיום יש כמה וכמה חברות שעיקרן פתרונות מחשוב ארגוניים, אך כאשר בוחרים חברה חשוב לוודא שמדובר על חברה בעלת מוניטין מוצלח שיכולה להציע לכם פתרונות בינה עסקית, כמו למשל Greenhouse וחברה שמשתמשת באחת המערכות החזקות והמוכרות ביותר, Qlikview