עולם האינטרנט שלי

מזרן אגדה

"יואל, אתה יכול להיכנס אלי לשנייה, אנחנו צריכים קצת עזרה עם הקמפיין של מזרון פולירון ". מישהו אחר היה חושב שזה סתם משפט שנזרק לאוויר עשרות פעמים ביום בחברת הפרסום בה אני עובד, אבל אני חיכיתי למילים האלו כמו שניצול מטביעת אונייה מחכה לשמוע את הביטוי "העזרה בדרך". "סוף סוף" מלמלתי לעצמי, "הגיע הזמן שכל המחקר שלי על מיני מזרנים אורטופדיים בחודשיים האחרונים יתרום לקריירה שלי", "עכשיו הכול תלוי בך" עודדתי את עצמי שוב ונכנסתי למשרד. אני מחכה להזדמנות שלי כבר כמעט שנתיים, שנתיים של הגשת קפה, צילום מסמכים, מיני שליחויות ובעצם כל דבר שיגאל המנכ"ל צריך. שנתיים שבהם בכל שעה עגולה אני נושא תפילה חרישית שאולי פעם יתנו לי הזדמנות. שנתיים שבהם כל פעם שמגיע לקוח חדש למשרד אני מבצע תחקיר מקיף על החברה שלו, מכין קמפיינים לדוגמא וטוחן ליגאל בשכל שאם הוא רק ייתן לי הזדמנות אני אעביר ללקוח מצגת שתשאיר אותו עם המכנסיים למטה. שנתיים של תקווה בלי שום הזדמנות. אבל הפעם זה יהיה שונה, הפעם השעות הרבות שביליתי מול המחשב בהיכרות מעמיקה עם כל מזרן וכל מיטה זוגית שידועות לציביליזציה יבואו לידי ביטוי.

מזרון פולירון גם לסבא וגם לילדון

כשנכנסתי למשרד, מיקי היה בדיוק באמצע הצעה לקמפיין, משהו נדוש שמסביר למה מזרון פולירון מתאים לכל הגילאים עם סלוגן די אינפנטילי. אני לא אוהב את מיקי במיוחד והוא לא ממש מסמפת אותי אבל זה באמת היה קמפיין שנלקח מהשעה הראשונה של השיעור הראשון בקורס פרסום דרג ג'. בכל מקרה חיכיתי בשקט לתורי, להיכנס במיקי ראש בראש יכול להיות צעד ממש לא חכם. כשיגאל פנה אלי בסופו של דבר ניסיתי לדבר בקול רגוע כמה שניתן- "נראה לי שכדאי למקד את הקמפיין בילדים. קודם כל בגלל שמגוון מזרנים אורטופדיים המיועדים למבוגרים הישנים על מיטה זוגית נמכרים לא רע כבר עכשיו ומעבר לכך בגלל שזה עובד בתחומים אחרים, אם הורים קונים ילקוט לבית הספר לפי הטעם של ילדם בדמויות מצוירות למה שזה לא יעבוד עם מזרן ?"

מזרן קונספט, יש דבר כזה בכלל?

"תגיד לי אתה אידיוט? " צעק מיקי בחמה גלויה. " מזרן מכוסה בסדין. זה לא משנה אם תצייר עליו את הילדים מכמעט מלאכים משחקים כדורגל עם הדמויות מיוגי הו כשהשופטת היא דורה, ההורים פשוט יקנו מזרנים אורטופדיים פשוטים ויכסו אותם בסדין מגניב. קהל היעד של מזרון פולירון הוא ציבור המבוגרים וכך זה צריך להישאר, כדאי הרבה יותר לבסס קמפיין על מזרן שמיועד לאנשים בוגרים הישנים על מיטה זוגית ויגרום להם לקנות אחד גם לילד שלהם מלנסות להלהיב את הילדים כדי שיפעילו לחץ על ההורים, זה פשוט לא יעבוד".

מזרנים אורטופדיים בעולם האגדות

"אני לא אידיוט ואני לא רוצה לצייר שום דבר על אף מזרן " הגבתי ברוגע, כמו שתרגלתי בבית. הרעיון שאני חשבתי עליו הוא ליצור קמפיין שמבוסס על אגדות ילדים. קחו למשל את הנסיכה והעדשה, נניח שנעשה טוויסט לעלילה, העדשה תוטמן תחת מזרון פולירון והנסיכה תצליח להירדם למרות העדשה. או שניקח את היפיפייה הנרדמת ובמקום שהמכשפה תטיל כישוף על הממלכה היא פשוט תשים להם מזרנים אורטופדיים של פולירון במיטות והם לא יצליחו להתעורר. יש המון דרכים לבצע קמפיין כזה אבל העיקר הוא להשתמש בדמויות מוכרות לילדים בשאיפה שהם ימשכו את ההורים שלהם לקנות מזרון פולירון המתאים לשימוש מיטה זוגית ולא להפך. הסתכלתי על מיקי, הוא נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ בכל רגע נתון אבל משום מה הוא שתק, הפניתי את מבטי ליגאל שאמר את צמד המילים לו חיכיתי כל כך הרבה זמן "רעיון מצוין".