עולם האינטרנט שלי

לעצב מבלי להתבלבל

עיצוב בית

עיצוב החצר או המרפסת דורש גם חשיבה על עיצוב הצמחיה והאופן בו אנחנו רוצים שהיא תיראה. יש את מי שאוהבים לטפח גינה מפוארת, לשתול, לעדור ולתכנן. ויש את מי שפחות מתחבר לעניין או שאין לו את הזמן להשקיע ולכן בוחר בעיצוב קיר ירוק אשר מורכב רק מצמחיה מלאכותית או פרחי משי שנראים בדיוק כמו פרחים רגילים אך דורשים מן הסתם תחזוקה מועטה ביחס לפרחים טבעיים. אז איך בוחרים איזה סוג של צמחיה מלאכותית תקשט את ביתכם? ומה חשוב לדעת על צמחים ופרחים מלאכותיים בעולם העיצוב הנוכחי? קיראו.

 

על היתרונות

לבחירה לעצב את המרפסת או את הגינה באמצעות קיר ירוק או פרחי משי מלאכותיים יש כמה סיבות ויתרונות מהותיים. ראשית, החיסכון הניכר במים הוא עניין שאין לזלזל בו ויש לו חשיבות עצומה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אקולוגית. שנית, אם אתם נכללים בקבוצת האנשים אשר מגדירים את עצמם כ"הורגי צמחים", יתכן ועיצוב קיר ירוק או עיצוב עם פרחי משי יכול להיות בדיוק מה שיסייע לכם גם לשמור על גינה מטופחת וגם לא לדאוג שמא אתם לא מטפלים בה כראוי.
יתרונות אלה וגם יתרונות נוספים מוובילים אנשים כיום להעדיף לעצב את החלק החיצוני של הבית או הדירה באמצעות צמחיה מלאכותית, והמספר רק הולך וגדל.

 

עיצוב חדשני ומתקדם

יכול להיות שאתם קוראים את הדברים האלה וחושבים לעצמכם שאין בכלל משהו יפה בעיצוב עם צמחיה מלאכותית. בעבר, אכן הצמחים והפרחים המלאכותיים היו נראים רחוקים מאוד ממשהו טבעי. יכולנו לראות ממרחק כי מדובר בקיר ירוק מפלסטיק או אגרטל עם פרחי משי שממש לא נראים כמו פרחים אמיתיים. עם השנים, הטכנולוגיה לעיצוב צמחיה מלאכותית השתפרה פלאים, גם העיצוב השתדרג מאוד ולכן כיום יותר ויותר מעצבים וגם אנשים פרטיים שואפים לעצב את גינתם או המרפסת שלהם עם צמחים מלאכותיים. על מנת להוסיף קיר ירוק או צמח מטפס שיעטר את הקיר החיצוני לבית או את מרפסת הבית – יש מספר דברים שמומלץ לבדוק ולעשות.

 

לתכנן בחוכמה

הנטיה של רבים מאיתנו כאשר זה נוגע לעיצוב עם פרחי משי או תכנון קיר ירוק היא פשוט "לזרום" עם הדברים מבלי לתכנן. בצורה זו אנו פוגשים לא מעט טעויות עיצוביות אשר יכולות היו להימנע בקלות אם היה מוקדש מעט זמן לתכנון. לפני שרוכשים צמחיה מלאכותית מכל סוג, חשוב לבדוק מה הצרכים שלכם. יתכן ואתם גרים בדירה קטנה עם מרפסת ומעוניינים להוסיף לה קצת צבע, או שאולי אתם רוצים לתת דגש לקיר חיצוני גדול שיש לכם בחצר הבית. כל אחת מהאפשרויות האלה דורשת חשיבה ותכנון שונה. לאחר שהחלטתם ותכננתם בידקו מה השטח אותו אתם מעוניינים לעצב. במידה ואינכם בטוחים באילו פרחים לבחור או מה הגודל הרצוי עבור הקיר הירוק שלכם – מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי עיצוב המתמצאים בתחום זה.