עולם האינטרנט שלי

לימודי פוליטיקה ויחסים בינלאומיים

מדינת ישראל ממוקמת באחד האזורים הנפיצים והלא יציבים בעולם. המזרח התיכון משופע במדינות ערביות שונות אשר אינן נחשבות דמוקרטיות אבל השפעתן גדולה מאוד בעולם בזכות מאגרי הנפט והגז המצויים בהם. יש צורך להכיר את המשטרים הללו, להכיר את מערכות היחסים ביניהם ולהבין את הדינאמיקה של רצף האירועים שמתרחשים לאורך השנים. לימודי פוליטיקה במזרח התיכון מסייעים לכל סטודנט להבין מגמות אלו, ומסייעים לו להבין את מיקומה ומעמדה המיוחד של מדינת ישראל בתוך המרחב ואל מול העולם.

לימודי פוליטיקה של המזרח התיכון מיועדים לכל מי שרוצה לקבל כלים מקצועיים ומדעיים שיסייעו לו לנתח את כל האירועים, ההחלטות והמגמות שקיימות במזרח התיכון. אלו מהוות חלק בלתי נפרד מהפוליטיקה הבינלאומית שברובה מתנהל מול המערב, ובראשן ארצות הברית ומדינות מערב אירופה. סין ורוסיה הן מעצמות שלוקחות אף הן חלק בהשפעה על מהלכים במזרח התיכון, וגם על מערכת היחסים עימם נותנים משקל בתכנית הקורסים. בוגרי הקורס יכולים להשתלב במוסדות ציבוריים, ממשלתיים, עיתונאים ואחרים. הקורס מיועד גם למי שכבר עובד במוסדות אלו ורוצה להבין טוב יותר על המרחב הזה.

 הוספת ידע

אמנות ניהול משא ומתן הינה, במקרים רבים, חלק בלתי נפרד מלימודים והתמחות בנושאי מערכות יחסים בינלאומיים. יש צורך בהכרת המרחב העולמי ובעיקר, את המוקדים החשובים מולם מתמודדת ישראל. בהתנהלות בינלאומית יש קודים מקובלים וחשוב מאוד להכיר אותם ולהכיר את הניואנסים השונים בהם. בוגר של קורס כזה מגיע עם ידע נוסף וחשוב שיסייע לו בקבלת החלטות שמתבצעות בעת ניהול משא ומתן עם בעל תפקיד במדינה שיש עימה קשרים דיפלומאטיים. כל מי שעוסק בתחום יכול להיעזר בחומר הנלמד שמועבר על ידי מורי הקורס.

מומלץ לכל מי שרוצה להוסיף ידע בנושאי פוליטיקה מזרח תיכונית ובינלאומית, ולכל מי שרוצה להתמחות בניהול משא ומתן ביחסים בינלאומיים להירשם לקורס במוסד בעל מוניטין. במוסד אקדמי כזה יש הנהלה מנוסה וסדרת מרצים מהשורה הראשונה אשר יכולים להעביר את החומר הנלמד בצורה חיונית ומקצועית. הקורסים בתחום מבוססים על ידע רב וניסיון לימודי נרחב שנרכש במשך שנים רבות. הקורסים הללו ממוקדים מאוד ומעניקים כלים חשובים לכל סטודנט. כל מי שלומד בהם יזכה ליחס אישי ויוכל להיעזר במרצים כל אימת שהדבר נדרש לו. בוגרי הקורס יהיו מצוידים בידע מוגבר להמשך דרכם ויבלטו במשרות השונות לאורך זמן.