עולם האינטרנט שלי

להיות בארץ ולחשוב חו"ל…

לפעמים צריך להניח לכל טרדות היום. לעשות החלטה ופשוט להכנס לאתר 'אוצרות הגליל' ולהזמין צימר באחד הצימרים בצפון                  

החיים שלנו מלאים במיליון ואחת מטלות: בית, משפחה, עבודה, פרנסה, הורים, ילדים, חברים…מלאים בשאלות: איפה? לאן? כמה? מה? עם מי?… מלאים ברגשות ותחושות: שמחה, עצב, אהבה, קנאה, תענוג, התרגשות…

פוס לכל! צריך פסק זמן ולחדש כוחות. אם כבר צימר אז להתמקד באחד מהצימרים בגליל המערבי הוא כבר יעשה את עבודת הניתוק.

המיזם של 'אוצרות הגליל' הוא מלכ"ר, כלומר מיזם ללא כוונת רווח, אך עם כוונת פרנסה! המטרה לתת לי ולך את האפשרות להנות מלתייר בגליל המערבי ע"י שדרוג וייעול הכלים שבאמצעות החוויה תהיה מקסימלית. המחיר סביר, בלי התחושה שמסדרים אותי. וכמובן בגלל הקרבה (80-100 ק"מ) מהמרכז. כך אפשר להנות מיום טיול אחד ואפילו מחופשה ממושכת ומפוגגת מתחים.

'אוצרות הגליל' אינו אתר הזמנות. זהו אתר אינפורמטיבי המספק מידע איכותי ובדוק. העסקים הכלולים נמצאים תחת השגחה קפדנית ובוחנת. למשל, המידע על צימרים בגליל המערבי הוא אמין ולא יווצר מצב שצימר שמפורסם ומומלץ באתר יתגלה כמאכזב ולא מקיים את הבטחותיו. הגליל המערבי הוא האזור האהוב עלי בישראל. אני אוהבת את כל אזורי ישראל, אך מה לעשות, יש תמיד העדפות. הגליל המערבי בעל יחוד מרגיע.

כטיילים ותיקים בגליל המערבי התנסיינו בהרבה צימרים בצפון. לפעמים 'נפלנו' במקום מדהים, מפנק, נקי שנראה מבטיח באתר שלו באינטרנט וגם קיים את ההבטחה במציאות. ולפעמים ממש לא. וזה מאד מאכזב. להגיע, לאחר יום מלא פעילות והליכות וניחוחות, למקום ש'נאה דורש, אך אינו נאה מקיים' ולגלות שהג'קוזי שחלמנו עליו ונראה מהמם בתמונה, מתאים בקושי לאדם אחד ורמת הניקיון שלו, לא מצדיקה אפילו טבילת התרגעות.

עכשיו כאשר יש 'אבא ואמא' שמשגיחים ושמים עין בקורתית ותומכת – נחזור להנות מהתרגעות בגליל המערבי. הנוף מדהים, הים קורץ, הטבע מלא בצמחיה מעניינת, עתיקות בכל מקום. הסטוריה ועשייה מודרנית, מגוון עדות, מגזרים וטעמים. חלום של חופשה. פעם, כאשר ילדינו היו צעירים ו'סחבנו' אותם בכל רחבי הארץ, היינו עושים קמפינג בכל מקום מורשה. עכשיו, כאשר אנו מטיילים עם חברים או רק לבד או מגיעים על טפנו ונכדינו – אנחנו רוצים פינוק! כל דבר בעתו. כאשר צעירים – מזרון טיולים ואוהל נחמד יכולים להספיק. וכאשר העצמות חורקות יותר (לא נשתמש במלה 'זקנים') – תנו חדר ממוזג, מזרון מעולה, ג'קוזי משחרר ומכונת קפה…