עולם האינטרנט שלי

להוציא לפועל זה לא סתם מימוש!

יש מילים מפחידות בלכסיקון. צמד מפחיד כזה: 'הוצאה לפועל'. יש משהו בצמד הזה שמעלה אסוציאציות קשות. זכרונות של תמונות מסרטים. בריונים מתפרצים לדירה ולוקחים מכל הבא ליד מעניים מרודים, מפוחדים ורועדים. כן, הדימיון שלנו קשור להרבה תמונות הקשורות למילים ולמושגים ועליהם בנינו את כל מטען המידע שלנו. אין זה משנה אם המושגים מוטעים לגמרי ואין בין המילים למציאות קשר אמיתי.                                                                                                                                                               

גיל אפרתי חברת עורכי דין, נותן פרשנות נוספת לתמונה האסוציאטיבית שמעלים המילים: עורך דין הוצאה לפועל. הוא עוסק בהגנה על החייב! אם יש לחייב כלשהו הרבה חובות (והרי הכלכלה מביאה אנשים למצבים קשים של חובות וחוסר כל), עליו להגיש בקשה לאיחוד תיקים. איחוד תיקים המתבצע ע"י עורך דין הוצאה לפועל יכול להסתיים במהירות. בזמן הבקשה לאיחוד תיקים יש להגיש את המסמכים הנכונים ובמהלך איחוד תיקים נדרשת עשייה של אנשי מקצוע. לכן, יש לפנות לעורך דין הוצאה לפועל שמבחינתו איחוד תיקים הואמהלך ברור ומובן.זהו סטטוס משפטי ו-

גיל אפרתי חברת עורכי דין הינו מומחה מהסוג הנ"ל. בפגישה הראשונה הכל מונח על השולחן: ההתמחות הספציפית של העו"ד הוצאה לפועל, הצעת המחיר עבור הטיפול והבהרת התמונה של האלטרנטיבה המונחת בפני הלקוח.

המשרד של גיל אפרתי חברת עורכי דין מונה כשלושים עובדים, הכוללים: עורכי-דין, מתמחים, פקידות הוצאה לפועל, סטודנטים למשפטים, חוקרים, מוסרים ומזכירות. בין הלקוחות של המשרד נמצאים חברות, בנקים, עיריות, מועצות אזוריות והרבה הרבה אנשים פרטיים, שמזלם לא שפר עליהם והיו צריכים עזרה מקצועית במכת הגורל שנחתה עליהם. כאשר אדם נמצא במצב שעליו לפנות לעורך דין הוצאה לפועל, הוא צריך לצידו את הטוב ביותר. וגיל אפרתי חברת עורכי דין, הוא האדם שיעמוד לימינו.