עולם האינטרנט שלי

לא בושה לרצות להיות יפה

הרצון להיות יפה, צעירה ומושכת בוער בעצמותיך? את יודעת שאת רוצה את זה? אל תחששי. בעולם המודרני של היום, נתונים של יופי ואסתטיקה מסבים אושר רב לנשים וגם משפרים את עמדות המיקוח שלהם בתחומים רבים אליהן הן פונות. עכשיו זה לא המקום להתבייש ולהסתתר מאחורי נתוני היופי הטבעיים המאפיינים אותך ולעשות את השינוי. כן, ניתוחי הגדלת חזה, שאיבת שומן וכן מילוי קמטים הם רק חלק מעולם רחב של מושגים אשר הלך והשתרש בעולמנו, והופך כל אישה לכזו שיכולה לעשות בה שינוי ובצורה בטיחותית.

ניתוחי הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה כולל החדרת שתלים העשויים ברובם מחומר הסיליקון לשדיים. השתלים יכולים להיות בצורות ובגדלים שונים, כשזה המקום לציין שניתוח הגדלת חזה מתאפשר לכל אישה ונערה שעברה את גיל ההתבגרות ושדיה הפסיקו לגדול ולהתפתח. כיום, קיים מבחר רב של שתלים ההופכים את שדיה של האישה לכאלו הנראים טבעי לחלוטין. צורתו וגודלו של השתל הגדלת החזה אינדיבידואלי מאד ומשתנה מאישה לאישה, בהתאם לגודל של השד וצורתו הטבעית. כמובן שלפני ניתוח הגדלת החזה יש לבצע בדיקה כוללת.

ניתוחי שאיבת שומן

מי מאיתנו לא רוצה לקום יום אחד בבוקר ולראות שהשומן בחלק העליון של הרגל נעלם? כן, לכולנו יש חלומות אבל לפעמים אלו מתגשמים. שאיבת שומן היא הפתרון לבעיות שומן הקיימות לרובנו. מדובר בפעולה כירורגית היוצרת מראה חדש ואחר לגוף, זאת על ידי הוצאת שומן באזורים מסוימים ממנו. יחד עם זאת, חשוב לציין שאיבת שומן אינה עוד דרך להרזיה, והיא אינה נמדדת בכמות השומן שנשאב. משרד הבריאות הסב את תשומת הלב לנושא והקים מגבלות שונות לכמויות השומן הניתנות לשאיבה, כך שזו לא הדרך לדיאטה.

כמה שואבים ואיך?

שאיבת שומן מתחלקת לשאיבות קטנות, בינוניות, גדולות וכאלו המוגדרות כגדולות מאד. בכמויות מדובר בין שני ליטר שומן הנשאב מהגוף, ועד ל-12 ליטר שומן במקרה הקיצוני יותר. מדרג הסיכונים גם הוא עולה ככל שמגבירים את קצב שאיבת השומן, כשבחלק הקיצוני ראוי לציין שמשרד הבריאות אסר על ביצוע של שאיבת שומן ביותר משישה ליטרים. שאיבת שומן היא ניתוח לכל דבר, ולכן עוד לפניו מרדימים את המטופל ומכינים אותו לניתוח. גם לאחר ניתוח שאיבת השומן יש לנהוג תחת כללים מסוימים, לדוגמה לבישת מחוך מיוחד.

מילוי קמטים

עונות היובש, קרני השמש הלוהטות וגם הלחות הגבוהה הם רק חלק מהמאפיינים ההופכים פנים יפות וחלקות למלאות בקמטים וסימנים מכוערים. שיטת מילוי הקמטים יוצרת מראה צעיר לפנים ומחזירה את החיוניות שבו. מילוי הקמטים נועד להחליף ניתוחים מסוכנים יותר כדוגמת מתיחת פנים או זריקת בוטוקס. בכך גם נמנעים הסיכונים הכרוכים בניתוחים אלו, ומעלים את האפקטיביות שבטיפול זה. קיימים חומרים רבים מילוי קמטים החל מתמיסת חלב, דרך סיליקון ועד לשומן עצמי הנשאב מאזור אחר בגוף.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי