עולם האינטרנט שלי

כרטיסי ביקור – למה הם טובים?

אז נכון שישנה מחשבה כי כרטיסי ביקור עברו חלפו מהעולם אך האמת היא, שאין חלופה טובה יותר מאשר הכרטיס הקטן הזה, שיכול לשבת לך בכיס או בארנק ומיד להיזכר באותו אדם אותו פגשת ומה הוא יכול לעשות עבורך. כבעל עסק או נותן שירות, כרטיסי ביקור יעניקו לך את היתרון הגדול הזה של מהירות השליפה וגם יבטיחו לך כי כל המידע שלך הועבר למקבל. בשורות הבאות, ננסה לענות על השאלה איזה כרטיס ביקור הכי נכון עבורך והאם מדובר עדיין בכרטיסים אפקטיביים.

סוגי כרטיסי ביקור

בעבר, היו מספר דגמים ואפשרויות מצומצמים בכל הנוגע לעולם כרטיסי ביקור. היה גודל אחיד, צבעים ספציפיים ודיי היה ברור כיצד הכרטיס אמור להראות ואיזה מידע הוא אמור להכיל. כל זה נכון ל "בעבר" כמו כתבנו וכיום האפשרויות הן בלתי מוגבלות בתחום הדפסת כרטיסי ביקור.. כל אדם יוכל לעצב לו כרטיס ביקור כאהבת נפשו ומה שחשקה נפשו בו – כנראה יוכל להיות מיוצר בבית דפוס מקצועי. אם נקדיש לנושא היכולות מחשבה נוספת, נבין כי ככל, שהכרטיס ביקור שלך יהיה שונה ומיוחד יותר, כך הסיכויים לבלוט יגדלו ובהתאם אחוזי השמירה של כרטיס הביקור אצל המקבל. אגב, ההמחשה הטובה ביותר לנכונות וחשיבות כרטיסי הביקור היא העובדה שלכולם עדיין יש כרטיסי ביקור.

סקירה קצרה של סוגי כרטיסים תניב וריאציות וסוגים שונים, בין אלו נמצא: גודל שונה (ישנם גדלים שכיחים והנפוץ ביותר עוד 9 ס"מ על 5 ס"מ וכיום ניתן להדפיס את כל הגדלים המבוקשים או לחתוך לגודל המבוקש) משקל הנייר (השכיח ביותר הינו 300 גרם אך ישנם משקלים שונים נוספים), כרטיסים בעלי למינציה (גם כאן ישנם שני סוגים: למינציה מבריקה או מט), כרטיסים עם גימורים שונים, סוגי פינות שונות (כגון עגולות, חדות ועוד), הבלטות שונות (לכה סלקטיבית, מרקם ייחודי ועוד) והשמיים הם הגבול.

הדבר החשוב ביותר הוא להבין הוא "כיצד אני רוצה שהכרטיס ביקור שלי יראה?" ומשם הדרך לתוצאה הסופית של הכרטיס, סלולה וקלה יותר. בתי דפוס שונים, יעניקו שירותי עריכה גרפיקאית או שניתן לעצב את הכרטיס עצמאית בעזרת מערכות שונות לרווחת הלקוחות באתרי בתי הדפוס. כמו כן, יכול אדם לעצב את הכרטיס בעזרת מעצב גרפיקאי ולשלוח להדפסה בלבד. הטיפ שלנו עבורכם בכל הקשור בתחום כרטיסי ביקור בכלל לצד הדפסת כרטיסי ביקור בפרט, הוא לנסות לייצר את הכרטיס הייחודי ביותר וזה שיבלוט.