עולם האינטרנט שלי

כל מה שרציתם לדעת על בחירת אולמות אירועים  

אנשים אוהבים לציין ימים מיוחדים בחגיגות שונות, ואירועים כמו": חתונה, בר ובת מצווה, הולדת ילדים ועוד הם מהחשובים ביותר בחיי כל משפחה. אצל רבים, נישואין הם בדרגת חשיבות עליונה ביותר מבין כל האירועים, ובמקרים אלו, הם מבקשים שהאירוע ייערך באולם מכובד שיתאים לאירוח משפחה קרובה, חברים ומכרים. אולם אירועים מכובד בנוי לשרת קהל גדול ומגוון והוא מיועד לשירות של כמות אנשים רבה בו זמנית. באולם אירועים יפה כזה יושם דגש על כל פרט.

 

עיצוב יפה

אולמות אירועים נבנים על פי תכנון ועיצוב מוקפד וברבים מהם תהיה הפרדה בין השטח החיצוני והשטח הפנימי. הרחבות החיצוניות תהיינה מותאמות לקבלות פנים ויהיו בהם פינות ישיבה. העיצוב שלהם יכלול, מדשאות, צמחיה לצד שבילים שמוארים בתאורה רכה. תעלות מים, מפלים, גשרי עץ, בריכות עם דגים ועוד אלמנטים אחרים. הרחבות הללו נועדו לקליטת קהל בתחילת הערב ועל דוכני מזון שמוצבים בפינות שונות יכינו צבא המלצרים מזון מהיר.

 

אוכל משובח

יש אולמות אירועים בהם כל האירוח ייעשה בחוץ בימות הקיץ, ושם גם יוגשו מנות עיקריות, יערכו את החופה, וירקדו. באולמות אירועים יש דגש רב על האוכל, וברבים מהמקרים, המדד החשוב ביותר אצל האורחים הוא איכות ומגוון המנות המוגשות בו. בכל אירוע יוגשו מנות ראשונות ובעת קבלת הפנים יסתובבו מלצרים ויגישו פוד פינגר ומזון אחר. יהיו מנות ביניים, ומנות עיקריות. לאורך כל הערב יהיה בר משקאות פעיל ויוגשו מבחר רב של משקאות קלים וחמים. לסיום יהיו מנות קינוח שכוללות מתוקים, פירות עוגות ועוד.

 

שירות מקצועי ומוקפד

בכל אולם אירועים מקצועי תהיה מערכת מולטי מדיה שמאפשרת נשיאת ברכות, הקרנת תמונות וסרטונים ועוד. מערכת תאורת רחבת הריקודים ומערכת הרמקולים תהיה מותאמת לכל תקליטן, זמר או אומן אחר שמופיע. כל בעל שמחה יבחר את מקום האירוע על פי טעמו וצרכיו. אולם אירועים מוקפד יגיש שירות איכותי עם מלצרים, מנהלי אירוע, וכמובן מטבח איכותי בניהול של שף מקצועי. מובטח לכל לקוח לקבל את מלוא תשומת הלב  בעת עריכת האירוע החשוב, ומנהלי אולם האירועים יקפידו על כך מאוד.