עולם האינטרנט שלי

כיצד נבחר נכון לול תינוק, נדנדה לתינוק או כל מוצר נדרש אחר?

אנו דואגים לילדינו עוד טרם הגיעו לעולם – מקפידים על ביצוע הבדיקות הנדרשות, אוכלים בריא, נמנעים משתיית אלכוהול, מתכוננים לקראתם מבחינה נפשית ופיזית, מכינים את הבית, את החדר ואת הסביבה לקראתם ועורכים קניות חשובות כשהם עדיין בבטן. הצרכים הפיזיים של תינוקות, שזה עתה נולדו, כוללים בין השאר מוצרים, כדוגמת: מיטה, עריסה, בגדים ראשוניים בהתאם לעונות השנה, עגלה ואמבטיה. בשלב הבא, כאשר התינוקות גדלים, הופכים לעצמאיים יותר ומתקשרים כבר ברמה בסיסית עם סביבתם צריך להיערך בהתאם ולרכוש מוצרים חשובים המתאימים לשכבת גילם, כדוגמת: לול תינוק, נדנדה לתינוק, צעצועי התפתחות שונים ושערי בטיחות. היום שוק מוצרי התינוקות הוא עשיר ביותר, ההיצע הוא עצום ולא תמיד ברור מה לקנות וכיצד לבחור במוצר הרצוי. במאמר זה ננסה לעשות "מעט סדר בדברים" ולסייע לכם לקנות בצורה מושכלת.

קניות לתינוק – מה חשוב לדעת?

כאשר נכנסים לחנות לתינוקות או גולשים באתר המיועד במיוחד למוצרי תינוקות, התחושה הראשונה היא של צבעוניות ושפע מבלבל. לרגע נדמה, שאתם זקוקים לכל מה שעינכם נתקלות בו, אבל בפועל, כמו בכל תחום אחר, חשוב מאוד לפעול בשיקול דעת ולקנות רק מוצרים נדרשים. הנה כמה עצות בסיסיות:

קניית לול לתינוק או נדנדה לתינוק – על מה לתת את הדעת?

ללול התינוק המסורתי ישנם שני שימושים נפוצים. הלול משמש כמיטת ביניים, המתאימה החל מגיל חצי שנה ועד גיל שנה או אפילו יותר, והוא גם מרחב משחק ושהייה מוגן בשעות הערות. כמו כן, היום ישנם לולים קומפקטיים המשמשים כפיתרון יעיל ביותר לילנה בחופשות או בטיולים. בהתאם לכך, בשוק מוצעים לולים מסורתיים מעץ, לולים מפלסטיק ולולים מתקפלים לקמפינג. שני השיקולים החשובים ביותר בעת רכישת לול הם נושא הבטיחות והנוחות. לעומת הלול, נדנדה לתינוק מיועדת לבילוי בשעות הפנאי, כאשר היום ניתן למוצא אינסוף דגמים בתחום, החל מנדנדות פלסטיק, דרך נדנדות לחצר מעץ מלא וכלה במתקני תלייה לבית. גם במקרה זה, חשוב לבחור בנדנדה, קודם כל, ביחס לקריטריון הבטיחות ורק לאחר מכן ביחס לשיקולים אחרים.