עולם האינטרנט שלי

טיפים בבחירת מתנות לאירוע

מחפשים מתנה לאירוע המתקרב אליו הוזמנתם? ההיצע הקיים בחנויות הוא עצום, ורק המחשבה על בחירת המתנה ההולמת יוצרת לכם כאוס בראש? כדי שלא תחושו חסרי אונים ועל מנת שתוכלו לבצע קנייה מהירה וחכמה, קבלו כמה טיפים לבחירת המתנה האידיאלית לחתן האירוע או לכלת השמחה.        

4 כללים לקנייה נכונה ובחירה פשוטה של מתנות לאירוע

  1. בחרו מתנה בהתאם לסוג האירוע אליו אתם מוזמנים. מתנות לחתונה, מתנות לבת מצווה או מתנות ליום הולדת – כל אחת מהמתנות הללו אמורה להיות שונה מחברתה, הן מבחינת התקציב והן ממהיבט של מהות המתנה ואופייה. סט מצעים זוגי ומפנק מסאטן יתאים מאוד כמתנת חתונה, אך ממש לא יהווה מתנה הולמת לילדה החוגגת בת מצווה. כמו כן, מבחינה תקציבית, מתנות לחתונה אמורות להיות יקרות משמעותית ממתנה לבת מצווה, בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בארגון חתונה לעומת בת מצווה.
  2. בהמשך להמלצה הראשונה, יש להתאים את המתנה לאישיות ולגיל של הנמען העתיד לקבל אותה. אם הסבתא החוגגת את יום ההולדת ה-80, מעולם לא למדה בבית ספר ואינה יודעת לקרוא, כמובן שאין שום טעם להעניק לה ספר כמתנה. באותה נימה, אם הוזמנתם לברית מילה של התינוק של חבריכם הטובים, אין לכם מה לחפש בחנות רהיטים לבית, מאחר שהמתנה האידיאלית לאירוע כזה היא מוצר לתינוק.
  3. וותרו על כיתות הרגליים אל הקניון או אל מרכז הקניות, ורכשו מתנה אונליין. קניה דיגיטלית היא האופציה המועדפת בקרב צרכנים, בין היתר, בשל העובדה שההיצע באינטרנט הוא גדול הרבה יותר, ובמרבית המקרים גם זול יותר מהסחורה המוצעת בחנויות. החל ממתנות לחתונה ועד מתנות לבת מצווה, בחנויות הווירטואליות תוכלו למצוא פשוט הכל, ולשלם בקליק אחד בלבד, מבלי לעמוד בתור ולחכות שהמוכרת תתפנה לסייע לכם.

לבחור מתנה פרקטית

  1. בחירה נכונה של מתנה צריכה להיעשות בהתבסס על מידת הפרקטיות והשימושיות שלה עבור הנמען העתידי שלה. אריזה מיוחדת ומפנקת של מוצרים קוסמטיים היא יופי של מתנה עבור יום ההולדת ה-50 של אמא, אך לילדת בת מצווה לא ממש יהיה מה לעשות עם זה. על אותו משקל, רב המכר שיצא לאחרונה באנגלית הוא אולי יופי של רעיון למתנה, אך אם החבר הרווק שלכם, שארגן מסיבת יום הולדת בדירתו, לא ממש חזק באנגלית, הוא לא ימצא כל שימוש בספר שקניתם לו, גם אם הכוונה שלכם הייתה מאוד טובה.