עולם האינטרנט שלי

טיפול בתופעת התקרחות

גברים סובלים מתופעת התקרחות והדבר נובע מסיבות גנטיות. התופעה מתרחשת בגילאים שונים ומושפעת משינויים הורמונאליים בגוף. יש הורמון שגורם לזקיקים המייצרים שיער להתנוון ובשל כך נעצר גידול השיער. הבשורה הטובה היא שכיום יש שיטות מוצלחות מאוד להצמחת שיער וניתן להשתמש בהם ללא חשש מסיבוכים. מדובר על מכשירים להצמחת שיער אשר תוכננו לאחר שנות מחקר מרובות והם מוגני פטנט. הם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. היתרון של המכשיר הוא בכך שהוא נותן תוצאות בפרק זמן קצר יחסית של ארבעה חודשים.
כל גבר שמשתמש במכשיר יכול לראות את התוצאות במו עיניו ולשמור עליהם אגב שימוש מתמשך בו. המכשיר מבצע מספר פעולות במקביל. פעולה חשמלית, ביוכימית, ומכאנית. פעולה חשמלית מעבירה זרמים עדינים לקרקפת ומעודדת את פעולת הזקיקים. פעולה ביוכימית מחדירה יוני אבץ ונחושת לעור. חומרים אלו ידועים בהשפעה במדכאת שלהם על ההורמון שגורם לניוון הזקיקים. הפעולה השלישית היא המכאנית אשר מעסה את הקרקפת, ממריצה את זרימת הדם ומזינה את זקיקי השיער. המכשיר בטוח לחלוטין ולא נדרש אישור של משרד הבריאות לשימוש בו.
שימוש נוח ופשוט
הצמחת שיער על קרקפת דלילה מועילה רבות גם למין היפה. נשים אשר סובלות מנשירת שיער סובלות רבות מדימוי עצמי שלילי. שיער דליל אצל נשים מעיד על בעיית בריאות ויכול לנבוע ממגוון סיבות. לעיתים, זה בגלל גיל, מסיבות גנטיות, נפשיות ועוד. נשירת שיער שמתחילה בגיל צעיר יכולה להיות מואצת בגיל מתקדם, ולכן, כדאי להתחיל טיפול בגיל מוקדם ככל האפשר. ניתן להתחיל בתהליך הצמחת שיער ולאחר מספר חודשים לחזות בהתעבותו. כל עוד יהיה המשך של שימוש במכשיר אזי נפח השיער יישאר. שיער בריא מעיד על יופי ואסתטיקה והטיפול יסייע לכל אישה, שסבלה בעבר מהתופעה, להתמודד טוב יותר במסגרות חברתיות שונות.
יעילות המכשיר מוכחת ואינה מוטלת בספק ויעידו על כך משתמשים רבים שלקחוהו לניסיון. יותר מכך, היצרנים נותנים אחריות למכשיר ומאפשרים החזרתו במקרים בהם הוא לא מבצע הצמחת שיער יעילה. השימוש במכשיר נוח ויכול להיעשות בבית בכל אחד משעות היום. כמובן, שיש להקפיד על הוראות היצרן ולהשתמש בו בצורה מושכלת ונכונה. מחיר המכשיר נוח וסביר ומתאים לכל כיס. גברים ונשים אשר ישתמשו בו ייהנו מההשקעה הכספית בו, והתרומה לאיכות חייהם תהיה רבה מאוד. גברים ונשים אשר סבלו מדימוי עצמי ירוד ישובו לחייך לאחר שימוש במכשיר לאחר פרק זמן קצר יחסית.

יהודה מזרחי ספר