עולם האינטרנט שלי

טיול טרקטורונים בצפון – הוראות בטיחות והמלצות לאזורי נהיגה

טיולים בצפון המשלבים טרקטורונים נחשבים מלאי קסם והתרגשות. האדרנלין שוטף את הגוף עוד לפני שאתה עולה על הטרקטורון, ומלווה אותך לאורך כל הטיול. מי שמטייל בחלקה העליון של הארץ כמעט ואינו מוותר על טיול טרקטורונים בצפון. החוויה היא חד פעמית, אין ספק.

אבל, האם אתה יודע מהם כללי הבטיחות הנדרשים בזמן נסיעה על טרקטורון? כללים אלה חשובים עבורך ועבור בני משפחתך ויש להתייחס אליהם במלוא הרצינות. המאמר ידון בכללי הבטיחות בנהיגה על טרקטורונים, בדרישת החברות (המספקות את כלי הרכב) מהלקוח ובבתי העסק בצפון המציעים את האטרקציה המלהיבה הזו.

כללי בטיחות

הוראות הבטיחות מחייבות כל נהג בכל גיל, ומחובתם של המדריכים לעדכן את הנהגים בכל הנדרש על מנת לשמור על בטיחות גופם במהלך הנסיעה ובטיחות הסביבה. אם אין שיתוף פעולה עם המדריך הוא רשאי להפסיק את הנהג, להורידו מהטרקטורון ולמנוע ממנו המשך נהיגה ללא החזר כספי.

נהיגה על טרקטורון אפשרית רק לאחר הצגת רישיון נהיגה, וכמו כן, על הנהג להעביר את פרטי חשבון כרטיס האשראי כפיקדון מול נזק אפשרי שעלול להיגרם לטרקטורון. על הנהג לחבוש קסדה במשך כל זמן הנהיגה ועליו להיות פיכח. קיימת האפשרות להרכיב ילדים על ידי הוריהם, אך זאת בתנאי שהילד אוחז בידיות המותאמות לכך, מניח את כפות רגליו במדרסים המיועדים לכך על גבי הטרקטורון וחובש קסדה המתאימה לראשו.

חשוב לברר מול חברת הטרקטורונים באטרקציה לגבי ביטוח חובה המעניק כיסוי עבור כלי הרכב המיועדים להשכרה. כל נהג, רגע לפני העלייה על גבי הטרקטורון, נדרש לחתום על טופס הוראות בנושא הבטיחות וכתב ויתור ונשיאת אחריות אישית על נהיגתו ותוצאותיה.

טיול טרקטורונים בצפון- בתי עסק מוכרים

אין ספק כי טיולים בצפון מזמנים אפשרויות לספורט חוויתי ואתגרי שחלק מהציבור מוצא אותו מסוכן. כך הם טיולי הטרקטורונים. הצפון מתאים לטיולים אלה מכיוון שמדובר בקווי מתאר משתנים של הקרקע (גבעות, תלוליות, גאיות, ערוצים וכדומה) שנמצאים בנוף יפהפה במיוחד המספק מסלולים מאתגרים ומהנים.

כמעט כל מרכז נהיגה של טרקטורונים מספק הנחות או קופונים דרך האינטרנט, דרך מרכז הלינה הקרוב לאטרקציה או במקום עצמו. מרכזי טרקטורונים שניתן למצוא בצפון הם : עין זיוון ברמת הגולן, פאן רייזר בשדה אליעזר בגליל העליון, רווה אתגרים בבית לחם הגלגלית סמוך לראש פינה, טריפל טראק באודם ברמת הגולן, סוף הדרך ברמות (רמת הגולן) והרשימה עוד ארוכה.