עולם האינטרנט שלי

טיולים ואטרקציות בגליל המערבי – הזדמנות לחופשה פעילה במיוחד

הגליל המערבי מושך אליו רבים לאורך כל השנה. יש בו לא מעט אטרקציות ומסלולי טיול נהדרים, המתאימים לדרגות קושי שונות ולטווח רחב של גילאים. מי שמחפש צימר בגליל המערבי, יוכל למצוא מגוון רחב מאד של אפשרויות ובעיקר צימרים מפנקים ונעימים מאד. אפשר לשלב, לצד השהות בצימר, גם פעילויות וטיולי טבע שונים וליהנות מחופשה פעילה במיוחד. אם אתם יוצאים לחופשה כזו בצפון, הנה כמה רעיונות שתוכלו לשלב במסגרתה:

  1. העיר עכו היא אטרקציה בלתי רגילה. אם אתם יוצאים אל טיולים בגליל המערבי, כדאי לכם לשלב ביקור בעיר המיוחדת הזו. תוכלו לעצור לסיבוב קצר בשוק הססגוני של עכו, שאמנם איננו גדול כל כך, אולם דווקא האינטימיות שבו מוסיפה לו לא מעט. בשוק ישנם דוכנים של מאפים מקומיים, דגים, ירקות, פירות וגם ממתקים, בגדים ומוצרים שונים לבית. אל תפספסו את אחת ממסעדות הדגים המצוינות שקרובות אל הנמל ואל החומות העתיקות של העיר ואם תרצו תוכלו גם לעצור למנת חומוס משובחת באמצע הדרך.
  2. מערת הקשת היא אטרקציה מוכרת מאד בגליל המערבי והיא לוקחת חלק בלתי נפרד ממסלולי טיולים בגליל המערבי, המושכים אליהם רבים.  אם אתם מחפשים צימר בגליל המערבי ורוצים לשלב גם ביקור באתר מסוים לצד נופים מרהיבים, אל תפספסו את מערת הקשת המיוחדת הזו, שנמצאת ברמת אדמית. המערה, שהינה שריד למערה סגורה שחלקה קרס, מהווה נקודת משיכה בשל המראה המשגע של האזור ההררי, שמתגלה דרכה וגם מסלול ההליכה הקל, שמוביל ישירות אליה. הביקור בה מתאים לכל הגילאים והוא הזדמנות נפלאה ליהנות ממראות עוצרי נשימה!
  3. אתר ראש הנקרה הוא אתר נוסף בגליל המערבי שכדאי לעצור בו לביקור. אפשר לבקר בנקרות המיוחדות שבו, הנחשבות לתצורות טבע מרשימות ביופיין. אפשר לקחת את הרכבל וגם לצפות בחיזיון האור קולי שבמקום. מי שרוצה יכול לעצור במסעדה שבמקום או לצאת לטיול לאורך חוף הים הצמוד. מדובר באחד מחופי הרחצה היפים ביותר בגליל המערבי בזכות המפרצונים המקסימים שבו, היוצרים כמעין אמבטיות קטנות במקום.

לסיכום

הגליל המערבי הוא יופי של מקום. אם אתם תוהים לאן לצאת בקיץ הקרוב או אולי בסוף שבוע הבא, זהו המקום המתאים לבלות בו כמה ימים וליהנות מפסק זמן אמיתי. הזמינו לכם צימר בגליל המערבי והתחילו לתכנן את הטיול שלכם באזור, תוך שילובן של האטרקציות והאתרים המיוחדים שבסביבה (וכידוע, ישנם כאלה לא מעט ולאורך כל חודשי השנה).