עולם האינטרנט שלי

חיפוי רצפה וציפוי קיר

 

פרקטים לא מהווים רק סוג של ריצוף אלא אלמנט דקורטיבי חשוב ומרכזי במתחם שבו הם מונחים. הם משרים תחושה של רוגע ושל חמימות. הפרקטים קלים לניקוי ולתחזוקה. הם מוצעים במגוון טקסטורות, צבעים וגוונים, עם גימורים מגוונים. עד לשנים האחרונות רווח השימוש בהם בעיקר באולמות ספורט ובמוסדות ציבור,אבל בשנים האחרונות הבחירה בהם היא הבחירה הראשונית, הטבעית והמועדפת גם על בעליהם של בתים פרטיים הבוחרים בהם בשל היתרונות הרבים הגלומים בהם. הזמנת המוצרים מחברה המתמחה בתחום חיפויי קירות ורצפה מתקדמים, בשיווק ובהתקנה של מוצריהן של מיטב החברות בעולם, מוצרים העומדים הן בתקן CE  האירופי והן בתקן הישראלי, מהווים ערובה לבחירה מושכלת בחיפויים שהלקוחות  המזמינים אותם מפיקים מהן תועלת והנאה לאורך שנים.

טפטים ופרקטים לחדרי הילדים והנוער

 

פרקטים מהווים אפוא בחירה לחיפוי רצפות גם בחדרי ילדים, אשר ניכר בהם חותם הטעם וההעדפה האישיים של דייריהם. ילדים ונוער חשים כי בחדר הפרטי והאינטימי שלהם הם רשאים לרהט ולקשט כאוות נפשם, על פי טעמם, באופן המאפשר להם לבטא ולהבליט את הדברים שהם אוהבים. כך, לדוגמה, ניתן לראות מגוון טפטים לחדרי ילדים ונוער שעל פיהם ניתן ללמוד על עולמם ועל טעמם האמנותי של הדיירים הקטנים והצעירים. על מנת לקבל תמורה מלאה למחיר שמשלמים עבור מוצר בכלל ופרקטים בפרט חשוב ביותר לקבל את כל המידע שחשוב שיימצא בידי מי שבוחרים להתקין פרקט בביתם, במשרדם או בכל מבנה ומתחם שהם.

 

היצע גדול ומגוון של טפטים לחדרי ילדים ונוער מאפשרים לכל אחד לקשט את קירות חדרו לפי טעמו. יש האוהבים נוף אורבאני, קר ומנוכר, לעומתם יש מי שאוהבים טבע ונוף, רכס הר, ים. לטפטים יש השפעה רבה על האווירה בחדר הפרטי ומשום כך יש לא מעט מבין הילדים והנוער העומדים על זכותם ואף מתעקשים מול ההורים ומנסים לשכנע אותם אם וכאשר הם לא רואים בעין יפה טפטים שבוחרים ילדיהם לחיפוי קירות חדרם.

 

אין ספק כי הפרקט והטפט הם אלמנטים עיצוביים רבי משקל, והבחירה בהם מעידה על הטעם ומסגירה אותו. כאשר בוחרים פרקט חשוב להתוודע אל מאפייניו ולהתייעץ עם מומחים בקשר לתחזוקתו הנאותה על מנת להאריך את "חייו"  ולאפשר לדיירים ליהנות אורך שנים מאיכותו, מראהו ומהאפקט שהוא יוצר. בבחירת טפט אין רלוונטיות לשיקולים שונים העומדים בבסיס הבחירה בפרקט, מה גם שקל יותר להסיר טפטים ולהתקינם, כך שניתן לשנות ולגוון מדי פעם.