עולם האינטרנט שלי

חדר אמבטיה מושלם

עין בלתי מקצועית אשר בוחנת את עיצובו של הבית שלכם לא תדע להתעכב על הפרטים הקטנים ביותר. ובכל זאת, המסרים הלא-מודעים עוברים וכאשר אנחנו יוצאים מדירה לרוב נדע לתאר אותה בקצרה: יפה, מתוחזקת, מושקעת, מעוצבת – או מוזנחת, מרופטת, ישנה. התיאור הקצר הזה לרוב משקף את העובדה שכל מבקר מזהה מבלי מחשבה את רמת ההשקעה בדירה, את הירידה לפרטים ואת רמת התחזוקה.

מעט מאד אנשים שנכנסים לחדרי האמבטיה ישימו לב או יעירו על ידיות הארונות או על ברזים ואריחים. אך היוצא מן החדר ידע לתאר אם מדובר בחדר יוקרתי ומפנק, ולאלמנטים הקטנים של העיצוב יש משקל רב ברושם שהחדר משאיר. מעבר לנושא העיצובי הברזים הם גם אלמנט פונקציונאלי אשר משפיע במידה רבה מאד על איכות חוויית הרחצה. כאשר הברזים מתאימים לכיור, לאמבט או למקלחון הם יאפשרו שימוש נוח ומפנק, וכל זה באמצעות בחירה נכונה של פריט שלא נהוג להשקיע בו מחשבה רבה.

הבחירות הנכונות לחדר האמבטיה המושלם

כאשר הכיור שלכם מוגבה ודקורטיבי יש לבחור בברז שמתאים לו הן מבחינת העיצוב והן מבחינת נוחות השימוש – לרוב מדובר בברזים גבוהים ומעוצבים. בחרו את הברז לפני שאתם מתקינים את הצנרת, כדי להבטיח התקנה מתאימה ונסתרת. ברזים לאמבטיה יכולים לשמש כיום כפריט עיצובי של ממש כאשר הם מוצבים מחוץ לאמבט, מאירים בצבעים שונים ועוד שפע אפשרויות עיצוביות חדישות ומלהיבות. עולם הנופש והצימרים הכיר לציבור הישראלי מקלחוני ראש גשם, מפל וכן הלאה – ושוב אנחנו רואים את החשיבות של בחירת הברז המפנק והמהנה ביותר. אם כך, עליכם לבחור ברזים יפים ומתאימים למקלחון, לכיור ולאמבט. אופן נזילת המים, צבעו של הברז, המבנה שלו ואפילו התאורה המותקנת בתוכו – כל אלו הן אפשרויות זמינות שתדרשו לבחור מביניהן. מכיוון שאפילו הברזים שאתם מתקינים משדרים אמירה עיצובית מומלץ במיוחד להגיע לחברה מתמחה שלה חלל תצוגה רחב ידיים. קל מאד ללכת לאיבוד מול השפע האדיר בתחום. חברה המתמחה בריהוט, ציוד ואיבזור חדרי אמבטיה תציע לכם, מעבר למגוון עדכני, גם שירות לקוחות שיסייע לכם להתמקד ולבצע את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

כפי שציינו כבר, המבקר האקראי בביתכם ובחדרי האמבטיה שבו אולי לא יתעכב ממושכות על הפרטים הקטנים ביותר של העיצוב. אבל הרושם הכללי בפירוש נובע מכך שמישהו נתן את הדעת והשקיע מחשבה מרובה בכל פרטי הפרטים של העיצוב ובחר את האלמנטים המתאימים, היפים והעדכניים ביותר.