עולם האינטרנט שלי

השתלת שיניים – חשוב וכדאי לדעת

ישנם סוגים שונים של טיפולי שיניים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והתקדמותה של הרפואה, ורפואת השיניים במיוחד, מוצעים כיום פתרונות מצוינים לבעיות שיניים שונות, פתרונות המסייעים בהתמודדות עם הבעיה ובעיקר גם מבטיחים תוצאות ברמה גבוהה. השתלת שיניים נחשבת לאחד הטיפולים המתקדמים המוצעים כיום ברפואת השיניים ובעוד שבעבר היא כללה סדרה של טיפולים שנמשכו על פרק זמן ארוך, הרי שכיום ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

מה היא כוללת במסגרתה

טיפול השתלת שיניים ביום אחד נעשה על ידי רופאי שיניים המתמחים בכך וכולל סיוע של צוות רפואי נוסף, על מנת לבצע את ההשתלה באופן הטוב ביותר. השתלת שיניים באופן זה איננה מתאימה בכל מצב או לכל מטופל אך יכולה להיות פתרון נהדר עבור רבים ובעיקר לחסוך כאבים מיותרים וגם זמן יקר. בעוד שטיפול השתלת שיניים רגיל כולל, במסגרתו, חיתוך חניכיים, הרמת סינוסים וגם פעולות שונות ומסובכות, השתלת שיניים באופן זה, שיכולה להיות השתלת של מערכת שלימה של שיניים איננה מצריכה את פתיחת הלסת והחדרתם של השתלים הדנטליים, הרי שכיום הטיפול הנעשה ביום אחד מאפשר שימוש בארבעה שתלים לצורך ההשתלה כולה ובאיתור מדויק של מיקום החדרתם בעזרת אלמנטים טכנולוגיים שונים המסייעים בכך.

כדאי או לא כדאי?

טיפול השתלת שיניים ביום אחד הוא ללא ספק אחד הטיפולים המומלצים למטופלים הנדרשים בהשתלת שיניים. מדובר בטיפול חדשני המציע אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, עם כמעט 98 אחוזי הצלחה. בנוסף, השתלת שיניים זו כוללת שימוש בשתלים מיוחדים העשויים מחומרים איכותיים במיוחד, העומדים בכל התקנים הנדרשים ומציעים מראה כמעט טבעי לחלוטין. כמובן שבל נשכח את העובדה שהמטופל העובר את ההשתלה איננו צריך להתמודד עם כאבים והגבלות מסוימות במשך תקופה ארוכה, לא מדובר בהליך טראומטי מאד כמו השתלות שיניים שבוצעו בעבר, אין תפרים בדרך כלל, אין דימומים ולכן גם אין כאבים אחרי הטיפול.

למה חשוב לשים לב

אם אתם נדרשים לעבור טיפול מסוג זה, חשוב שתוודאו שרופא השיניים המציע אותו אכן מתמחה בהשתלות שיניים ביום אחד. חשוב לזכור שמדובר בהליך ששונה באופן משמעותי מזה שבוצע בעבר וכולל טכניקת טיפול מתקדמת במיוחד, המצריכה ידע רב, ניסיון ויכולת מקצועית ברמה גבוהה. כדאי לבדוק מול רופא השיניים כמה טיפולים כאלה ביצע בעבר, מהי ההסמכה שלו בתחום וגם לפנות אל מטופלים קודמים שלו שביצעו את ההשתלה הזו ולבדוק מולם האם היו מרוצים מהאופן שבו בוצע ההליך, מאופן החלמתם ממנו וכדומה.

רפואת שיניים אסטתית