עולם האינטרנט שלי

הרצאות תוכן – הערך המוסף לכל כנס עסקי/מקצועי

עומדים לקיים כנס עסקי או מקצועי בזמן הקרוב? מחפשים אחר פעילות תוכן מעשירה ומרתקת אשר תסייע לכם למתג את הכנס כמוביל בתחומו? זה הזמן לדעת הכול על שירותי הרצאות התוכן המותאמים לכל סוגי הכנסים המיועדים לסקטור העסקי/מקצועי.
הרצאות תוכן הן שירות מקצועי המוצע לכם על ידי חברות תוכן העוסקות ומתמחות בבחירת תכני הרצאות ובחירת מרצים לכנסים ואירועים מכל סוג ולכל מטרה. שירות זה מותאם לאופיו כל הכנס ו/או האירוע אותו אתם עומדים לקיים והוא משלב בתוכו הרצאות תוכן וסדנאות המעוברות על ידי מרצים מובילים בתחומם דוגמת ד"ר אייל דורון הנחשב לאחד מהמרצים המבוקשים ביותר בישראל ועל ידי עשרות מרצים נוספים בעלי שם וידע מורחב בתחומם.
הרצאות תוכן לכנסים – כל היתרונות
כנסים מקצועיים/עסקיים הנערכים על ידי גופים מובילים בתחומם ו/או חברות מסחריות, נועדו בין היתר לצרכי קידום רעיונות, מוצרים ושירותים המשווקים על ידי הגוף היוזם את הכנס. כנסים אלו מקבצים לתוכם אנשי עסקים, יזמים עסקיים ובעלי מקצועות חופשיים שונים ולכן תכני הכנס חייבים להיות מותאמים גם למהות הכנס ומטרותיו וגם לקהל היעד העתיד לקחת בו חלק. ברוב המקרים, עולמות התוכן במהלך הכנס מותאמים למטרת הכנס העיקרית שלשמה מתקיים האירוע, כאשר הרצאות התוכן המוצעות לכם על ידי חברות תוכן שונות העוסקות ומתמחות בנושא, יכולות להתאים גם למהות הכנס וגם לקהל המשתתפים בו. מצד שני, הרצאות התוכן יכולות להוות "אתנחתא" חווייתית מהנושא העיקרי של הכנס ובכך לאפשר לקהל היעד ליהנות מעולם תוכן מעשיר שאינו בהכרח קשור באופן ישיר או עקיף לנושא הכנס העיקרי. בשני המקרים, הרצאות התוכן לכנסים מהוות ערך מוסף למשתתפי הכנס ומאפשרות לכל אחד ואחת מהם ליהנות מעולמות תוכן מעשירים ומרתקים.
ברוב המקרים, הרצאות התוכן לכנסים מהוות חלק מרכזי מתכנית הכנס והן מתקיימות לאורך 30 עד 45 דקות. כמו כן, ישנן הרצאות תוכן לכנסים בהן ההרצאה משלבת בתוכה סדנא פעילה למשתתפי הכנס, כאשר המרצה הוא זה המלווה את הסדנא. כיום, כל חברת תוכן מקצועית המתמחה בנושא, מאפשרת לכם מרשימה מגוונת ואיכותית של מרצים לכנסים הכוללת בין היתר מרצים בעלי שם בתחומם דוגמת ד"ר אייל דורון ומרצים נוספים הנחשבים לפורצי דרך בתחומם. בחירת זהות המרצה ותוכן ההרצאה חייב להתבצע בשיתוף פעולה מלא מצד מפיקי ומארגני הכנס לבין חברת התוכן העוסקת בנושא וכל זאת על מנת להעצים את החוויה האישית של כל אחד ואחת ממשתפי הכנס.