עולם האינטרנט שלי

הזמנות לבר מצווה בהתאמה אישית

אם בעבר הזמנות לבר המצווה נועדו לעדכן את האורח במועד, במקום ובדרכי הגעה לאירוע, הרי שבעידן הנוכחי הפכו ההזמנות לכרטיס הביקור של האירוע עצמו. ככל שההזמנה לבר המצווה תעוצב בהתאם לאופי האירוע כך האורחים ירגישו, שהם חייבים לבקר באירוע הזה ולקחת חלק בשמחה. אין ספק כי ההזמנה היא רק הפתיחה אך ללא הזמנה מעוצבת בהתאם לדרישות הילד, האירוע לא יהיה מושלם. העובדה שההורים הם אלו שמבצעים את ההזמנה היא ידועה אך חשוב מאוד לערב את הילד, בכל השלבים של עיצוב ההזמנה, וזאת כדי שהוא ירגיש שלם עם ההזמנה אותה הוא יחלק לחבריו בבית הספר. הורים רבים מתבלבלים ושוכחים לארגן את בר המצווה בשיתוף עם הילד, טעות לכשעצמה ועל כן עוד בשלב הפקת הזמנות לבר מצווה, נכון לערב את הילד ולאפשר לו לבחור את ההזמנה אליה הוא מתחבר. חשוב לזכור כי חבריו של הילד הפיקו בעבר הזמנות רבות באמצעותן הם הזמינו את ילדיכם ועל כן לילד יש מושג מה הוא אוהב ולמה הוא מתחבר, אפשרו לו להיות מעורב.                                                                                                            

היכן וכיצד מדפיסים הזמנות

אם עד מועד הבר מצווה של הילד נהגתם להדפיס הזמנות לימי ההולדת שלו באמצעות המדפסת הביתית, הרי שכעת, הגיע הזמן להניח את המדפסת בצד ולבצע הזמנות לבר מצווה בבית דפוס. בית דפוס בו נכון לבחור עתיד להיות מיומן ומתקדם, אחרת אל לכם להיעזר בשרותיו. בכל בית דפוס (או לפחות במרביתם), יעמוד לשירותכם גרפיקאי מיומן, שיסייע לכם בבחירת הקונספט ובעיצוב ההזמנה. על פי רוב, אתם תבחרו את הקונספט, המעצב הגרפי ישלח לכם דוגמא של ההזמנה בדואר האלקטרוני, אתם תאשרו אותה והיא תרד להדפסה. במעמד קבלת העיצוב הראשוני, אתם תוכלו לפנות אל בית דפוס אל מולו אתם עובדים ולבקש מהגרפיקאי לבצע שינויים בעיצוב במידת הצורך.

לאחר הדפסת הזמנות לבר מצווה תקבלו אותן (בלי או בצרוף מעטפות) ואותן תשלחו לכל האורחים שעתידים לקחת חלק באירוע. אם יש לכם חזון כיצד עתידות להיראות ההזמנות, אתם בהחלט יכולים להציג זאת לגרפיקאי והוא זה שיעצב אותן עבורכם אך אם אתם נטולי רעיונות, סמכו על הגרפיקאי שיהיו לו רעיונות אין ספור וזאת משום שסביר כי הוא עיצב מאות אם לא אלפי הזמנות בעבר.

לסיכום – עליכם להשקיע מחשבה רבה בעיצוב ההזמנה ולערב את הילד בתהליך מתחילתו ועד סופו כמו גם לבחור בבית דפוס מתקדם ומקצועי. הקפידו על בדיקה מלאה וקפדנית של העיצוב טרם אישורו לדפוס.