עולם האינטרנט שלי

גינהראוס

יש לכם עסק עם הרבה נתונים, אתם עוברים מתוכנה לתוכנה ולא מצליחים לעמוד בקצב. העובדים שלכם מתלוננים שהם לא מצליחים לתת שירות ללקוחות בגלל שהם צריכים לנווט מתוכנה לתוכנה ומתקשים לעמוד ביעדי שיחה? חברת גרינהאוס פיתחה מערכת משולבת שמאפשרת לכם לשלב את כל המערכות שאתם עובדים איתם לתוך מערכת אחת. אם אתם רוצים להסתכל על מחזור המכירות שלכם בצורה מהירה ופשוטה ואפילו לבחון את רמת הרווחיות שלכם בכל שלב ושלב? המערכת משלבת פיתוח BI איכותי ומקצועי שמאפשר לכם לשלוט בכל הנתונים בארגון שלכם.

יש לכם כמה צוותים בארגון ובכל חודש אתם משתמשים בתוכנה מסוימת שמחשבת עבורכם את היעדים החודשיים וכמה כל עובד צריך לבצע. תחשבו שאתם יכולים לבצע את אותה הפעולה במערכת אחת שמקנה לכם ידע נוסף שאומר לכם איך להגדיר יעדי שיווק מדידים ותוך מספר דקות, תוכלו לראות את הנתונים ולהשתמש בהם בצורה נוחה, מהירה וקלילה.

שימוש במספר מערכות במקביל עבר מהעולם, חברת גרינהאוס הבינה עם השנים, את הצורך לפתח מערכת BI ששולטת בכל הנתונים בארגון תוך שמירה על יעילות, זמינות ומהירות שכל עסק זקוק לה. אתם לא צריכים להיות תלויים במערכות כבדות, שנתקעות בכל מצב, שלא מצליחות להחזיק מעמד כשיש כמה חלונות פתוחים – מדובר במערכת מתוחכמת שמצליחה לחשוב בצורה אנושית ולפלוט לכם את הנתונים תוך מספר דקות לאחר שהזנתם את הפקודה.

בעזרת המערכת החדשה של חברת greenhouse מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק ומכירות יצליחו לשלוף את הנתונים תוך כדי תנועה. מדובר במערכת שמפיקה ידע רב ועוזרת לקידום פעולות בארגון לטובת עמידה ביעדים וקידום מכירות בהמשך. הבכירים בחברה, אלו שניתנים להם הרשאות, יהיו מסוגלים לקבל תשובות מידיות מהמערכת ואף לבקש ממנה לבצע תחקורים על מחלקה מסוימת. ההחלטות שהמערכת תקבל באותו הרגע, אחרי ביצוע החישוב המדויק, תהיה אחת שתוכלו ליישם בוודאות בשטח.

בעלי עסקים רבים עברו עם השנים תהליך מאוד ארוך בשביל להוציא נתונים מהמערכות השונות. במקרה הזה, חברת גרינהאוס הבינה את הצורך בעזרה לאותם בעלי עסקים לייעל את העבודה שלהם ולקבל החלטות בזמן אמת. המערכת החדשה בנויה כך שתוכלו בקלות לבנות תכנית שיווקית לאורך השנה, היא עוזרת לכם לקבוע מה יהיו מדדי ההצלחה והצמיחה של אותו הון אנושי בחברה ובעתיד לנבא מה תהיה הגדילה והתגמול שהם יקבלו. בנוסף, המערכת יודעת לבצע דירוג של מוצרים של אותו העסק, אזורי פעילות ולקוחות. הפילוח נעשה בצורה כל כך מדויקת שתוכלו בקלות לקבל את הנתונים ולנתח אותם במידת הצורך.

המנכ"לים בארגונים שואפים להגיע למצב שבו הם שולטים בכל המידע בחברה ולהפסיק להיות תלויים במערכות או באנשים אחרים שיבצעו זאת עבורכם. המערכת כל כך פשוטה והיא שולפת את הנתונים בצורה מדויקת וקלה, לא תתקלו בטעויות אנושיות, העובדים לא יצטרכו לעשות פעולות מורכבות, שעות נוספות מיותרות והחשוב ביותר, המידע שלכם יהיה זמין אך ורק לכם ולא לשאר העובדים בחברה. המערכת מבצעת עדכון בכל זמן ובכל שלב שאתם נותנים לה את ההרשאה ומאפשרת לכם שליטה מלאה בכל הנתונים. גרינהאוס צברו הרבה ניסיון לאורך הזמן והטמיעו את המערכת במספר לא מוגבל של ארגונים. אם אתם נמצאים בארגון שתקוע בניהול הישן – הגיע הזמן לשדרג את המערכת ולטפל בנתונים בצורה הקלה והאנושית ביותר שתכירו.