עולם האינטרנט שלי

בריאות של חורף

ניקוי ספל בכיור

אנחנו אומרים שכדאי שנתחיל לאכול בריא יותר, שנשלב יותר פירות בתזונה שלנו, שנשתה יותר. החורף, הקור וכל מה שהוא מביא איתו גורמים לנו לוותר על הכנסת הרגלים בריאים – וחבל. גם בחורף אפשר ליהנות משייק טעים של פירות הדר או מחליטת תה מפנקת. כל מה שאתם צריכים בשביל זה היא מסחטת הדרים טובה, ואם תרכשו קומקום חשמלי מעוצב תוכלו לפנק את עצמכם מידי יום בחורף.

להתפנק עם מיץ סחוט טרי

החורף מביא איתו גם שלל פירות הדר מפנקים, אשר ערכם הבריאותי הוא רב. אם החלטתם על הכנסת אלמנט בריאותי אחד אל שגרת היום שלכם, כדאי שזה יהיה מיץ הדרים סחוט. בין אם אתם אוהבים תפוזים, קלמנטינות או שאתם מחובבי האשכוליות, מומלץ לרכוש מסחטת הדרים איכותית. מסחטת הדרים, בשונה ממסחטה ידנית רגילה, עובדת בצורה אוטומטית וכך אין צורך להתאמץ יותר מדי כדי להוציא מיץ מהפרי. כמו כן, המסחטה מאפשרת להוציא את כל המיץ מהפרי מבלי לבזבז חתיכות פרי. הסיבים התזונתיים שבפרי יכולים להגיע ישירות אל כוס המיץ שלכם בקלות.

משקאות חמים

יכול להיות שאתם ממש לא הטיפוסים שירוצו לרכוש מסחטת הדרים כדי ליהנות ממיץ תפוזים טרי. יש את מי שיעדיפו רכישת קומקום חשמלי מעוצב על מנת להכין חליטות תה מפנקות לאורך היום. בשונה מהקומקומים של פעם, קומקום חשמלי מעוצב לא רק נראה יותר טוב אלא גם איכותי לא פחות מקומקום רגיל. יתרון נוסף שיש לסוג זה של קומקום חשמלי הוא נוחות השימוש. כאשר מדובר על מכשיר שיש בו מים רותחים אנחנו נעדיף שהמזיגה והשימוש בקומקום יהיו נוחים ולא מסורבלים על מנת להימנע ממים שישפכו או מכוויות. זו גם מתנה נהדרת לבית חדש. אם עבור עצמכם או עבור חברים, אין כמו קומקום חשמלי שיראה נהדר בכל מטבח וגם ישתלב מצוין במראה הכללי עם יתר מכשירי החשמל שעל השיש ומתחת לשיש.

 

בחירה בין כמה אפשרויות

החלטתם לרכוש מסחטת הדרים או קומקום חשמלי מעוצב? יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם. בראש ובראשונה, הגודל. אל תמהרו לרכוש את מסחטת המיץ הגדולה ביותר או הקומקום החשמלי הגדול יותר, אלא התאימו את המכשיר אותו אתם קונים לצרכים שלכם. לחילופין, אם אתם צורכים כמויות גדולות של מיץ סחוט טרי, מסחטת הדרים גדולה היא ללא ספק האופציה העדיפה במקרה הזה. אם יש לכם התלבטות בין מספר צבעים של המכשיר החשמלי, כדאי ללכת עם מה שכבר קיים אצלכם במטבח. אם יש מגוון צבעים במטבח ואתם לא רוצים להוסיף עוד צבע לבלאגן, ביחרו בצבע נייטרלי כמו אפור, שחור, לבן וכן הלאה כדי לייצר פחות "רעש" בעיניים. קומקום חשמלי מעוצב צריך להיות ממוקם באזור של המטבח שיהיה נגיש ונוח, אך בטיחותי מספיק על מנת שלא לפגוע בילדים צעירים בקירבתו.