עולם האינטרנט שלי

אפליקציות לעסקים קטנים

בעלי עסק שבנו אתר עבור החברה שלהם מרגישים לרוב שהנוכחות שלהם ברשת מספקת. בעלי עסקים שהאתר שלהם רספונסיבי – כלומר דינמי ומותאם למסכים של טלפונים חכמים וטאבלטים – משוכנעים שהם עשו את כל מה שצריך לעשות כדי להיות זמינים לגולשי הרשת. הנחה זו אינה נכונה: עסק שמעוניין בנוכחות אמיתית צריך לקחת צעד נוסף ולהשקיע בבניית אפליקציה לטלפונים חכמים. פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים מתבצע היום בקלות, במהירות ובמחירים נגישים, ומדובר בצעד בסיסי ומומלץ לכל עסק בכל גודל. על בעלי העסקים הקטנים לדעת שבעלי הטלפונים החכמים מבצעים את מרבית החיפושים שלהם על גבי צג המכשיר הסלולארי. חיפושים אלו משמעותיים במיוחד עבור עסקים קטנים ומקומיים מכיוון שהם לוקחים בחשבון את מיקומו של בעל המכשיר. נתון רלוונטי נוסף הוא שמרבית הרכישות שנעשות דרך מכשיר הטלפון החכם יבוצעו על ידי אפליקציה, ולא באמצעות הדפדפן.
אפליקציה היא, בפשטות, כלי תכנותי אשר מאפשר לגולשים כניסה אל העסק שלך ישירות ממסך הטלפון החכם שלהם. מעבר ליתרון הפרסומי הטמון בכך שהמותג שלך זמין עבור הגולשים בכל עת, יש לאפליקציות חשיבות נוספת. זוהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם הלקוחות שלך, למכור להם מוצרים, להעניק להם שירות ולבצע עבודת מיתוג איכותית. חשוב לדעת שמשתמשי הטלפונים החכמים מעדיפים באופן מובהק שימוש באפליקציות על פני גלישה באמצעות הדפדפן. בנוסף, האפליקציה עושה שימוש חכם יותר במשאבי המכשיר הנייד ומקלה על הגולשים לפעול מול העסק שלך. עד לא מזמן הושקעו מרבית המשאבים בהקמת אפליקציות לאייפון, אך כיום מקובל לבצע גם פיתוח אפליקציה לאנדרואיד מכיוון שמשתמשים רבים יותר ויותר עושים שימוש במכשירי אנדרואיד ובאפליקציות הנלוות אליהם.
איך בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות?
מעבר לאפליקציות שנועדו לפתח מענה לעסקים קיימים, קיימות אפליקציות שהן המוצר הנמכר עצמו. חברות פיתוח אפליקציה איכותיות יציעו אפשרות לפיתוח של אפליקציה סביב כל רעיון אשר עולה בדעתו של היזם. אפליקציות מסוג זה יימכרו תמורת כסף, בעוד שאפליקציות שירותיות של בעלי עסקים לרוב יסופקו בחינם כחלק מחוויית המיתוג והשירות של העסק. בכל מקרה של פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים או גדולים מומלץ לפנות לחברה אשר יש ביכולתה לספק מענה לכל סוגי הפיתוח, וכמובן שהיא צריכה להיות מסוגלת לבצע פיתוח אפליקציה לאנדרואיד
כאשר אתם מחפשים חברה לפיתוח אפליקציות עבור העסק שלכם, כדאי לבחור בחברה מקצועית עם תיק עבודות מרשים. כעסק קטן, כדאי לחפש חברה שמציעה פתרונות גמישים ואינה עובדת לפי תעריף נוקשה אחד ויחיד.