עולם האינטרנט שלי

אסתטיקת שיניים –מה זה בכלל?

כל אחד ואחת רוצה להעניק לאדם שמולו את החיוך הגדול, הרחב והיפה ביותר, וכל זאת מבלי לחשוש לחשוף את שיניו. כל אחד ואחת מאיתנו חולם על חיוך אסתטי החשוף שיניים ישרות, לבנות ובריאות. כיום, באמצעות שירותי רפואת שיניים מתקדמים בתחום האסתטיקה הדנטלית, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של טיפולי שיניים שיאפשרו גם לכם בסופו של הליך ליהנות מחיוך שובה לה ומקסים.                                                                                                                                                                            

מהי אסתטיקה דנטלית?

אסתטיקה דנטלית הינו תחום רפואי-מקצועי העוסק בכל היבטי אסתטיקת שיניים. תחום  זה מיושם על ידי מרפאות שיניים המתמחות בנושאים אלו, והוא כולל מגוון רחב של טיפולים משמרים ושיקומיים אשר נועדו להעניק לכם את החיוך עליו תמיד חלמתם. בין יתר הטיפולים המיושמים במרפאות שיניים המתמחות בטיפולי האסתטיקה הדנטלית תוכלו למצוא: טיפולי השתלות שיניים להשלמת שיניים חסרות, טיפולי שורש המיועדים להוות תשתית טיפולית למגוון טיפולי אסתטיקה דנטלית, טיפולי חניכיים המהווים אף הם תשתית התחלתית לטיפול במראה האסתטי של חלל הפה והשיניים, טיפולי כתרים הכוללים גם טיפולי כתר זירקוניה הנחשב לכתר יוקרתי, טיפולי סתימות לבנות המחליפות את הסתימות הישנות הכוללות את חומר הכספית, טיפולי יישור שיניים בקרב ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות מנשך כאלו ואחרות, טיפולי הלבנת שיניים ועוד מגוון רחב של טיפולים בכל הנוגע להליכי שיקום הפה במידת הצורך.

אסתטיקה דנטלית, בדומה ליתר טיפולי השיניים, מחייבים אתכם לבחור בקפידה את המרפאה בה תבצעו את הליכי הטיפול השונים, וזאת משום שבדומה לכל טיפול שיניים אחר, גם כאן, החשיבות שיישום הטיפול בקרב רופא המתמחה בתחומו היא משמעותית להצלחת הטיפול ולהגשת המראה עליו אתם חולמים. על מנת להבטיח לעצמכם הליך טיפולי מקצועי, איכותי ולטווח הרחוק, אנו ממליצים לכם לבחון את המרפאה בהתאם למספר פרמטרים מקדימים כגון: ניסיון מקצועי, היקף טיפולי האסתטיקה הדנטלית המוצעים לכם במקום, מיומנות הצוות הרפואי המטפל, רמת האבזור והציוד המוחזק בחדרי הטיפול השונים במרפאה, תמונות לפני ואחרי של לקוחות קודמים של המרפאה, וכמובן, היחס האישי והשירות אותו תקבלו מכל צוות העובדים במקום.

מכיוון שבחלק מן המקרים, השיקום האסתטי של חלל הפה והשיניים, מחייב טיפולי תשתית מקדימים לטיפולי האסתטיקה, חשוב שהמרפאה אליה אתם פונים, תעמיד לרשותכם את מכלול טיפולי השיניים המיועדים לצורך כך, החל מטיפולי שורש וטיפולי חניכיים, דרך טיפולי כתרים, לרבות, כתר זירוקניה ועד לטיפולי סתימות לבנות וציפוי חרסינה לשיניים. אנו ממליצים לכם לבחור את המרפאה המיועדת בהתאם לפגישת ייעוץ מקדימה אותה תערכו אל מול המנהל הרפואי של המקום.