עולם האינטרנט שלי

אמנות המיתוג העסקי

מיתוג הוא אחד ההיבטים הבסיסיים והחשובים ביותר עבור כל עסק או ארגון, מקטן ועד גדול. חשבו עד כמה סמלי הלוגו של חברות כגון קוקה-קולה, מקדונלד'ס, מותגי מכוניות וחברות תקשורת למשל מוכרים לכם ומיד משדרים לכם מכלול עצום של מידע אודות אותו ארגון עסקי – הכל דרך לוגו קטן ופשוט כביכול. אסטרטגיית מיתוג יעילה ומותאמת אישית, לצד העיצוב הנכון, מהווה יתרון תחרותי בשוק ומאפשרת לעסקים וארגונים להגיע ליותר אנשים, להעביר מסר ברור ולהצליח לאורך זמן. לכן אנו בסטודיו רואים תהליכי מיתוג עסקי כאמנות של ממש וכתהליך אישי ומשותף, שלנו כמעצבים ואנשי מקצוע לצד כל לקוח.

תהליכי המיתוג השונים בהקשר לסטודיו שירי שפיר לעיצוב גרפי כוללים יצירת זהות אחידה וברורה, בניית שפה עיצובית לאורך כלל פעילויות העסק מאתר האינטרנט והמוצרים ועד כרטיסי הביקור וניירות המכתבים. כל לקוח ופרויקט הוא באמת עולם ומלואו, ההתייחסות היצירתית והמיתוגית היא בהחלט בהתאם.

מהות המיתוג

בפשטות, מיתוג עסק או ארגון מהווה את ההבטחה של אותו גוף ללקוחותיו ושותפיו. המיתוג משדר מסר שצריך להיות חד וברור, תואם לאופי הפעילות ולמטרות העסק, הלוגו וכל שפת המיתוג משדרת לסביבה למה ניתן לצפות מהעסק ושירותיו או מוצריו. כמו כן, תהליכי מיתוג עסקי מיועדים לבדל את העסק לעומת המתחרים ולעומת מותגים אחרים – המותג שלך נובע ממי שאתה וממה שאתה עושה, כאשר בנוסף הוא מושפע מהותית מאופי הפעילות ומקהל היעד.

הבסיס של תהליך המיתוג העסקי הוא הלוגו. אותו סמל קטן ופשוט אומר למעשה כל כך הרבה ועל בסיסו נבנית כל השפה הויזואלית של העסק. אתר אינטרנט, ניירות מכתבים, אריזות מוצרים, מוצרי פרינט פרסומיים וכן הלאה, כולם צריכים לשדר את המסר של המותג שלך ולכלול את הלוגו לצד השפה העיצובית האחידה שאנו יוצרים.

תהליכי מיתוג עסקי

הגדרת המותג המסוים לעסק או ארגון משולה למסע של גילוי עצמי עסקי. המסע יכול להיות קשה וצורך זמן אך סופו שיפור וצמיחה. תהליך עסקי מצריך מתן מענה לכמה שאלות בסיסיות:

אנו בסטודיו שירי שפיר למיתוג נמצאים איתך במסע הזה, מלווים ומייעצים ובונים את תהליכי המיתוג באופן המקצועי, האישי והמדויק ביותר – הכל בהשקעה ומחשבה ומתוך אמונה אמיתית בכוחו של מיתוג מעולה.