עולם האינטרנט שלי

אירועים שצריך לזכור

תמיד יש איזה אירוע שמתקרב, ושאתה חושש לשכוח לציין. אתה הגבר הממוצע. מעל ראשך, מרחפות עשרות חרבות דמוקלס, תלויות בחוטי שיערות ראש דקיקות; יש יום הולדת (משלוחי פרחים !) יש את היום שבו נפגשתם לראשונה, יש את היום שבו התנשקתם לראשונה ( זר מתוק ), היום בו הלכתם לצימר בפעם הראשונה, היום שעברתם לגור ביחד, יום הנישואין (מסר סמוי: משלוחי פרחים !), יום האהבה העברי – ט"ו באב  ( משלוחי )ויום האהבה הלועזי (ו.. פרחים), הסילבסטר, החגים… אחר כך יגיעו ימי הולדת של הילדים, וקונצרטים בבי"ס, והופעות מחול, ואצל המשפחה של מי מכם לחגוג את פסח , וזה עוד לא נגמר.

ציין אירועים עם משלוחי פרחים

לנו יש פתרון יצירתי בשבילכם. הוא בוודאי לא עלה בדעתכם מעולם, בטח ובטח שלא שלוש פעמים בפסקה הקודמת. בשביל זה אנחנו כאן. הרעיון המהפכני הזה, מציע שימוש בשירות מתקדם המכונה משלוחי פרחים . יש שיפליגו ויאמרו – משלוחי פרחים וזר מתוק. או: משלוחי פרחים ומתנות משלימות. שירות משלוחי פרחים , ניתן לקבל בימינו באמצעות רשת האינטרנט, מבלי צורך לצאת מהבית או אפילו להתיק את הישבן מהכורסא. כי אנחנו יודעים כמה זה קשה לכם, ואנחנו כאן בשבילכם.

הזמנות עתידיות של משלוחי פרחים

למענכם פיתחנו מערכת משוכללת של הזמנת משלוחי פרחים ו/או זר מתוק באמצעות פורטל האינטרנט האינטואטיבי והנגיש שלנו.

באופן כזה, תוכלו להתרווח על כסא המחשב, לסכל רגליים על השולחן, ובמבצע גלישה חד פעמי, לבצע הזמנות משלוחי פרחים או זר מתוק מראש, לכל תאריך מיוחד שמצויין ביומן שלכם.

הקץ לפרצופים חמוצים כי שכחת ופיספסת! הקץ לרגשות האשמה!

ובמקרה הכי גרוע- אם תתפשל לנו ההזמנה ובכל זאת תפספס- תמיד תוכל להתנצל עם איזה זר פרחים.

מבחר המתנות שאנו מציעים

אנחנו מציעים לכם מבחר משלוחי פרחים ו מתנות ; זרי פרחים יפיפהיים, עציצים פורחים , מגוון עיצובי זר מתוק משוקולד בעטיפות מקסימות ובעיצוב דקורטיבי, זרי בלונים , סלסלות פרי , כרטיסי ברכה, בקבוקי יין , מתנות ליולדת ועוד…

***