עולם האינטרנט שלי

אטרקציות לילדים בצפון- כי גם להם מגיע ליהנות

הרבה אנשים חולמים על חופשת צימרים בצפון ואז הם מתעוררים ונזכרים כי מדובר על נופש משפחתי. אם בעבר, נופש משפחתי הצריך טיפול בלתי פוסק בילדים, כיום יש היצע גדול של אטרקציות לילדים בצפון, דבר המאפשר גם לילדים וגם להורים ליהנות מהנופש.

מוצאים את הצימר הנכון

הצימרים מהווים את אחד מסימני ההיכר של הצפון. מדי שנה אלפי זוגות ומשפחות ממתינים לאותו תאריך בו הם הזמינו מראש צימר כפרי מיוחד. הצימרים ממוקמים בדרך כלל במושבים ויישובים ירוקים ופסטורליים בצפון ומבטיחים להגשים את החלום של לקום בבוקר בסביבה ירוקה ובריאה עם ציוץ הציפורים והאוויר הצלול. בנוסף, רוב הצימרים ממוקמים במרחק נוח מאטרקציות שונות המיועדות לזוגות ולמשפחות ומאפשרים טבילה מהנה בג'קוזי, בריכה, מסעדות ועוד. כיום יש צימרים רבים בצפון המיועדים למשפחות, דבר המבטיח שילוב מושלם בין הנאה לשלווה. הילדים יכולים לשחק בבריכה במשך שעות היום והזוג יכול להישאר בחדר, בנוסף, יש מתחמים רבים אשר מציעים גם אפשרות של מגרש טניס, מגרש כדורסל ועוד.

צימרים – מה הם כוללים

חשוב לקחת בחשבון כי יש צימרים המיועדים אך ורק לזוגות ויש צימרים המיועדים במיוחד למשפחות. יש לטלפן אל בעלי הצימר על מנת לוודא כי הצימר אותו הם מציעים אכן עונה על הצרכים של המשפחה. אם למשל מדובר על משפחה שומרת שבת, יש לוודא כי הצימר מותאם לכך ויש בית כנסת באזור, אם מדובר על משפחה מרובת ילדים, יש לוודא כי הצימרים אכן ערוכים לקליטת כמות זו של ילדים ולברר האם בעלי הצימרים יכולים לספק  לול. בנוסף, חשוב לברר האם יש אטרקציות שונות ברחבה החיצונית של הצימר. ההמלצה היא לעשות רשימה מדוקדקת של כל הדברים החשובים ולעבור על כל הסעיפים עם בעלי הצימר.

אטרקציות לילדים- סוגים שונים

הצפון עשיר בטיולים, פעילויות ואטרקציות רבות המיועדים לילדים, מבוגרים ולכל המשפחה. כיוון שההיצע כה עשיר ההמלצה היא גם כאן לקבוע מראש לאילו אטרקציות לילדים בצפון מעוניינים ללכת עם כל המשפחה ולקנות לאותו מקום כרטיסים מראש: