עולם האינטרנט שלי

רושם ראשון עושים פעמיים…

אני אוהבת הרצאות. אני אוהבת פרזנטציות. אני אוהבת להיות מוזמנת להשקות של מוצרים (יש לי חברה 'בלוגרית' ידועה, שמקבלת הזמנות לאירועים שכאלה – וטוב לי שאני חברה טובה שלה…) ומה המשותף לכל ה'אהבות' האלה? – מקבלים בהם פולדים.                                                                               

יש לי הרבה פולדרים פירסומיים כאלה בבית. הם פשוט נהדרים לניירת. בדרך-כלל הפולדר מגיע בגודל של דף A3 יש בו כיס או שניים לחומר פרסומי ורלוונטי לאירוע וכמובן והאנשים טרחו ובצעו הדפסת כרטיסי ביקור. אני אוהבת לעיין בחוברות הנוחות האלה, משתמשת בעטים שבדרך-כלל מצורפים, והדפים הנמצאים בתוך הפולדר, לכתיבת הערות בהרצאות, משמשים אותי לפתקי רישום ליד הטלפון. מצב win-win .

כאדם שדברים מסקרנים אותו – אני חוקרת את מהות דברי הדפוס שמגיעים לידי. מה גורם לאנשים לפרסם את עצמם בדרך המסוימת של הדפסת כרטיסי ביקור בסטייל מסוים? מה גורם לעסק מסוים להשקיע ממון רב בתיקייה מסוגננת עם כיסים ודפים ולפעמים אפילו עט במה שנקרא פולדרים? והגעתי למסקנה – זה פשוט עובד! קודם כל זה לא זריק – התיקייה = פולדר לא נזרקים בקלות. יש לי פולדרים מלפני כמה שנים: אין לי 'לב' לזרוק אותם.

ב- ink ready print יש מחלקה שלמה שעוסקת בפולדרים. המגוון עצום, הגדלים מיוחדים וכמו תמיד בחברה זו, ניתן להזמין את הכל דרך האתר המשוכלל שלהם. ניתן לעצב לבד את המוצר, להתאים את כל המערך בלוגו זהה, גוונים זהים, אינפורמציה דומה – כרטיס הביקור, העלונים המצורפים, דפי האינפורמציה כולם יצאו באחידות מרשימה. מי שחושב שרק בבית הכל בקואורדינציה של גוונים וניואנסים של צבע – טועה!!! גם בפולדר המוגש ללקוח יש השקעה של תכנון אסתטי.

אין השראה? לא מיומנים ביצירתיות העיצוב? – לא נורא! אפשר לבקש מ- ink ready print לעצב את הפולדרים וזה יראה בדיוק כמו שרציתם ואולי יותר טוב. והמחיר? – שווה השקעה! 50 יחידות החל מ- 124 ש"ח כולל מע"מ. (אני כל כך אוהבת את הכולל מע"מ הזה. אני מרגישה שלא מסדרים אותי וגלויים איתי. הרי לי אין אפשרות של קיצוצי מע"מ).

אז מה יש על הפולדר? – בדרך-כלל שם החברה והלוגו, תמונת מיקוד.

ובתוך הפולדר? – פרופיל החברה, חומר לעיון כללי על החברה ועל מה שיש לה להציע. בד"כ יש הצעות מחיר ואינפורמציה עניינית. ומה עוד? אין סוף אפשרויות שיפור: למינציה, מט ומבריק, הבלטות והזהבות. כל דבר כזה כמובן מיקר, אך מבליט ומדגיש את המסר ויוצר תדמית יוקרתית. שווה.