בעולם של ימינו בו כל חברה קטנה בישראל יכולה לבצע מכירות גם ללקוחות במקומות שונים בעולם בעזרת האינטרנט, המושג לקוח קיבל משמעויות שונות לגמרי מאילו שהיו לו בעבר. אמנם ההתפתחות הטכנולוגית מגדילה לאין ערוך את כמות הלקוחות הפוטנציאליים לכל עסק אך באותו זמן היא גם מגדילה מאוד את מספר המקומות בהם יכולים אותם לקוחות לרכוש את אותה סחורה או שירות שאנו מציעים. ריבוי אפשרויות זה הפך את הלקוח הנאמן למושא שאיפותיו של כל בעל עסק או חברה. כדי שנוכל להשיג כמה שיותר לקוחות שיהיו נאמנים וכדי שנוכל למצוא את הלקוחות הנאמנים מבין שלל לקוחותינו כדאי לכל בעל עסק מרובה לקוחות להטמיע תוכנת CRM בבית העסק שלו. ישנו מגוון רב של תוכנות CRM בשוק כיום ובעזרת מיישם CRM מיומן תוכלו להתאים כל אחת מהן לעסק שלכם כך שתפיקו ממנה את המרב. במאמר זה נדון בעיקר בתכנת הפריוריטי ובאופנים השונים בהם יכולים מיישמי פריוריטי לסייע להתפתחות העסק שלכם.
מה זה CRM בכלל ?
הCRM או Customer Relationship Management היא תפישה חדשה יחסית בעולם העסקי. תוכנת CRM מלווה את הלקוח מהקשר הראשוני שלו לעסק ולכל אורך חייו כלקוח. כאשר מטרתה העיקרית היא לאפיין את הלקוח ולתת לו תחושה שבעולם משתנה בו הוא אחד ממיליוני לקוחות פוטנציאליים הוא עדיין מקבל יחס אישי וייחודי. מהכיוון השני, מיישם CRM מוצלח יאפשר לבעל העסק לקבל תמונת מצב עדכנית של לקוחותיו, יספק את היכולת לאתר לקוחות נאמנים. בנוסף, הוא יעזור להפוך לקוחות חדשים לכאלו שימשיכו להשתמש בשירותי העסק לזמן רב ולא פחות חשוב, לשווק לכל לקוח את סל המוצרים או השירותים שיגרמו לו לחשוב שאנו מכירים אותו היטב ומציעים לו רק דברים שהוא באמת מעוניין בהם. אחת מתוכנות ה-CRM המתקדמות והפופולאריות ביותר היא פריוריטי, בשל ריבוי העסקים והחברות המשתמשים בתוכנה זו תוכלו למצוא בישראל מגוון רב של מיישמי פריוריטי שידאגו להתאים את התוכנה לצרכים הספציפיים של העסק שלכם ושל לקוחותיכם.
התאמת תוכנת CRM – ללקוחות שלך
ישנם המון סוגים של עסקים והמון סוגים של לקוחות ולכן לא ניתן לרכוש תוכנת CRM שתתאים בדיוק לעסק שלך. בכל תוכנה כזו יש צורך לבצע התאמות שיהפכו אותה לאידיאלית עבור לקוחותיך. בדיוק כאן נכנס – מיישם CRM.
מיישמי פריוריטי יוכלו קודם כל לייעץ לכם אילו מהמודולים של התוכנה כדאי לכם לרכוש, האם אתם מעוניינים בתוכנה בסיסית שתאפשר לכם שליטה טובה יותר ברכש, בתשלומים ובאמצעי שיווק פשוטים או שברצונכם להשתמש גם באמצעי שיווק מתקדמים יותר כמו שליחת הודעות SMS ללקוחותיכם וניהול מועדון לקוחות. לאחר שתחליטו באילו מודולים להשתמש יוכלו מיישמי פריוריטי לתפור כל אחד ואחד מהמודולים השונים בתוכנה לצרכים הספציפיים של העסק שלכם ועל ידי כך לאפשר לכם לקיים מערכות יחסים ארוכות עם הלקוחות הנאמנים שלכם ולגרום להם להרגיש שאתם קשובים לצרכיהם, מה שיגדיל את הסבירות שהם יחזורו אליכם בעתיד.