התחבר אלינו

טכנולוגיה

מערכות בקרת נוכחות לארגונים ועסקים

יצא לאור

on

 

כל עסק גדול או ארגון רב מימדים מעסיק עובדים רבים במגוון מחלקות. יש עסקים שמנהלים פעילות בכל אזורי הארץ ויש להם סניפים ותת סניפים שונים. יש צורך בשליטה על כל פעילות העובדים. הצורך בשליטה נובע מהרצון לייעול מקסימאלי של פעילות העובדים, מהצורך להכין שכר שמבוסס על דיווחי אמת של שעות עבודה ועוד. כל עסק עובד על מנת להרוויח, ולעיתים, שורת הרווח היא מצומצמת ורק ייעול מרבי בנושאי תפעול, רכש, כוח אדם ועוד יעשה את ההבדל בשורת הרווח שבמאזן הסופי.

שעון נוכחות  מתאים הינו רב חשיבות בכל עסק וארגון ורצוי שתהיה גם מערכת נוכחות יעילה שיש בה פונקציות רבות לשליטה ולממשק עבודה. ניתן להשיג שעוני נוכחות המבוססים על מגוון שיטות חכמות. שעון נוכחות המבוסס על פס מגנטי הוא אחד המקובלים והפופולאריים שקיימים. יש שעוני נוכחות ביומטריים שמזהים את בעליהם על פי טביעת האצבע שלהם. יש כאלו משולבי פס מגנטי וטביעת אצבע לזיהוי ודאי יותר. יש שעוני נוכחות קרבה יעילים ונוחים, ויש שעוני נוכחות שמנצלים את האינטרנט ואת הטלפונים הסלולאריים החכמים כדי לציין נוכחות גם ממרחק.

תרומה להתייעלות

כל לקוח יעדיף את השעון המתאים לו מבחינת הצורך, הטעם והמחיר. ברור הוא כי שעון נוכחות מבוסס אינטרנט יתאים לחברות שמעסיקות עובדים מחוץ למשרד. כאלו שעובדים מהבית, או עוסקים בהפצה, במכירות בשירותי תיקונים ועוד. לקוחות מתחום הביטחון ירצו שילוב של פס מגנטי וזיהוי ביומטרי למען אבטחת המידע והפעילות שלהם. הצורך לייעול ולחיסכון גורם למנכלים רבים לרכוש מערכת נוכחות מקצועית היכולה לייעל את סדרי העבודה. תוכנה כזאת נותנת פתרון מודולארי שכולל בתוכו את צרכי העסק השונים. ניתן להגדיר לתוכה את ההסכמים הממשלתיים והמוסדיים הקיימים, את הסכמי העבודה האישיים, ניתן להגדיר בה נושאי שעות עבודה ושעות נוספות ועוד.

למערכת נוכחות מקצועית כזאת יש יתרונות תפעוליים רבים. ניתן לעבוד עליה בנקודות שונות ועם ריבוי משתמשים, ניתן להפיק באמצעותה דו"חות נדרשים שיכולים לסייע בקבלת החלטות תפעוליות ואחרות. ניתן להשתמש בה באמצעות קבצים שונים המקובלים בתוכנות מחשב וניתן לשלוח חומר השייך לה באמצעות דוא"ל.  כל משתמש יכול לבחור  להטמיע במערכת את הפרמטרים המתאימים לו ועל ידי כך לקבל ייעול מרבי. יש צורך בקבלת תמיכה מהחברה המשווקת את שעוני הנוכחות ואת מערכות הנוכחות והיא מתבטאת בייעוץ לפני הרכישה, בסיוע בהטמעתה בארגון, וכן, בשירות מתמשך בעת הפעלתה. מומחים בתחום ישרתו כל לקוח בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טכנולוגיה

סמארטפון מוקשח הדור הבא של הטלפונים החכמים

יצא לאור

on

על ידי

הטלפונים החכמים הם ללא ספק אחת מההמצאות החשובות והמשמעותיות ביותר של תחילת המאה ה-21. יתרונות מכשירי הסמארטפון ידועים ומוכרים לכולנו אך לצידם קיים חסרון אחד בולט ומרכזי והוא: רגישות המכשיר (מכל סוג ובכל גודל) לנפילות, מכות וחבטות.

על מנת להתגבר על חיסרון מרכזי זה, אנו מקפידים לאבזר את מכשיר הסמארטפון אותו אנו רוכשים במגן זכוכית ובכיסוי ייעודי שמטרתו לצמצם את הנזק העלול להיווצר למכשיר בכל נפילה, חבטה או מכה. אמצעי מיגון אלו אומנם יעילים בחלק מהמקרים, אך הם אינם יכולים להגן על מכשירכם בפני חבטות רציניות או בפני חדירה של מים ואבק לגוף המכשיר. כיום, יותר ויותר חברות מובילות בעולם התקשורת, עוסקות בהליכי פיתוח, ייצור ושיווק של מכשירים מוגני פיצוץ שהם למעשה מכשירי טלפון חכם המיועדים לצרכי שימוש גם בסביבת המתאפיינת בתנאים קיצוניים במיוחד כגון: סביבת גזים נפיצים, סביבת אבק דליק וכדומה. מכשירים מוגני פיצוץ מיועדים בין היתר לאנשי הביטחון וההצלה (כבאים, שוטרים וכו) הנדרשים לבצע את עבודתם בתנאים קיצוניים ובמקביל להימצא בקשר עם הממונים עליהם או עם האנשים הנזקקים לחילוץ והצלה.

מכשירי טלפון מוגני פיצוץ- מה זה בכלל?

מכשירי טלפון מגוני פיצוץ הם למעשה סוג של סמארטפון מוקשח המיוצר כאמצעי קשר מוגן פיצוץ בהתאם לתקנות המחמירות של האיחוד האירופי לציוד מוגן פיצוץ וסביבות עבודה מוגנות פיצוץ. מטרת המכשירים מוגני הפיצוץ היא לאפשר לאנשי כוחות הביטחון וההצלה לבצע את עבודתם באופן יעיל ומקצועי תוך כדי שמירת קשר והעברת מסרים בין האנשים המצויים בשטח לבין מוקד השליטה ובינם לבין עצמם. מכשירי סמטארפון מוקשח הינם מכשירים המשלבים בתוכם תוכנות מתקדמות ההופכות אותם למכשירי קשר בעלי עמידות גבוהה במיוחד, ובנוסף לאמצעי המיגון המצויים בהם בפני חדירת מים או אבק לגוף המכשיר, הם מאובזרים גם במערכת שליטה ידידותית ונוחה המאפשרת לעושים בהם שימוש פעולה רציפה ותקינה גם במצבי חירום וגם בסביבה המאופיינת בתנאים קיצוניים במיוחד.

עמידות המכשירים בפני פיצוץ נובעת בין היתר מעמידות הסוללה בפני פיצוץ, דבר ההופך את המכשירים הייעודים לאמצעי בטוח גם בתרחישי פיצוץ קיצוניים של מכשיר הטלפון. כיום, מכשירי הקשר מוגני פיצוץ משווקים אך ורק לאנשים הפועלים במסגרת עבודתם השוטפת בסביבה רווית סכנות ואתגרים סביבתיים, אך בעתיד הקרוב נוכל לראות יותר ויותר מכשירי טלפון חכמים המשלבים בתוכם תוכנות מיוחדות המיועדות להגן על המכשיר בפני פיצוץ, וזאת לנוכח ההתעניינות ההולכת וגוברת מצד חברות ענק לייצור טלפונים חכמים במערכות מתקדמות מיגון אלו.

המשך לקרוא

טכנולוגיה

תו תקן ישראלי

יצא לאור

on

על ידי

מת"י (מכון התקנים הישראלי) הינו גוף ממלכתי הפועל לשם בדיקת תקינותם של חומרים, מוצרים ומתקנים שונים, וזאת בהתאם לחוק התקנים המונהג במדינת ישראל. גוף זה פועל בהתאם למדיניות הנקבעת על ידי מספר גופים בעלי אופי ציבורי, ובשורות הבאות תוכלו למצוא מידע אודות פעילות המכון.                                                                                             Business meeting המשך…

המשך לקרוא

טכנולוגיה

מה זה בינה עסקית?

יצא לאור

on

על ידי

כל ארגון או חברה אשר פועלים כיום, חשופים לתחרות גדולה במיוחד – כאשר, בכדי להצליח ולהתבלט מעל המתחרים חשוב לתור אחר הפתרונות המתקדמים והיעילים אשר בכוחם לסייע בכך. הטכנולוגיה המתקדמת, נרתמת לעזרת אותם הארגונים ומציעה עבורכם מערכות מתקדמות וחדשניות בשם BI – בינה עסקית, אשר ייעודן לאפשר הפקת דוחות רלוונטיים וקבלת מידע מעמיק לגבי אופן התנהלות של העסק. בהתאם לכך, יכולים בעלי ומנהלי הארגונים והחברות  להסיק מסקנות חשובות ולנקוט בשורה של פעולות שונות על מנת לייעל תהליכים ולשפר דרכים בעתיד.                                                                                 database structure המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג