התחבר אלינו

תיירות

צימרים בצפון – נופשים בסטייל

יצא לאור

on

ישראל היא אחת המדינות היפהפיות. היא ממוקמת ביבשת אסיה וגובלת בלבנון, סוריה, במדבר הערבי, בים האדום ובים התיכון, כך שלמרות שמדובר על מדינה קטנה, זוהי מדינה שכוללת חבל ארץ מיוחד שמציע מגוון נופים נפלאים, מסלולי טיול רבים ואפשרויות נופש רבות.

נופשים ומטיילים במדינתנו היפהפייה
כל אחד יודע שישראל מציעה מסלולי טיול רבים לכל אחד שמעוניין להכיר מקומות שונים בה. בחלקה הצפוני (המזרח- מרכז) ניתן להחליט על טיולים באזורים ההרריים. במערב ניתן לטייל בכל מיני מקומות ומסלולים שונים בשפלת החוף ואף להתפנק בנופש באחד מהצימרים במקום, במזרח ניתן להשתכשך במי נהר הירדן, בדרום תהיה לכם אפשרות לחוות נופש ומסלולי טיול שונים לגמרי במדבר הצחיח. בנוסף, ניתן להחליט על טיולים בארץ בשלושת המקומות בהם ניתן למצוא מים עילאיים, כלומר הכנרת, ים המלח (המקום הנמוך ביותר בעולם) ונהר הירדן. האקלים בישראל נוח מאוד ברוב ימות השנה ומלבד חודשיים שלושה של גשם, בהחלט ניתן להחליט על נופש באחד מאותם צימרים בצפון או בדרום הארץ וטיולים בכל חלקי הארץ.

אם אתם מעוניינים לשלב נופש וטיול בארץ והחלטתם שאתם מעוניינים ליישם את אותו הנופש בחלקה הצפוני של המדינה, בוודאי תשמחו לקרוא שיש רשימה ארוכה של צימרים בצפון וכל אחד יכול לבחור באותו צימר שממוקם בקרבת מקום למסלולי הטיולים בהם הוא מעוניין כמו גם לאטרקציות נוספות בצפון. חלק מהאפשרויות המוצעות במסגרת צימרים בצפון הם צימרים שמיועדים לזוגות בלבד, או צימרים שמותאמים למשפחות או קבוצות חברים. צימרים שמתאימים לאוכלוסייה מסוימת, כמו למשל הציבור הדתי, זוגות גאים וגאות, בעלי כלבים שמעוניינים להביא את הכלב איתם לנופש. כמו כן, יש אפשרות לבחור צימרים בצפון שכוללים פינוק של ארוחת בוקר, צימר מאובזר במטבח מודרני ומפנק שכולל מכונת קפה, צימר עם בריכה פרטית, צימרים לכל המשפחה ועוד.

הצעד הראשון תמיד יהיה מורכב מקבלת החלטה לגבי המיקום בו אתם מעוניינים לנפוש. גם אם החלטתם שאתם מעוניינים לנפוש בצפון יש לקחת בחשבון שהצפון נחלק לעמקים, לגליל התחתון והעליון ולחלקים נוספים, כך שחשוב להגיע להחלטה היכן במדויק בצפון אתם מעוניינים לנפוש. לאחר מכן יש להחליט על התקציב הקיים ברשותכם למטרת נופש זה, סוג הנופש בו אתם מעוניינים, מספר הלילות בהם אתם מעוניינים לנפוש וכמובן לברר האם אותו צימר פנוי באותם תאריכים בהם אתם מעוניינים לנפוש.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פופולרי בבלוג