התחבר אלינו

בית ומשפחה

פתרונות לאיטום מושלם על ידי מומחה איטום

יצא לאור

on

 

כל בית מורכב מעשרות אלמנטים וממערכות שונות שמותקנות בו. יש את השלד שנבנה ראשון, ולאחריו, מבצעים עבודות גמר שונות. עבודות איטום הבית נעשות בשלבים שונים של הבנייה. יש עבודות אותן מבצעים לאחר גמר השלד, ויש אחרות שנהוג לעשותן בעת עבודות הגמר או לאחר סיומן. יועץ איטום הוא האדם אליו יש לפנות למטרת הדרכה בכל אחד מהשלבים.

נושא האיטום בבתים הוא אחד הבעייתיים ביותר בתהליך בנייה בגלל שבדרך כלל אין אפשרות מעשית לבדוק את האיטום בזמן אמת. נכון הוא, שנעשות בדיקות שונות לאחר עבודות איטום חיצוניות באמצעות התזת כמויות מים על ידי צינור. אלא, שבמקרים רבים, הבדיקה אינה דומה למציאות של מספר ימים חורפיים שמלווים בגשמים עזים רצופים. אלה הם הימים בהם קירות הבית החיצוניים רוויים ואז מגיע המבחן האמיתי של האיטום. כדאי להשקיע מחשבה, זמן, מאמצים וכסף באיטום איכותי בעת הבנייה מאחר ומניעת רטיבות מהווה את אחד הדברים החשובים שיעזור לכם לשמור על ערכו של המבנה ולמנוע מצב של עוגמת נפש והוצאת כספים מיותרת.

פעולות למניעה ולשיקום

שעתו היפה של מומחה איטום מקצועי היא בעת הבנייה וכאן הוא יכול להביא לידי ביטוי את שיא מיומנותו. יש מצבים בהם מתגלות נזילות מחוץ לבית או בתוכו בזמן המגורים, וכאן נדרשת מיומנות של מומחים בתחום. איתור נזילות ומציאת פתרונות מתאימים בשלב זה מעט קשים יותר מסיבות שונות. כאשר יש רטיבות במקום מסוים, אין זה אומר שהמקור לבעיה הוא באותו מקום. המים מחלחלים בקירות והרטיבות מתגלה פעמים רבות במקום מרוחק. הרחק מהפיצוץ בצינור או בכשל שנוצר באיטום. לא חסרות דוגמאות לאיטום לא תקין. לעיתים, יש בעיה של איטום מתחת למקלחת ואז הרטיבות מופיעה בתקרה שלמטה, או כשיש רעף שבור שמתחתיו אין איטום טוב, וכן הלאה.

יועץ איטום מקצועי שמצויד בכל המכשור המתאים ובעל ידע וניסיון רב הוא האדם בעל הניסיון המעשי במיפוי של בתים שיש בהם איטום לקוי. תכנון של מערכות איטום מורכבות, וייעוץ בכל הקשור אל תיקון ושיקום מערכות אחרות. מומחה זה ישמח לתרום מהידע והניסיון שלו לכל בעל נכס ו/או לקבלן הבונה. צריך לזכור, כי איטום לקוי יכול לגרום לבעיות בריאות (רטיבות ועובש) ולנזקים מצטברים, ולכן תמיד חשוב לפתור את בעיוית הנזילות כאשר הן בתחילתן ולשכור את שירותיהם של מומחים בתחום על מנת שיבצעו איטום איכותי שימנע בעיות עתידיות.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בית ומשפחה

לדאוג לחיית המחמד שלנו

יצא לאור

on

על ידי

ברווז פלסטיק בבריכה

יש לכם כלב מבוגר? או שאולי אימצתם לאחרונה גור צעיר? לא משנה באיזה שלב הכלב שלכם, אם אתם רוצים לדאוג לבריאות של מי שמכונה (בצדק) חברו הטוב ביותר של האדם – הכל מתחיל בתזונה של חיית המחמד שלכם. אוכל לכלבים קיים במגוון צורות, מרקמים ויתרונות תזונתיים, אז איך אפשר לדעת מה הטוב ביותר עבור החיה שלכם? פניה אל חנות חיות היא הצעד הראשון בהקפדה על בריאות חיית המחמד שלכם.

חיית המחמד שלכם ומה שהיא אוכלת

רובנו מקפידים לאכול נכון, לשתות מספיק מים ולהכניס כמה שיותר חומרים מזינים לגוף שלנו. אבל, כאשר זה מגיע לחיית המחמד שלנו, אנחנו פחות מקפידים. זה יכול להיות בגלל חוסר ידע בנושא או בחירת אוכל לכלבים שאינו מותאם באמת עבורם. תזונה של בעלי חיים, ובמקרה שלנו כלבים, היא חלק מהותי מבריאותו של הכלב. בין אם אתם רוכשים את האוכל אצל הוטרינר או חנות חיות, חשוב שהאוכל יהיה מתאים לכלב ולשלב בו הוא נמצא בחיים.
נכון, יש לא מעט מחלות ותופעות פיזיות אשר אין לנו שליטה עליהן, והן עשויות לקבוע את מידת בריאותו של הכלב. יחד עם זאת, שילוב של תזונה מיטיבה יחד עם דאגה לצרכיו המשתנים של הכלב יכולה לסייע רבות.

 

בכל שלב של החיים

ממש כפי שאנו משתנים עם הגיל, והגוף שלנו משתנה בהתאם, כך גם גופם של כלבים. בדיוק מסיבה זו אוכל לכלבים צריך להיות מותאם לשלב בחיים בו הוא מצוי. כלבים צעירים זקוקים לאוכל מתאים עבורם יותר מאשר צעצועים שאפשר למצוא בכל חנות חיות. בשלב צעיר של חייהם, הגורים בונים את גופם ולכן יש צורך ברכישת אוכל לכלבים אשר מחזק את העצמות והשרירים. במידה וגור הכלבים נולד או אומץ עם בעיה בריאותית כלשהי, המזון אותו הוא צורך צריך לתת מענה לבעיה זו, ללא קשר לגיל.
ומה בנוגע לכלבים מבוגרים? ממש כמו בני האדם, גם חיות המחמד שלנו מזדקנות, ומפתחות מגוון בעיות בריאותיות. כמעט כל חנות חיות מחזיקה ברשותה אוכל לכלבים המיועד לכלבים מתבגרים או מבוגרים ומותאם לתופעות השונות המתרחשות עם הגיל.

 לבחור באיכות

נכון, כלבים לרוב ניזונים מהשאריות שאנו נותנים להם, אך כדאי שהשאריות לא יהיו העיקר. אוכל לכלבים לא חייב להיות שייך למותג יוקרה כזה או אחר, אך בהחלט חשוב שיהיה איכותי ביותר. איך תדעו איזה אוכל לקנות עבור הכלב שלכם? בכל חנות חיות תוכלו להתייעץ עם המוכרים ולקבל המלצות בנוגע לסוגי המזון השונים והמותגים המובילים בתחום של אוכל לכלבים. אפשר בהחלט לרכוש אוכל עבור כלבים אצל הוטרינר, אך קחו בחשבון שההבדל בין רכישת אוכל לכלבים אצל וטרינר לבין רכישת אוכל בכל חנות חיות הוא שבחנות המבחר יותר גדול ויש מספר רב יותר של מותגי מזון לכלבים.

המשך לקרוא

בית ומשפחה

כרטיסים לתערוכת הלגו- המקום, שהכי כיף לבלות בו בקיץ

יצא לאור

on

על ידי

מחפשים כרטיסים לתערוכת הלגו ? הגעתם למקום הנכון! תערוכת הלגו קיץ 2018, נמצאת בפארק הלגו בחולון, ומציעה בילוי מלא באטרקציות לכל המשפחה החל מלונה פארק "כמו פעם" בשביל הקטנטנים, זירות הפעלה, בובות ענקיות, שאיתן תוכלו להצטלם, ועד מתחם פלייסטיישן מוביל עם כל משחקי המחשב של לגו. מה עוד מחכה לכם במתחם הלגו? כל הפרטים, כולל היכן ניתן לרכוש כרטיסים לתערוכת הלגו

מי, מה, מתי?

פארק הלגו מגיע בפעם החמישית לחולון, ומציע חוויה כמו בחו"ל בשיתוף חברת "לגו" העולמית. פארק הלגו משתרע על מתחם של 3000 מ"ר, ומציע עשרות אטרקציות, שיתאימו לכל בני המשפחה. הפארק ממוקם בהיכל טוטו חולון, מתחם לה- פארק ממש בסמוך ליציאה לחולון בכביש 4, ובנגישות גבוהה אף לנתיבי איילון. פעילות הפארק תחל ב 14 ליולי 2018 ותמשיך עד  ראשון לספטמבר ומתקיימת בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב בימי חול, 9:00 עד 15:00 ביום שישי, ובשבתות הפעילות נמשכת עד 19:00 בערב. מעבר לכך, המתחם מציע חניה רחבה ונגישה- בחינם, וכן מתחם קפיטריה ובית קפה לנוחיות המבקרים.

האטרקציות באתר

פארק הלגו מציע לכם בילוי גדוש בפעילויות, לילדים מגיל 0-12.
האטרקציות בפארק הלגו בחולון הופכות אותו לבילוי אטרקטיבי לכל המשפחה, באתר תוכלו להינות מתערוכת הלגו, ואף להשתתף בתחרות לגו נושאת פרסים, ביקור בפארק הלגו האגדי LegoLand  במדינת קליפורניה בארה"ב. מעבר לכך, ניתן למצוא בפארק פעילויות מובנות לקטנטנים ולגדולים החל מרכבת, אזור לבנג'י, אזור המאפשר בניה לילדים, בובות לגו בגודל אנושי, שהיוו תוספת מרהיבה לצילומים שלכם, טירה קסומה, שתאפשר לבנותיכם להרגיש כמו נסיכות תחנת משטרה, עם דמויות בגודל אנושי, שיסייעו לשמור על הסדר, מתחם בנאים , המאפשר לילדים שלכם לבנות מגדלים מלגו, קיר גרפיטי ממש  בכניסה למתחם, שיוציא את הצד היצירתי שלכם באמצעות ציור עם לו, מתחם פלייסטשיין ו X-BOX , המציע את מגוון משחקי המחשב הפופולאריים של לגו. כל אלה, ועוד רבים מחכים לכם כבר עכשיו במתחם שלנו.
אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הבית שלנו, להתרשם משפע האטרקציות, ולהזמין לכם מראש כרטיס.

המשך לקרוא

בית ומשפחה

איך מרחיקים יונים מסביבת המגורים?

יצא לאור

on

על ידי

מבין המזיקים השכיחים בנופי ארצנו, דווקא ליונים יש יחסי ציבור מצוינים. ראשית, המראה שלהן אינו מרתיע אלא דווקא נעים לעין. קול ההמיה שלהן מרגיע, וכשאנחנו מגלים קן ובו כמה ביצים קטנות ליד חבלי הכביסה הנטייה היא להיתפס לדימוין החיובי של היונים כיצורים משכיני שלום. גם מערכות היחסים המשפחתיות האוהבות והחיבה המופגנת בין בני הזוג גורמים לבני הבית לקבל את האורחות בברכה. למרבה הצער הרומן מסתיים כאשר מתגלה שאותן יונים חמודות ייצרו לשלשלת חומצית שמזיקה לרכוש והביאו עמן כינים ואפשרות למחלות טפיליות שונות. ברגע זה החיבה מתחלפת בחרדה ואנחנו ממהרים להתקין דוקרנים או לחפש פיתרון אחר שירחיק את היונים מסביבת המשפחה ומן הבית.

הרחקת יונים בשיטה הירוקה

איזו מן התגובות שתוארו לעייל היא התגובה הנכונה? האמת היא, שהיונים – כמובן – אינן מתכוונות לגרום לנזק והן אכן חמודות למדי. אמנם, קרבה מופרזת שלהם למשכן בני האדם אינה בריאה אבל הרתיעה שלנו מהדברה אכזרית מובנת ומוצדקת. לכך יש להוסיף את הבעיות המוכרות של הדברה בשיטות מסורתיות: רעלים בסביבת הבית מעוררים חששות מוצדקים לחיות המחמד ואפילו לבני הבית עצמם. הדוקרנים קשים להתקנה ואינם תמיד יעילים שכן היונים יכולות ללמוד איך לכסותם ולחיות עליהם. שיטות הפחדה שונות עשויות להרחיק גל יונים אחד, אבל קשה לתחזק אותן שוב ושוב. במילים אחרות – הרחקת יונים אולי נשמעת כמו משימה פשוטה אבל במקרים רבים מתגלה שלא קל להשיג את המטרה הזו. כאשר אתם גולשים ברשת בחיפושים אחרי הדברת יונים מחיר תשמעו על פתרונות רבים ושונים, אבל האמת היא שהפתרון המתקדם ביותר הוא הפתרון הירוק של הרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים.

הפתרון הירוק שיביא את התוצאה המיוחלת של הרחקת יונים לא יפגע בציפורים וגם לא יגרום לנזק סביבתי. מדובר במערכת סולרית שאפשר להתקינה בכל מקום שהיונים מעדיפות לנוח עליו – לא משנה מה מבנה השטח או צורתו. כאשר היונים נעמדות על פסי המערכת הן מקבלות פולס חשמלי קצר שמעניק להן תחושה לא נעימה. כך הן לומדות שהסביבה הזו הפכה לסביבה עוינת שאינה נעימה להן, ובהדרגה הן ילמדו להתרחק ממנה. המערכת הזו טובה, אגב, להרחקת כל סוג של ציפור שמפריע לבני הבית – כמו גם עורבים, למשל. כאשר חושבים גם על שיקולים של הדברת יונים מחיר כדאי לזכור שמדובר במערכת יעילה שאין צורך להתקינה מחדש ולשאת בעלויות שוב ושוב כאשר הציפורים חוזרות.

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג