התחבר אלינו

תעשייה

ניקוי חלונות בסנפלינג – מקפידים על תחזוקה מיטבית

יצא לאור

on

משרד או עסק שלקוחות מבקרים בו חייב לעשות רושם מעולה. בשווקים תחרותיים שבהם על כל לקוח מתחרים עסקים רבים, מומלץ לנצל כל יתרון ובאופן מיוחד את יתרונות הרושם הראשוני. קשה מאד לתקן רושם ראשוני גרוע, וכאשר הלקוחות שלך מבקרים בעסק הם מקשרים – באופן מודע ובלתי מודע כאחד – בין חזות העסק לבין מידת ההצלחה שלו ומידת היכולת של בעליו.
כאשר הלקוח נכנס למקום מלוכלך, מוזנח ולא מסודר אפשר לראות על פניו בפועל ממש את הרתיעה והאכזבה. אבל שיפוץ חד פעמי – אפילו אם הוא יסודי ויקר, לא יפתור את הבעיה לאורך זמן. אפילו עסק מצויד היטב שהושקעו כספים רבים בעיצובו ובהקמתו, מראה במהירות רבה מאד סימני הזנחה כאשר אין מטפלים היטב בתחזוקתו. מבלי שנרגיש, הכתמים על הרצפה מתרבים, החלונות מתלכלכים, נורות נשרפות ומראה העסק נפגע. עובדי העסק, שמבקרים בו יומיום, אינם מבחינים בסימני ההזנחה המתרבים. אבל הלקוחות שמגיעים לראשונה רואים את הפגמים מיד, ואינם מודעים לכך שהעסק נראה נפלא רק לפני כמה חודשים בודדים.
כיצד שומרים על מראה יוקרתי ונוצץ?
כדי לשמור על מראה העסק שלך חייבים להשקיע באופן שוטף משאבים ותשומת לב בעבודת התחזוקה. אפילו אם יש עובד שכל תפקידו הוא לנקות, יש דברים שהוא יתקשה לטפל בהם. מטלה מאתגרת וחשובה במיוחד היא ניקוי החלונות עד להברקתם. ניתן לעשות שימוש במכשירים שונים בעלי ידיות טלסקופיות, אבל כאשר העסק ממוקם בקומה גבוהה מאד זה לא יפתור את הבעיה. ניקוי חלונות בסנפלינג הוא דוגמא מצוינת לשירות שאף עובד פנימי לא יוכל להעניק לכם. אלמנט מרכזי נוסף הוא הברקת הרצפה. רצפה מבריקה או מוכתמת משנה את מראה העסק מן הקצה אל הקצה. העובד המסור ביותר לא יוכל להביא את המרצפות לרמת הניקיון שעבודת פוליש מקצועית מקנה. בין אם תרכשו מכונה ובין אם תדאגו לשירות תקופתי – חובה להקפיד על הברקת הרצפות.
שימו לב גם למראה הקירות שצבעם חייב להיות חדש ונוצץ. ניתן לנקות את הקירות במידה מסוימת, אך מעת לעת יידרש פרויקט צביעה ותחזוקה ויש להיות מודעים לנושא. בנוסף כדאי לוודא את ניקיון הריפודים, שולחנות העבודה ולדאוג לכך שהעובדים יקפידו על סדר בעמדותיהם. חדרי השירותים הם לכאורה מחוץ לתחום, אבל הם מהווים אינדיקציה חשובה מאד לאיכות התחזוקה והיכולת של בעל העסק לדאוג לפרטים הקטנים ביותר. לסיכום, פוליש של הרצפה, ניקוי חלונות יסודי, צביעה וכן ניקוי הריפודים של הספות ושאר הריהוט יבטיחו לעסק שלכם מראה נוצץ ויוקרתי לאורך כל ימות השנה.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תעשייה

כרטיסי ביקור – למה הם טובים?

יצא לאור

on

על ידי

אז נכון שישנה מחשבה כי כרטיסי ביקור עברו חלפו מהעולם אך האמת היא, שאין חלופה טובה יותר מאשר הכרטיס הקטן הזה, שיכול לשבת לך בכיס או בארנק ומיד להיזכר באותו אדם אותו פגשת ומה הוא יכול לעשות עבורך. כבעל עסק או נותן שירות, כרטיסי ביקור יעניקו לך את היתרון הגדול הזה של מהירות השליפה וגם יבטיחו לך כי כל המידע שלך הועבר למקבל. בשורות הבאות, ננסה לענות על השאלה איזה כרטיס ביקור הכי נכון עבורך והאם מדובר עדיין בכרטיסים אפקטיביים.

סוגי כרטיסי ביקור

בעבר, היו מספר דגמים ואפשרויות מצומצמים בכל הנוגע לעולם כרטיסי ביקור. היה גודל אחיד, צבעים ספציפיים ודיי היה ברור כיצד הכרטיס אמור להראות ואיזה מידע הוא אמור להכיל. כל זה נכון ל "בעבר" כמו כתבנו וכיום האפשרויות הן בלתי מוגבלות בתחום הדפסת כרטיסי ביקור.. כל אדם יוכל לעצב לו כרטיס ביקור כאהבת נפשו ומה שחשקה נפשו בו – כנראה יוכל להיות מיוצר בבית דפוס מקצועי. אם נקדיש לנושא היכולות מחשבה נוספת, נבין כי ככל, שהכרטיס ביקור שלך יהיה שונה ומיוחד יותר, כך הסיכויים לבלוט יגדלו ובהתאם אחוזי השמירה של כרטיס הביקור אצל המקבל. אגב, ההמחשה הטובה ביותר לנכונות וחשיבות כרטיסי הביקור היא העובדה שלכולם עדיין יש כרטיסי ביקור.

סקירה קצרה של סוגי כרטיסים תניב וריאציות וסוגים שונים, בין אלו נמצא: גודל שונה (ישנם גדלים שכיחים והנפוץ ביותר עוד 9 ס"מ על 5 ס"מ וכיום ניתן להדפיס את כל הגדלים המבוקשים או לחתוך לגודל המבוקש) משקל הנייר (השכיח ביותר הינו 300 גרם אך ישנם משקלים שונים נוספים), כרטיסים בעלי למינציה (גם כאן ישנם שני סוגים: למינציה מבריקה או מט), כרטיסים עם גימורים שונים, סוגי פינות שונות (כגון עגולות, חדות ועוד), הבלטות שונות (לכה סלקטיבית, מרקם ייחודי ועוד) והשמיים הם הגבול.

הדבר החשוב ביותר הוא להבין הוא "כיצד אני רוצה שהכרטיס ביקור שלי יראה?" ומשם הדרך לתוצאה הסופית של הכרטיס, סלולה וקלה יותר. בתי דפוס שונים, יעניקו שירותי עריכה גרפיקאית או שניתן לעצב את הכרטיס עצמאית בעזרת מערכות שונות לרווחת הלקוחות באתרי בתי הדפוס. כמו כן, יכול אדם לעצב את הכרטיס בעזרת מעצב גרפיקאי ולשלוח להדפסה בלבד. הטיפ שלנו עבורכם בכל הקשור בתחום כרטיסי ביקור בכלל לצד הדפסת כרטיסי ביקור בפרט, הוא לנסות לייצר את הכרטיס הייחודי ביותר וזה שיבלוט.

המשך לקרוא

תעשייה

פולדרים וכרטיסי ביקור לעסק

יצא לאור

on

על ידי

יותר ויותר אנשים פרטיים ובעלי עסקים מסתייעים בשירותי בית דפוס בצרכי היום יום שלהם. כאמצעי ארגון משרדי, הפצת פרסום, הזמנות לאירועים ומשלל סיבות נוספות. אין כל ספק, בתי דפוס הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו.
מאות בתי דפוס קטנים וגדולים קיימים בישראל. בבחירת בית הדפוס שישרת אתכם חשוב לבחור עסק מנוסה, בעל תודעת שירות גבוהה, המתמחה, בין השאר, בסוג המוצרים אותו אתם מעוניינים לרכוש. אם מדובר בכמויות גבוהות בהתראות זמן קצרות, ודאו כי ביכולתו לעמוד בקצב ובכמות. ההבדלים בין בתי דפוס שונים קיימים בפרמטרים רבים, בראשם התמחור (בהזמנות גדולות במיוחד מדובר בהבדל של מאות ואף אלפי שקלים), זמני העבודה (לרוב בין יומיים לארבעה ימי עסקים להזמנות קטנות ובינוניות) ורמת המוצרים. אם אתם עומדים לעבוד באופן קבוע עם בית דפוס, כדאי גם שיהיה קרוב גאוגרפית אליכם, גם בעידן המשלוחים והאינטרנט.
על פולדרים, כרטיסי ביקור לעסק ומוצרים נוספים
רשימת המוצרים של בתי דפוס כוללת מוצרים רבים. החל מהזמנות לחתונות ואירועים, דרך פולדרים ולוחות שנה, ועד כרטיסי ביקור לעסק מדגמים שונים. בשורות הקרובות נתרכז בשניים מהמוצרים הללו ונתחיל עם כרטיסי הביקור. עם כל הכבוד לשיווק שהשתנה בעשור האחרון והפך לטכנולוגי ומבוסס – אינטרנט יותר מאי פעם, עדיין אין כמו כרטיסי ביקור לעסק להצגה עצמית שלכם ושל העסק שלכם. חשוב להקדיש מחשבה בעיצוב הכרטיס, כי במיוחד בעסקים, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. בחרו בגודל המתאים, החליטו אם להשתמש בצד אחד או בשני צדדיו, תנו את דעתכם בנוגע לגימור (מט או מבריק) וכמובן – ערכו את תוכן הכרטיס ומה הוא יכיל: פרטים אישיים, סלוגן, לוגו, דרכי התקשרות, אמצעים וויזואליים, ברקוד לסריקה, פרטים חשובים נוספים ועוד. זכרו כי כל פרט חשוב ומשפיע, כולל צבעים, גודל וסגנון כתיבה, כל מילה שתיכתב או שלא תיכתב וכדומה.
נעבור לפולדרים – אותם קלסרים מרשימים המשמשים למגוון רחב של מטרות – תעודות הערכה, פולדר שיווק לעסק, חוברות הדרכה לעובדים וכו'. חשוב להבין שמדובר בכלי שיווקי לכל דבר, ומוטב להתייחס אליו ככזה. נצלו את השטח הגדול שלו ואת התפוצה הרחבה שלו להטמעת המסר העסקי שלכם, השירותים שלכם, היתרונות על פני המתחרים וכדומה. הטמיעו את הלוגו והסלוגן כך שלקוחותיכם הפוטנציאלים יוכלו במהרה לקשר בין אלו לבין העסק שלכם והשירותים שהוא מציע. זכרו – פולדרים הם הרבה יותר מסתם כריכה.

המשך לקרוא

תעשייה

פתרונות מתקדמים לתעשייה

יצא לאור

on

על ידי

העולם התעשייתי הולך ומתפתח, ומפעלים כיום מייצרים בהיקפים ובתפוקה שהיה קשה לדמיין אותם בעבר. במקביל, הסכנות בעולם העבודה הלכו וגדלו ועולם שלם של בטיחות וגיהות נבנה כדי להתמודד עם האתגרים המורכבים הללו. מערכות של אוורור ושל קירור תעשייתי מותקנות כדי לשמור על איכות האוויר ועל טמפרטורות נכונות, חדרים נקיים מגנים על המוצרים עצמם וגם על העובדים ותקנים מיוחדים מוקצים בכל מפעל כדי לנהל את התחום ולפקח עליו. במקביל נוצרה מודעות גוברת להשלכות העולם התעשייתי על איכות הסביבה, וגם בתחום הזה המפעלים נדרשים לעמוד בתקינה שרק מחמירה והולכת.

מעבר לכוח העבודה ולתהליכי הבקרה שכל חברה מקצה כדי לפקח על נושאי בטיחות וגיהות ועל ההשפעות על איכות הסביבה – ניתן לרכוש מוצרים שונים אשר מבטיחים טיפול נכון ויעיל ברכיבים מסוכנים. משאבה הנעה מגנטית תסלק חומרים אגרסיביים בצורה בטוחה. זוהי דוגמא מעולה לתהליך משופר שהטכנולוגיה שלו התפתחה באופן ייעודי: ההנעה המגנטית מייתרת את השימוש באטמים מכניים שבעבר דלפו וגרמו לנזקים. במקרה של משאבה הנעה מגנטית הבטיחות השתפרה, כמובן – אבל אפילו כאשר החומר הנשאב אינו רעיל כל דליפה עשויה להשבית את העבודה ולבזבז חומר יקר. כלומר – במקרים רבים התהליכים הבטוחים ביותר הם גם התהליכים היעילים ביותר. ההשקעה בבטיחות עשויה בהחלט לשפר את ההתנהלות הכללית במפעל ולייעל את זרימת העבודה.

מפעל בטיחותי ויעיל

ניתן לטעון שתהליכי התקינה והבקרות השונות, בליווי הציוד המתוחכם שניתן לרכוש כיום, היו כוח מניע בשיפור התעשייה ובדחיפתה קדימה. תהליכים שנראו בהתחלה מסורבלים וקשים ליישום דרשו פיתוח של כלים מתוחכמים יותר ואלו בתורם תרמו גם לבטיחות, גם לאיכות הסביבה וגם ליעילות העבודה. כאשר קונים מערכת קירור תעשייתי מתקדמת מגלים במהירות שהעבודה התייעלה והתקלות התמעטו. ברור שחייבים להתאים את המערכת למפעל עצמו באמצעות תכנון הנדסי מדוקדק ולוודא שההשקעה תשתלם.

כאשר בוחרים בחברה לרכישת ציוד מתקדם למפעלי תעשייה מן הסוג שתואר לעייל, חיוני לבחור בחברה אמינה וותיקה אשר פועלת אך ורק עם החברות הטובות ביותר בתחומן. אין טעם לבחור בחברה שאין לה יכולת להעניק את התמיכה ההנדסית ואת שירות התחזוקה הנדרש בהמשך הדרך. בנוסף, כדאי למצוא חברה שמכירה את החידושים ומודעת לתקנים ולדרישות, מתמצאת בטכנולוגיות ירוקות ובאופן כללי שולטת בשוק המורכב והסבוך הזה. מדובר בתחום שאסור להתפשר עליו, והמערכות שהמפעל מתקין חייבות להיות ערוכות לקדם את פני העתיד ולהיות החזקות והיעילות ביותר בתחומן.

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג