התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

כיצד אתה מעדיף את הבלקברי שלך?

יצא לאור

on

מכשיר הבלקברי הינו אחד מהמכשירים הנפוצים בשוק הסלולרי. למרות שהוא נחשב פחות מבדר ממתחריו ,האייפון והגלקסי, מכשיר זה מעניק חוויית שימוש עניינית ואיכותית. זהו מכשיר אמין שניתן להשתמש בו זמן רב בעיקר אם מגינים עליו כראוי, בין השאר בעזרת פאנלים לבלקברי.

מכשיר הבלקברי הוא אחד מהסמארטפונים הפופולריים בעולם ואף בישראל. למרות שהאייפון והסמסונג הגלקסי זוכים להצלחה מסחררת בשוק בשנים האחרונות, רבים עדיין מעדיפים מכשיר סלולרי כמו בלקברי הבולט בכך שאינו מכשיר טאצ' .

הייחודיות של הבלקברי נגזרת רבות מהיותו מכשיר מתקדם המגיע עם מקלדת. למי מתאים המכשיר? בלקברי מתאים לאלה מאתנו המעוניינים במכשיר אמין , עמיד, נוח לשימוש המאפשר ניהול שיחות באיכות גבוהה. מבחינת עיצוב, המכשיר מגיע בדגמים מוכרים מסדרת  הבולד והקרב. כאן נזכיר בקצרה את הדגמים האחרונים : בלקברי 9780 –  blackberry bold 9700  מסדרת הקרב.

Blackberry bold 9700

blackberry bold 9700 מגיע כחלק מסדרת בולד המפורסמת.  blackberry bold 9700מתאפיין בעיצוב המזוהה עם המותג עם שיפורים לעומת הדגמים הקודמים . כשהוא יצא לשוק הוא מייד זכה לביקורת חיוביות מצד המשתמשים כנוח לשימוש. האהדה כלפי blackberry bold 9700 זוהתה בעיקר מכיוון אנשי עסקים שזכו ליהנות עם מכשיר יעיל ונוח.

blackberry bold 9700 למשל מציע את כל תפקודים הדרושים לניהול משרד דרך הנייד. עניין זה בא לידי ביטוי באופן בו ניתן לקבל ולנהל קבצים, למשל קבצי אופיס. שנית, blackberry bold 9700 מציע גישה נוחה ביותר למערכת ניהול אימיילים. ניתן לסנכרן את האימייל בקלות עם חשבון האימייל הראשי שלכם וזמן קבלת המייל הוא מיידי. כמו כן במכשיר blackberry bold 9700 מותקנת מערכת מסרים מיידית BBM, שמאפשר צ'ט בין משתמשי הבלקברי בחינם ובמהירות גבוהה מאד.

בלקברי 9780

דגם בלקברי 9780 הוא מכשיר חדיש מסדרת בולד המצליחה עם המראה שכך כך מזוהה עם המותג. למי שמעדיף מקלדת על פני מכשיר מגע מצפה הפתעה חיובית – המכשיר מצוייד במקלדת נוחה מאד לשימוש.

אין ספק כי בלקברי 9780 הינו מכשיר ענייני. מי שמחפש מכשיר העשיר באפליקציות בידור ומולטימדיה לצפייה כמכשיר טלוויזיה אולי לא יסתפק בבלקברי. עם זאת, משתמש המחפש מכשיר איכותי וענייני השם דגש על איכות הוצאת וקבלת שיחות יבוא על סיפוקו. בלקברי 9780 מעניק למשתמש חוויית שיחה עם איכות  צליל גבוהה בשיחה דרך האפרכסת וגם דרך הרמקול.

עוד אלמנט במכשיר בלקברי 9780 שהשתכלל לעומת הדגם הישן יותר הוא המצלמה, שכעת מצלמת ברזולוציה גבוהה יותר ( מצלמת 5 מגה פיקסל) . המצלמה של בלקברי 9780 מאפשרת גם לצלם תמונות די איכותיות בחושך.  גם נפח הזיכרון הורחב בדגם זה בהשוואה לדגם הקודם – 512 מגה .

אביזרים נלווים למכשיר: פאנלים לבלקברי

מכשיר בלקברי מגיע עם אביזרים נלווים שנועדו לשדרג את המכשיר ולתת לו טא'צ אישי והמרכזיים שבהם הנם פאנלים  לבלקברי.   פאנלים לבלקברי נותנים לבעלי המכשיר הזדמנות להפגין טעם אישי מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. בכך ממלאים פאנלים לבלקברי שתי פונקציות חשובות: הענקת מראה ייחודי למכשיר והגנה מפני פגיעות.

פאנלים לבלקברי מטרתם הראשונית היא לספק הגנה למכשיר הסמארטפון היקר . פאנלים לבלקברי מתלבשים על המכשיר בהתאמה מלאה ומגנים עליו מפני מכות, שריטות ומונעים גם הצטברות כתמי אצבעות כתוצאה משימוש במכשיר.

ניתן לרכוש פאנלים לבלקברי בחנויות עם ציוד סלולרי ובחנויות לציוד תקשורת . כיום בקלות ניתן להזמין אביזרים אלה ברשת במחירים זולים יחסית.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Continue Reading

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג