התחבר אלינו

פיננסים וכספים

חשב שכר: התייעלות בשיטת מיקור חוץ של תחום השכר

יצא לאור

on

משכורות העובדים מהוות חלק אינטגרלי מהוצאות מרבית העסקים בישראל. חוקים ורגולציות מחמירות בתחום הופכות את חישוב המשכורת החודשית והנפקתה לתהליך מורכב המתבצע בתוך זמן קצר מדי חודש. כיצד תוכלו להתייעל ולחסוך משאבים? העבירו את תחום השכר למיקור חוץ והשתמשו בפתרונות חדשניים מתקדמים. הכירו את האפשרויות החדשות העודות לרשותכם.

העידן הטכנולוגי חודר לכל תחום וגם בתחום השכר חשבים מקצועיים עובדים עם תוכנות המיועדות לתעד את שעות העבודה של העובדים, ימי חופש ומחלה וכן לאפשר לעובדים לדווח על חופשות עתידיות. בסוף החודש מערכות אלה מסתנכרנות עם תוכנות להנהלת החשבונות המחשבות את שכר הברוטו, את המיסים וההפרשות לכל עובד בהתאם להתאם עמו ונקודות הזיכוי המתאימות ומספקות דו"ח המשמש כחומר גלם עבור חשב שכר הבודק שוב את הנתונים כדי לאתר טעויות ומעביר את הסכום הסופי אותו יש לשלם לכל עובד.

מדוע כה חשוב לשמור על רמת דיוק מקסימלית בחישוב שכר העובדים?

העובד הוא לב החברה ומשכורתו החודשית מהווה מקור הקיום שלו ושל בני משפחתו, לכן מדינת ישראל מקפידה על עמידה בחוקי השכר. איחור של מספר ימים, טעויות בחישוב המשכורת או אי עמידה בחוק שעות עבודה ומנוחה עשויים לגרור תביעות וקנסות כבדים על החברה. לכן, מומלץ להסתייע בשירותי חשב שכר מקצועי המכיר היטב את חוקי השכר המשתנים תדיר ומחשב את המשכורות בהתאם לחוק.

מיקור חוץ – מוזיל את עלויות חישוב המשכורות

ב"יעל שכר" אנו מעניקים שירותים מקצועיים של חשבות שכר וכן בקרת תלושים על פי דיני העבודה הקיימים כיום. שינויים שנעשו בתחום החקיקה ומשפיעים על ארגונים ועסקים רבים (במיוחד על חברות המעסיקות עובדי קבלן) משפיעים עמוקות על דרך חישוב השכר ולכן גם חשבי השכר המנוסים העובדים כחלק מהצוות בחברה שלכם עשויים לטעות, בתום לב, בחישוב שכר העובדים. איך אנו עושים זאת? באמצעות שילוב של טכנולוגיה וניסיון.

חישוב שעות העובדים עם תוכנה יעודית

חישוב שעות העובדים מתבצע בצורה מדוייקת באמצעות תוכנות מתאימות כאשר בחלק מהארגונים אנו מספקים גם שירותי הטמעה של מערכות נוכחות מתקדמות. חלק מהותי מתיעוד מדויק של שעות העבודה אינו מתבצע בצורה ידנית, אלא באמצעות שעון נוכחות אותו העובד מחתים בתחילת ובסיום יום העבודה. שעות העבודה המתועדות כוללות גם את האפשרות להוסיף הפסקות או לתקן טעויות – כמו למשל עובד ששכח להחתים את הכרטיס כשנכנס למשרד או לא החתימו ביציאה ממנו.

במהלך השנים התמקצענו בעבודה עם תוכנות שכר ומשאבי אנוש מגוונות, ביניהן ניתן לציין את חלן טק וספקים אחרים. ארגונים רבים מגלים כי הטמעת התוכנה חוסכת מדי חודש שעות רבות בניהול מערך העובדים, הן בארגונים קטנים ובינוניים והן בארגונים גדולים המעסיקים מאות עובדים.

ההפרשות הסוציאליות למשכורות העובדים: לא זכות – חובה

מעבר לתכנון השכר עצמו, קיים אספקט נוסף המשפיע על שכר הנטו של העובדים – ההפרשות הסוציאליות. על פי חוק מעסיקים נדרשים למינימום הפקדות מצדם ומצד העובד. בין השירותים המוצעים ביעל שכר תמצאו גם טיפול מסור במגוון ההפרשות הסוציאליות של העובדים, הן לקופות הגמל והן לביטוחי המנהלים והפנסיה.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פיננסים וכספים

דוחות כספיים עבור ההנהלה

יצא לאור

on

על ידי

בעלי עסקים רבים מעדיפים לא להתעמק בשורה ארוכה ומשעממת של הוצאות והכנסות. הם מתמקדים בצדדים שהם חזקים בהם: יוזמה, חזון, יחסי אנוש ושיטות שיווק. כל אלה חשובים וחיוניים, אבל בעלי עסקים וותיקים יודעים את האמת: עסקים קמים ונופלים על אותן רשימות משמימות של ניהול הוצאות והכנסות. אפשר לבנות עסק מעולה בעל היגיון מסחרי חסר תקדים, אבל כאשר הכסף בבנק נגמר – האפשרויות שעומדות בפני העסק להמשיך ולשגשג הולכות ונסגרות. אם כך, חשוב מאד להתייחס במלוא כובד הראש להתנהלות החשבונאית של בית העסק.

אחרי שהכרתם בחשיבות של ניהול תקציב וניהול כספים בעסק צריך להתחיל לחשוב בצורה מעשית על מחויבות לניהול מדוקדק של הכספים. אפילו אם לקחתם מנהל חשבונות מצוין, אתם חייבים להישאר מחוברים לתמונה. למעשה, אתם זקוקים לכלי שייתן לכם אפשרות לצפות באופן בלתי אמצעי על כל ההוצאות ועל כל ההכנסות ולהציף בצורה חד משמעית כל בעיה, תקלה או טעות. כדי לא ליצור עבודה כפולה לעובדים שלכם, חפשו אחרי פתרון שמסוגל להתממשק עם מערכת הנהלת החשבונות, ובאותו הזמן להציע למנהלי העסק חתכים ודוחות שהם מעניינים וברורים עבורם.

אדם מחזיק מכשיר טלפון נייד

אדם מחזיק מכשיר טלפון נייד

הדוחות שחיוניים לעסק שלכם

דוח חיוני שכזה הוא תזרים המזומנים של בית העסק. אפילו עסק שמקפיד על ניהול הוצאות והכנסות מדוקדק ומושלם יכול למצוא את עצמו מול בור בתזרים המזומנים. מספיק שההמחאה הגדולה שבניתם עליה מתעכבת בכמה ימים ושכחתם להודיע לספק על העיכוב בתשלום – וכבר אתם מתמודדים עם משבר אמינות מיותר. כל עסק עובר תקופות של תזרים מזומנים לחוץ – ובתקופות האלו אתם תשמחו במיוחד על השליטה המושלמת שרק כלי מצוין של ניהול תזרים מזומנים ייתן לכם.

למה הכוונה כשמדברים על ניהול תקציב וניהול כספים בעסק? הנקודה המשמעותית ביותר היא ההתמקדות בתקציב. תכננו את ההוצאות מראש כך שהן יתאימו להכנסות, אבל אל תסתפקו בתכנית. החלק החשוב ביותר הוא השוואת התקציב לפעולות בפועל – האם אתם באמת מצליחים להישאר מתחת לרף ההוצאות שהצבתם? האם הצלחתם להשיג את ההכנסות שאתם שואפים אליהן? אלו הם נתונים שמנהל החשבונות שלכם לא ידע לתת לכם, ממש כפי שהוא לא יוכל להפיק עבורכם דוח תזרים מזומנים וצפי תזרים מזומנים. כל אלה צריכים להתנהל על ידי מערכת חיצונית איכותית, חכמה ומושקעת. בחרו במערכת שמסוגלת, כאמור, להתממשק עם תוכנת הנהלת החשבונות. השקיעו במערכת חכמה שנבנתה על ידי טובי המומחים בתחום.

 

המשך לקרוא

פיננסים וכספים

ניהול תזרים מזומנים

יצא לאור

on

על ידי

קיימת חשיבות גדולה מאוד לניהול נכון של תזרים המזומנים בעסק. למעשה, ניתן לומר שעסק שאינו יודע כיצד להתנהל מבחינה פיננסית הוא עסק שעתיד לחוות קשיים בהמשך הדרך. במאמר זה נספק מידע אודות חשיבותו של ניהול תזרים מזומנים ומה הדבר כולל.                     Currency equation - US dollar and Euro

המשך…

המשך לקרוא

פיננסים וכספים

על מה שרציתם לדעת על השקעות נדל"ן בארה"ב

יצא לאור

on

על ידי

אנשים רבים מחליטים מדי שנה להשקיע את כספם בכל מיני פרויקטים של יזמות השקעות נדלן בארהב, במאמר זה נעזור לכם להבין מה היתרונות של נדל"ן בארה"ב לעומת השקעת הכספים ברכישת נכסים ומגרשים בישראל ומהן הנקודות אותן חשוב לדעת אודות השקעה הכסף בנדל"ן בחו"ל.

המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג