התחבר אלינו

פנאי

וילות בצפון – קלאסה ונופש בצפון

יצא לאור

on

אם תמיד חלמתם להתגורר בצפון המדינה וליהנות מהמרחבים הירוקים, האוויר הצלול, חיי הטבע והשלווה האינסופית, כעת תוכלו להגשים חלום לזמן מוגבל על ידי השכרת וילות בצפון.

Rural hotel

מגשימים חלום

יש אנשים שמגשימים את החלומות שלהם ויש אנשים שחולמים עד סוף ימיהם. אם בעבר הלא רחוק חלמתם להתגורר בצפון וזאת משום איכות החיים והיופי אך מצאתם עבודה באזור אחר בארץ, מצאתם חברה לחיים איתה התחתנתם, הבאתם ילדים לעולם ומצאתם את עצמכם נשארים באותו אזור ונזכרים מפעם לפעם בחלום הירוק שלכם, כיום יש אפשרות ליהנות מהירוק והיופי של הצפון בכל שלב בו תחליטו – על ידי השכרת וילה מתוך ההיצע הגדול והמגוון של וילות בצפון הארץ. כאן, ניתן להרחיק לכת ולהחליט על פורמט רחב של אירוח, כלומר על נופש של קבוצת החברים בוילה, נופש של המשפחה המורחבת או נופש בוילה רומנטית ומפנקת שכוללת את כל מה שחלמתם עליו אי פעם, בריכה, ג'קוזי, אפשרות לטיפולי ספא ועוד.

 

בוחרים בוילה המתאימה. כל אחד והפרמטרים החשובים לו בבחירת וילה. מסיבה זו ניתן למצוא באתרי אינטרנט שמציעים שירות השכרת וילה, (צימרים יוקרתיים ומלונות בוטיק), אפשרויות חיפוש רבות בהתאם לפרמטר המרכזי והחשוב ביותר לגולש. כלי החיפוש המתקדמים והממוקדים הופכים את תהליך החיפוש ובחירת הוילה ליעיל ומהיר יותר. הפרמטרים החשובים אותם יש להזין על מנת לקבל תוצאות מדויקות הם התאריך בו מעוניינים לנפוש, מספר הלילות סך הכל, הרכב האירוח (אירוח לזוגות או אירוח למשפחות), אזור בארץ בו מעוניינים לנפוש  והתקציב אותו מייעדים לנופש.

 

ממקדים את החיפוש. יש פעמים בהם מוכנים להתפשר על מיני דברים שקשורים אל הוילה, אם מבחינת מיקום ואם מבחינת פרמטרים אחרים, אך חשוב לנופשים שהוילה תתאים לקהל יעד מסוים, סוג אירוח מסוים, שיהיה בה אבזור מיוחד וכן הלאה. במצבים אלו חלק מאתרי הנופש האינטרנטיים מאפשרים לגולשים לחפש את אותה וילה שמתאימה לצרכיהם באופן ממוקד יותר:

  • חיפוש לפי אזור- יש אפשרות לחפש וילה לכל המשפחה או לזוג על פי אזור ספציפי בארץ.
  • חיפוש בהתאם לקהל יעד- יש סוגים שונים של וילות וחלק מהן מותאמות בצורה מושלמת לזוגות, לציבור הדתי, משפחות, קבוצות, אנשים שמעוניינים להביא את חיית המחמד שלהם ועוד.
  • חיפוש לפי אבזור- סאונה, ג'קוזי, סנוקר, בריכה מחוממת ועוד.

 

לסיכום, השכרת וילה בצפון היפהפה מאפשרת נופש מהנה ואיכותי בסטנדרטים גבוהים ויוקרתיים ביותר. בשנים האחרונות רבים מעדיפים לצאת לנופש בישראל וזאת על מנת לחוות את הצד היפהפה של המדינה בסטנדרטים של חו"ל.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פנאי

אולם אירועים או גן אירועים?

יצא לאור

on

על ידי

בעבר, לא היו הרבה אופציות לקיום אירוע רב משתתפים. למעשה, האפשרות העיקרית הייתה אולם האירועים המסורתי, אשר בדרך כלל היה לו מבנה די סטנדרטי. לא היה צורך להתלבט יותר מדי- חתונות ואירועים גדולים אחרים היו דומים למדי זה לזה מכל הבחינות- מבנה האולם, האוכל המוגש ואפילו בגדי החתן והכלה. כיום, המצב שונה בתכלית. כל פרט ופרט בחתונה יוכל להיות מותאם אל טעמם האישי של בני הזוג.

כיום, ניתן לבחור אם לקיים את האירוע בגן אירועים או אולם אירועים. במאמר זה, נפרט גורמים שעשויים להשפיע על ההכרעה בין השניים.

 

גודל המקום

בכל התלבטות לגבי המקום בו נקיים את האירוע, חשוב לקחת בחשבון את גודלו של המקום בו אנחנו עומדים לקיים את האירוע שלנו. גני אירועים הינם, על פי רוב, גדולים ומרווחים, ויכולים להתאים לאירועים בהם יש מספר גדול של מוזמנים.

אם אתם מתכוונים להזמין פחות מ-100 אנשים אל האירוע, אין צורך להשתמש בשירותיו של גן אירועים, כדי שלא להוציא כסף מיותר רק משום שהחלל גדול. במקרים של אירועים קטנים ואינטימיים, אולם אירועים קטן בהחלט יוכל לספק את הסחורה- ניתן למצוא שלל אולמות במגוון גדלים, כך שתוכלו למצוא אולם בגודל המתאים כך שהוא לא יראה ריק מדי ומצד שני- לא יהיה צפוף יתר על המידה.

 

עונת השנה

עוד שיקול חשוב בבחירה בין גן לבין אולם הינו העונה בשנה בה אתם מתכוונים לקיים את האירוע. אין ספק כי גן אירועים מספק חוויה פסטורלית ומרגיעה שקשה לתת באולם, גם במידה והוא מעוצב בקפידה. עם זאת, חשוב לזכור כי גן אירועים יכול להתאים רק לטווח חודשים מצומצם במהלך השנה, בו הסיכוי לגשם ורוחות הינו אפסי. אם אתם מעוניינים לקיים את האירוע במהלך החורף, האביב המוקדם או הסתיו המאוחר- גן אירועים פתוח לחלוטין אינו אופציה שניתן לקחת בחשבון.

קחו בחשבון שגם אם אתם מעוניינים לקיים את האירוע בשיא הקיץ, בשעות הצהריים- הגן עשוי שלא להתאים, בגלל תנאי החום והלחות שעלולים להכביד על האורחים.

המשך לקרוא

פנאי

יצא לאור

on

על ידי

חוגגים אירוע פרטי, משפחתי או עסקי? מחפשים אחר הלוקיישן הנכון לקיום האירוע? תשכחו מכל אולמות וגני האירועים בהם ביקרתם עד היום, ובואו להכיר את הטרנד הכי חם בענף האירועים: קיום אירועים בתוך וילות מפוארות ויוקרתיות!                                                                                                                                                       המשך…

המשך לקרוא

פנאי

כל מה שרציתם לדעת על בחירת אולמות אירועים  

יצא לאור

on

על ידי

אנשים אוהבים לציין ימים מיוחדים בחגיגות שונות, ואירועים כמו": חתונה, בר ובת מצווה, הולדת ילדים ועוד הם מהחשובים ביותר בחיי כל משפחה. אצל רבים, נישואין הם בדרגת חשיבות עליונה ביותר מבין כל האירועים, ובמקרים אלו, הם מבקשים שהאירוע ייערך באולם מכובד שיתאים לאירוח משפחה קרובה, חברים ומכרים. אולם אירועים מכובד בנוי לשרת קהל גדול ומגוון והוא מיועד לשירות של כמות אנשים רבה בו זמנית. באולם אירועים יפה כזה יושם דגש על כל פרט.

 

עיצוב יפה

אולמות אירועים נבנים על פי תכנון ועיצוב מוקפד וברבים מהם תהיה הפרדה בין השטח החיצוני והשטח הפנימי. הרחבות החיצוניות תהיינה מותאמות לקבלות פנים ויהיו בהם פינות ישיבה. העיצוב שלהם יכלול, מדשאות, צמחיה לצד שבילים שמוארים בתאורה רכה. תעלות מים, מפלים, גשרי עץ, בריכות עם דגים ועוד אלמנטים אחרים. הרחבות הללו נועדו לקליטת קהל בתחילת הערב ועל דוכני מזון שמוצבים בפינות שונות יכינו צבא המלצרים מזון מהיר.

 

אוכל משובח

יש אולמות אירועים בהם כל האירוח ייעשה בחוץ בימות הקיץ, ושם גם יוגשו מנות עיקריות, יערכו את החופה, וירקדו. באולמות אירועים יש דגש רב על האוכל, וברבים מהמקרים, המדד החשוב ביותר אצל האורחים הוא איכות ומגוון המנות המוגשות בו. בכל אירוע יוגשו מנות ראשונות ובעת קבלת הפנים יסתובבו מלצרים ויגישו פוד פינגר ומזון אחר. יהיו מנות ביניים, ומנות עיקריות. לאורך כל הערב יהיה בר משקאות פעיל ויוגשו מבחר רב של משקאות קלים וחמים. לסיום יהיו מנות קינוח שכוללות מתוקים, פירות עוגות ועוד.

 

שירות מקצועי ומוקפד

בכל אולם אירועים מקצועי תהיה מערכת מולטי מדיה שמאפשרת נשיאת ברכות, הקרנת תמונות וסרטונים ועוד. מערכת תאורת רחבת הריקודים ומערכת הרמקולים תהיה מותאמת לכל תקליטן, זמר או אומן אחר שמופיע. כל בעל שמחה יבחר את מקום האירוע על פי טעמו וצרכיו. אולם אירועים מוקפד יגיש שירות איכותי עם מלצרים, מנהלי אירוע, וכמובן מטבח איכותי בניהול של שף מקצועי. מובטח לכל לקוח לקבל את מלוא תשומת הלב  בעת עריכת האירוע החשוב, ומנהלי אולם האירועים יקפידו על כך מאוד.

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג