התחבר אלינו

רכבים

המדריך למכירת רכב יד שניה

יצא לאור

on

יש לכם רכב יד שניה שעשה את שלו והגעתם למסקנה שהגיע הזמן להיפטר ממנו? עבורכם מיועד המדריך הבא. בשורות הבאות נסביר לכם איך למכור את הרכב שלכם ומהן האפשרויות העומדות בפניכם.                                                                                                                                                          Broken down vehicle on road.

הצעד הראשון שצריך לעשות כאשר חושבים על מכירת רכב, הינו הערכה של המחיר שלו בהתאם למחירון. אפשר להיעזר לצורך כך במחירון של לוי יצחק או במחירון שמפורסם באתר יד2, או לעשות מעין שילוב של שניהם. חשוב לשים לב שאתם מדייקים בכל הנתונים של הרכב – הדגם המדויק (כולל רמת האבזור הנכונה שלכם), הקילומטראז' של הרכב, מספר בעלויות קודמות ועוד. אם הרכב עבר תאונות משמעותיות, צריך לקחת גם זאת בחשבון.

לאחר שאתם מעריכים בצורה זהירה ומדויקת ככל הניתן מה ערכו של הרכב שלכם, הגיעה השלב בו עליכם להחליט האם אתם מעוניינים למכור את הרכב בצורה מהירה ופשוטה יחסית, אך לקבל עבורו ככל הנראה מחיר נמוך יותר, או שאין לכם בעיה להתעסק עם תהליך המכירה לאורך זמן, ובלבד שתקבלו את המחיר שאתם מבקשים. כמובן שהבחירה בין השניים תלויה בנסיבות האישיות שלכם.

הדרך הזריזה ביותר למכור רכב יד שניה היא לגשת לחברה שעוסקת במסחר של כלי רכב ולקבל ממנה הצעת מחיר. זו יכולה להיות למשל חברת ליסינג, חברת השכרה, חברה שמחזיקה מגרשי מכירה של כלי רכב או יבואן רכב חדש שיכול לבצע טרייד אין על הרכב שלך כאשר אתה רוכש רכב חדש. תהליך המכירה לא יגזול ממכם זמן רב, אבל קחו בחשבון שסוחרי הרכב חייבים להרוויח מן העסקה, והם עושים זאת באמצעות הפחתת המחיר שישלמו לכם עבר הרכב.

האפשרות האחרת של מכירת רכב הינה למכור את הרכב בעצמכם, במחיר שקרוב יותר למחיר אותו הערכתם. אם זה הכיוון שלכם, הצעד הבא צריך להיות להביא את הרכב למצב אטרקטיבי למכירה. הכוונה לא לעריכת תיקונים או טיפולים ברכב, אלא בעיקר לניקיון יסודי שלו. אחד הדברים שיכולים להשפיע מאוד על מי שמגיע לראות את הרכב הינו הצד הויזואלי. זה נכון במיוחד אם אתם מתכוונים לשים שלט למכירה על הרכב.

הצעד הבא הינו פרסום של הרכב בלוחות מודעות אינטרנטיים (רצוי עם תמונה של הרכב) ובאמצעות שלט שתדביקו על גביו. אם אתם מעוניינים להגביר את החשיפה של הרכב, אפשר אפילו להחנות אותו בסוף היום ובסופי השבוע באתרים שבהם עוברים אנשים רבים, כמו למשל חניון של קניון או ברחוב מרכזי וסואן.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רכבים

גלגלי הרכב וחשיבותם

יצא לאור

on

על ידי

 

גלגלי הרכב הם הנושאים בעול משקל הרכב ומהווים את הבסיס עליו נשענת השלדה שלו. יש רכבים מקטגוריות שונות ויצרניהם קובעים את המפרט שמרכיב אותם והוא כולל את מידות הצמיגים הנדרשים. כל גלגל מורכב מצמיג החובק חישוק, או בשמו האחר ג'נט. כל בעל רכב יכול להתקין צמיגים וג'נטים של יצרנים שונים ובלבד שהם יהיו תקניים ויתאימו במפרט שלהם לזה שנקבע על ידי יצרני הרכב. ניתן להרכיב צמיגים מסוגים שונים על כל ציר ובלבד שהפרופיל שלהם זהה, אם כי, רבים נוהגים להתקין באותו ציר, קדמי או אחורי, צמיגים של אותו יצרן.

ג'נטים וצמיגים איכותיים ממלאים תפקיד חשוב באחיזת הכביש, ובבטיחות בתנועה. הצמיגים חייבים להיות תקינים וכל בעיה בהם חייבת להיות מטופלת במיידית. צמיגים שמורכבים על גלגלים חייבים להיות עם חריצים תקניים על הסוליה שלהם, ואמורים להיות בעומק שאינו פחות משני מילימטר. אסור שיהיו יבשים ואסור שיהיו בהם סדקים, קרעים או חורים. כן, יש לשמור על לחץ אוויר נכון על פי הוראות היצרן. נושא הבטיחות חשוב מאין כמותו, אבל שמירה על כללים אלו תורמת גם לשמירה על חיי הצמיג לאורך זמן. ידוע כי לצורת הנהיגה יש השפעה גדולה מאוד בשמירה על אורח חיי הצמיג.

בחירת צמיגים וג'נטים איכותיים

ג'נטים מסייעים לרכב בתמיכה בשלדה ובמשקל הרכב הכבד. רכבים נוסעים במהירויות גבוהות ואמורים לעמוד בלחצים אדירים. בשעת בלימה נוצר חום רב שנובע מחיכוך הצמיג בכביש. ג'נטים שעשויים מסגסוגת מתכות מפחיתים את החום הנוצר בעת הבלימה, ולכן, תורמים בצורה ישירה לאיכותה. מעבר לכך, משקלם המופחת תורם גם לחיסכון בדלק וגם מסייע באחזקת כביש טובה ואיכותית. ייצור הג'נטים הפך מהפך גדול בכל מה שנוגע להנדסת החומרים שמהם הם מורכבים. ניתן להחליף את הג'נטים שעשויים מברזל כבד ומחליד בג'נטים נוצצים וחדישים. מראה גלגלים עם ג'נטים כאלו יהיה מושך יותר.

עולם הגלגלים על צמיגיהם והג'נטים שבהם עשיר מאוד ויש עשרות ומאות יצרני צמיגים וג'נטים ברחבי העולם. ספקים מקצועיים וידועי שם מספקים מבחר עצום בסניפים שונים שלהם. כל לקוח יכול לקבל הסברים וטיפים בכל אתר שלהם בדרך לבחירה הנכונה. כאן קובעים הצורך, הטעם והיכולת הכספית. רכב מסיע אנשים על כבישים שעמוסים ברכבים אחרים, ואשר, לעיתים, הם אינם בטיחותיים דיים. הגלגלים הם חלק חשוב מאוד בכל מכלול הרכב ובמקרים רבים, איכותם תורמת ישירות למניעת נזקי תאונות שעלולות לעלות ביוקר. בחירת צמיגים וג'נטים איכותיים ושמירה טובה עליהם תמנע בעיות שעלולות לצוץ בעת הנהיגה.

 

 

 

 

המשך לקרוא

רכבים

קסדה לאופנוע – בוחרים בקסדה הנכונה

יצא לאור

on

על ידי

קסדה לאופנוע היא אמצעי הבטיחות החשוב ביותר לכל אופנוען ולכן יש להתאים אותה בצורה מושלמת לראשו של הנהג. במאמר זה נספק לקוראים את כל המידע אודות בחירת קסדות לאופנועים ונציין כל מיני טיפים חשובים הקשורים אל בטיחות ואופנועים.

biker המשך…

המשך לקרוא

רכבים

גלגלים או צמיגים

יצא לאור

on

על ידי

אם אתם מעוניינים להגיע או לחזור ממקום מסוים בבטחה, תצטרכו לוודא שאתם נוהגים ברכב אמין ובטיחותי עם גלגלים וצמיגים חזקים ומלאי אוויר, שיכולים להחזיק מעמד לאורך זמן. במאמר זה נגולל בפניכם מהו תפקידם של הצמיגים והגלגלים של הרכב וכיצד הדבר יכול להשפיע על אורח חייכם.                                                     Silver sports car - cropped shot המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג