התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

למצוא את בן הזוג המתאים – הכרויות אקדמאים

שת האינטרנט יצרה מהפכה של ממש בתחום ההיכרויות, עם אפשרות קלה יותר מבעבר למצוא אנשים ובני זוג פוטנציאליים, ממשקים מקצועיים וייעודיים ונוחות שימוש מרבית. אהבה וזוגיות הם תחומים מורכבים, רבים מאיתנו לא מוצאים את בן או בת הזוג המתאימים בקלות ובאופן מהיר ולכן אתרי הכרויות הם כלי מוצלח ואידיאלי לצורך הרחבת מעגל האפשרויות כמו גם לסינון ראשוני ויצירת קשר אישי אך ללא מפגש פיזי בתור התחלה.

יצא לאור

on

רשת האינטרנט יצרה מהפכה של ממש בתחום ההיכרויות, עם אפשרות קלה יותר מבעבר למצוא אנשים ובני זוג פוטנציאליים, ממשקים מקצועיים וייעודיים ונוחות שימוש מרבית. אהבה וזוגיות הם תחומים מורכבים, רבים מאיתנו לא מוצאים את בן או בת הזוג המתאימים בקלות ובאופן מהיר ולכן אתרי הכרויות הם כלי מוצלח ואידיאלי לצורך הרחבת מעגל האפשרויות כמו גם לסינון ראשוני ויצירת קשר אישי אך ללא מפגש פיזי בתור התחלה. השימוש באתרים אלו למציאת זוגיות ואהבה הוא במודל של הכרויות חינם ורכישת מנוי כאשר ממש מעוניינים להתחיל עם הכרויות אינטרנטיות – מה שמוסיף עוד יתרון למדיום איכותי זה.

כאמור, זוגיות אינה עניין פשוט ולעיתים יש לעבור אפשרויות רבות עד למציאת בן או בת הזוג המתאימים. מבחינה זו, אתר הכרויות חינם מאפשר לסנן ולצמצם את האפשרויות לקריטריונים המתאימים. למשל מודל המאפשר לצמצם את המשתמשים והחברים באתר לתחום של הכרויות אקדמאים ואנשי קריירה, פיתרון מושלם עבור אלו המחפשים אנשים בעלי רמת השכלה דומה ואורח חיים דומה מבחינת ניהול קריירה. התחום של הכרויות אקדמאים צובר תאוצה ופופולאריות בדיוק בגלל אותה יעילות וצמצום היקף המשתמשים למכנה משותף זה של אנשים בעלי השכלה וקריירות.

רוב המשתמשים של אתרי הכרויות מחפשים אחר משתמשים פוטנציאליים לפי קריטריונים מסוימים שיכולים להיות החל ממראה חיצוני וגיל ועד תחומי עניין ומקצוע. כמובן שבמסגרת ההצלחה של החיפושים באתר הכרויות חינם ההתאמה חשובה ולכן אתר המיועד ספציפית לנושא של הכרויות אקדמאים מאפשר למחפשי ומחפשות זוגיות מכנה משותף רחב ובסיס איכותי לקשר מוצלח.

הבסיס מאחורי אתר הכרויות הפועל במתכונת של הכרויות חינם ומיועד למטרה המוגדרת והספציפית של הכרויות אקדמאים הוא שלאנשים עם קריירות והשכלה גבוהה, יהיו מאפיינים דומים במקרים רבים מבחינת דרישות של הכרויות וסיכוי טוב יותר ליצור קשרים זוגיים מוצלחים וארוכי טווח.

טיפים להצלחה באתר הכרויות

כיום פועלים בשוק הישראלי אתרי הכרויות רבים, חלקם במודל של הכרויות חינם ורובם עם הצטרפות חינם ובהמשך רכישת מנוי בתשלום, חלקם מציעים הכרויות אקדמאים וחלקם לציבור חברים כללי יותר. ריבוי אתרי הכרויות חינם ובתשלום והעובדה שלמצוא את בן הזוג המתאים זו משימה קשה מצריכים לדעת כיצד לפעול באתרים ואיך להצליח.

•    להתמיד ולא לוותר, אפילו אם אתם חברים באתר הכרויות חינם או בתשלום תקופה מסוימת, נוצר קשר עם חברים או חברות אחרים אך לא יצא בסופו של דבר קשר ממשי – חשוב להתמיד ולא לוותר. יש המון אנשים המחפשים הכרויות והתהליך עשוי לקחת זמן – אך בסוף לכל אחד ואחת יש את האחת או האחד בשבילם.

•    לא להיצמד לקריטריונים מחמירים של רק הכרויות אקדמאים : גם אלו שרוצים רק הכרויות אקדמאים והם בעלי דרישות מחמירות, חשוב לא להיות מקובעים על מנת להצליח, לא תמיד מי שהכי דומה לכם הכי מתאים לכם.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג