התחבר אלינו

ריהוט ועיצוב הבית

הדברת מזיקים ומכרסמים למיניהם

יצא לאור

on

כשמגיע הזמן לבצע הדברת מכרסמים
מעטים האנשים אשר התמזל מזלם ולא נתקלו בסיטואציה הבאה: באחד הארונות או המגירות של הבית מתגלים לכלוכים שחורים וחשודים, שבמבט נוסף מחלחלת ההבנה שמדובר בגללי עכברים – כמובן, גללי עכברים מעידים כנראה על קיומו של לפחות עכבר אחד בבית. במקרים אחרים, יהיה ניתן לשמוע את הקולות שלו כשיש שקט בבית או אפילו לראות אותו.
הפתרון לסיטואציה אשר נחשבת לסיוט אצל אנשים רבים, מגיע בדמותה של הדברת מכרסמים. כאשר הדרך הטובה ביותר לוודא שאותו עכבר בין אם הוא נמצא לבדו ובין אם הוא כבר הספיק להביא איתו חברים, היא על ידי הזמנת שירותיה של חברת הדברת מזיקים מקצועית המתמחה באופן פרטני בהדברה של מכרסמים.

הנזקים להם גורמים מכרסמים
המכרסמים למיניהם ידועים בנזקים הרבים להם הם גורמים, הן לאנשים והן לרכוש. מכרסמים מפיצים מחלות וחיידקים שונים ובמקרים מסוימים הם גם נגועים בפרעושים.
אז מעבר לעובדה שעצם הנוכחות של מכרסם בבית היא אינה נעימה, מדובר בסכנה של ממש. כחלק מכך, חשוב למהר ולאתר חברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה בנושא של הדברת מכרסמים ולהזמין את שירותיה.

כל הדרכים להיפטר מהמכרסמים
אז נכון שהגילוי לגבי קיומם של מכרסמים בבית, יהיה גילוי מלחיץ, אך יחד עם זאת, חשוב להירגע ולדעת כי ישנם מספר דרכים באמצעותם ניתן להיפטר מהמכרסמים לתקופה ארוכה בין דרכים אלו:
שימוש במלכודות עכברים ביתיות – ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מלכודות כגון: מלכודות קפיץ, מלכודות דבק ועוד..
הדברה ביולוגית – שיטת הדברה זאת מתאימה לשימוש בשדות פתוחים ושטחים חקלאיים למיניהם.
שימוש ברעל – אחת משיטות ההדברה מתבצעת על ידי שימוש ברעל עכברים.
חשוב לציין שלכל אחת מהשיטות הללו יש את היתרונות כמו גם את החסרונות שלה, כך שאם אתם מוצאים את עצמכם מאבדים את הידיים והרגליים לגבי השיטה הטובה ביותר, ההמלצה היא להזמין את שירותיה של חברת הדברת מזיקים מנוסה ולתת לאנשי מקצוע לטפל בבעיה.

דרכי מניעה
ישנם מספר דרכים בהם ניתן לנקוט בכדי למנוע מלכתחילה את הגעתם של אותם מכרסמים אל הבית. בין הדרכים הללו: הקפדה על ניקיון הבית. דאגה לאכסן את כל מוצרי המזון למיניהם במקומות סגורים אשר אינם מאפשרים גישה למכרסמים.
אם יש לכם עצים או צמחייה הצמודה לפתחי הבית השונים, חשוב להקפיד לגזום אותם.
הקפדה על כל הפרמטרים הללו תוריד את הסיכויים שבעיית המכרסמים תהווה את נחלתכם.
 

Continue Reading

ריהוט ועיצוב הבית

לעצב מבלי להתבלבל

יצא לאור

on

על ידי

עיצוב בית

עיצוב החצר או המרפסת דורש גם חשיבה על עיצוב הצמחיה והאופן בו אנחנו רוצים שהיא תיראה. יש את מי שאוהבים לטפח גינה מפוארת, לשתול, לעדור ולתכנן. ויש את מי שפחות מתחבר לעניין או שאין לו את הזמן להשקיע ולכן בוחר בעיצוב קיר ירוק אשר מורכב רק מצמחיה מלאכותית או פרחי משי שנראים בדיוק כמו פרחים רגילים אך דורשים מן הסתם תחזוקה מועטה ביחס לפרחים טבעיים. אז איך בוחרים איזה סוג של צמחיה מלאכותית תקשט את ביתכם? ומה חשוב לדעת על צמחים ופרחים מלאכותיים בעולם העיצוב הנוכחי? קיראו.

 

על היתרונות

לבחירה לעצב את המרפסת או את הגינה באמצעות קיר ירוק או פרחי משי מלאכותיים יש כמה סיבות ויתרונות מהותיים. ראשית, החיסכון הניכר במים הוא עניין שאין לזלזל בו ויש לו חשיבות עצומה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אקולוגית. שנית, אם אתם נכללים בקבוצת האנשים אשר מגדירים את עצמם כ"הורגי צמחים", יתכן ועיצוב קיר ירוק או עיצוב עם פרחי משי יכול להיות בדיוק מה שיסייע לכם גם לשמור על גינה מטופחת וגם לא לדאוג שמא אתם לא מטפלים בה כראוי.
יתרונות אלה וגם יתרונות נוספים מוובילים אנשים כיום להעדיף לעצב את החלק החיצוני של הבית או הדירה באמצעות צמחיה מלאכותית, והמספר רק הולך וגדל.

 

עיצוב חדשני ומתקדם

יכול להיות שאתם קוראים את הדברים האלה וחושבים לעצמכם שאין בכלל משהו יפה בעיצוב עם צמחיה מלאכותית. בעבר, אכן הצמחים והפרחים המלאכותיים היו נראים רחוקים מאוד ממשהו טבעי. יכולנו לראות ממרחק כי מדובר בקיר ירוק מפלסטיק או אגרטל עם פרחי משי שממש לא נראים כמו פרחים אמיתיים. עם השנים, הטכנולוגיה לעיצוב צמחיה מלאכותית השתפרה פלאים, גם העיצוב השתדרג מאוד ולכן כיום יותר ויותר מעצבים וגם אנשים פרטיים שואפים לעצב את גינתם או המרפסת שלהם עם צמחים מלאכותיים. על מנת להוסיף קיר ירוק או צמח מטפס שיעטר את הקיר החיצוני לבית או את מרפסת הבית – יש מספר דברים שמומלץ לבדוק ולעשות.

 

לתכנן בחוכמה

הנטיה של רבים מאיתנו כאשר זה נוגע לעיצוב עם פרחי משי או תכנון קיר ירוק היא פשוט "לזרום" עם הדברים מבלי לתכנן. בצורה זו אנו פוגשים לא מעט טעויות עיצוביות אשר יכולות היו להימנע בקלות אם היה מוקדש מעט זמן לתכנון. לפני שרוכשים צמחיה מלאכותית מכל סוג, חשוב לבדוק מה הצרכים שלכם. יתכן ואתם גרים בדירה קטנה עם מרפסת ומעוניינים להוסיף לה קצת צבע, או שאולי אתם רוצים לתת דגש לקיר חיצוני גדול שיש לכם בחצר הבית. כל אחת מהאפשרויות האלה דורשת חשיבה ותכנון שונה. לאחר שהחלטתם ותכננתם בידקו מה השטח אותו אתם מעוניינים לעצב. במידה ואינכם בטוחים באילו פרחים לבחור או מה הגודל הרצוי עבור הקיר הירוק שלכם – מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי עיצוב המתמצאים בתחום זה.

 

המשך לקרוא

ריהוט ועיצוב הבית

חדר אמבטיה מושלם

יצא לאור

on

על ידי

עין בלתי מקצועית אשר בוחנת את עיצובו של הבית שלכם לא תדע להתעכב על הפרטים הקטנים ביותר. ובכל זאת, המסרים הלא-מודעים עוברים וכאשר אנחנו יוצאים מדירה לרוב נדע לתאר אותה בקצרה: יפה, מתוחזקת, מושקעת, מעוצבת – או מוזנחת, מרופטת, ישנה. התיאור הקצר הזה לרוב משקף את העובדה שכל מבקר מזהה מבלי מחשבה את רמת ההשקעה בדירה, את הירידה לפרטים ואת רמת התחזוקה.

מעט מאד אנשים שנכנסים לחדרי האמבטיה ישימו לב או יעירו על ידיות הארונות או על ברזים ואריחים. אך היוצא מן החדר ידע לתאר אם מדובר בחדר יוקרתי ומפנק, ולאלמנטים הקטנים של העיצוב יש משקל רב ברושם שהחדר משאיר. מעבר לנושא העיצובי הברזים הם גם אלמנט פונקציונאלי אשר משפיע במידה רבה מאד על איכות חוויית הרחצה. כאשר הברזים מתאימים לכיור, לאמבט או למקלחון הם יאפשרו שימוש נוח ומפנק, וכל זה באמצעות בחירה נכונה של פריט שלא נהוג להשקיע בו מחשבה רבה.

הבחירות הנכונות לחדר האמבטיה המושלם

כאשר הכיור שלכם מוגבה ודקורטיבי יש לבחור בברז שמתאים לו הן מבחינת העיצוב והן מבחינת נוחות השימוש – לרוב מדובר בברזים גבוהים ומעוצבים. בחרו את הברז לפני שאתם מתקינים את הצנרת, כדי להבטיח התקנה מתאימה ונסתרת. ברזים לאמבטיה יכולים לשמש כיום כפריט עיצובי של ממש כאשר הם מוצבים מחוץ לאמבט, מאירים בצבעים שונים ועוד שפע אפשרויות עיצוביות חדישות ומלהיבות. עולם הנופש והצימרים הכיר לציבור הישראלי מקלחוני ראש גשם, מפל וכן הלאה – ושוב אנחנו רואים את החשיבות של בחירת הברז המפנק והמהנה ביותר. אם כך, עליכם לבחור ברזים יפים ומתאימים למקלחון, לכיור ולאמבט. אופן נזילת המים, צבעו של הברז, המבנה שלו ואפילו התאורה המותקנת בתוכו – כל אלו הן אפשרויות זמינות שתדרשו לבחור מביניהן. מכיוון שאפילו הברזים שאתם מתקינים משדרים אמירה עיצובית מומלץ במיוחד להגיע לחברה מתמחה שלה חלל תצוגה רחב ידיים. קל מאד ללכת לאיבוד מול השפע האדיר בתחום. חברה המתמחה בריהוט, ציוד ואיבזור חדרי אמבטיה תציע לכם, מעבר למגוון עדכני, גם שירות לקוחות שיסייע לכם להתמקד ולבצע את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

כפי שציינו כבר, המבקר האקראי בביתכם ובחדרי האמבטיה שבו אולי לא יתעכב ממושכות על הפרטים הקטנים ביותר של העיצוב. אבל הרושם הכללי בפירוש נובע מכך שמישהו נתן את הדעת והשקיע מחשבה מרובה בכל פרטי הפרטים של העיצוב ובחר את האלמנטים המתאימים, היפים והעדכניים ביותר.

 

המשך לקרוא

ריהוט ועיצוב הבית

חיפוי רצפה וציפוי קיר

יצא לאור

on

על ידי

 

פרקטים לא מהווים רק סוג של ריצוף אלא אלמנט דקורטיבי חשוב ומרכזי במתחם שבו הם מונחים. הם משרים תחושה של רוגע ושל חמימות. הפרקטים קלים לניקוי ולתחזוקה. הם מוצעים במגוון טקסטורות, צבעים וגוונים, עם גימורים מגוונים. עד לשנים האחרונות רווח השימוש בהם בעיקר באולמות ספורט ובמוסדות ציבור,אבל בשנים האחרונות הבחירה בהם היא הבחירה הראשונית, הטבעית והמועדפת גם על בעליהם של בתים פרטיים הבוחרים בהם בשל היתרונות הרבים הגלומים בהם. הזמנת המוצרים מחברה המתמחה בתחום חיפויי קירות ורצפה מתקדמים, בשיווק ובהתקנה של מוצריהן של מיטב החברות בעולם, מוצרים העומדים הן בתקן CE  האירופי והן בתקן הישראלי, מהווים ערובה לבחירה מושכלת בחיפויים שהלקוחות  המזמינים אותם מפיקים מהן תועלת והנאה לאורך שנים.

טפטים ופרקטים לחדרי הילדים והנוער

 

פרקטים מהווים אפוא בחירה לחיפוי רצפות גם בחדרי ילדים, אשר ניכר בהם חותם הטעם וההעדפה האישיים של דייריהם. ילדים ונוער חשים כי בחדר הפרטי והאינטימי שלהם הם רשאים לרהט ולקשט כאוות נפשם, על פי טעמם, באופן המאפשר להם לבטא ולהבליט את הדברים שהם אוהבים. כך, לדוגמה, ניתן לראות מגוון טפטים לחדרי ילדים ונוער שעל פיהם ניתן ללמוד על עולמם ועל טעמם האמנותי של הדיירים הקטנים והצעירים. על מנת לקבל תמורה מלאה למחיר שמשלמים עבור מוצר בכלל ופרקטים בפרט חשוב ביותר לקבל את כל המידע שחשוב שיימצא בידי מי שבוחרים להתקין פרקט בביתם, במשרדם או בכל מבנה ומתחם שהם.

 

היצע גדול ומגוון של טפטים לחדרי ילדים ונוער מאפשרים לכל אחד לקשט את קירות חדרו לפי טעמו. יש האוהבים נוף אורבאני, קר ומנוכר, לעומתם יש מי שאוהבים טבע ונוף, רכס הר, ים. לטפטים יש השפעה רבה על האווירה בחדר הפרטי ומשום כך יש לא מעט מבין הילדים והנוער העומדים על זכותם ואף מתעקשים מול ההורים ומנסים לשכנע אותם אם וכאשר הם לא רואים בעין יפה טפטים שבוחרים ילדיהם לחיפוי קירות חדרם.

 

אין ספק כי הפרקט והטפט הם אלמנטים עיצוביים רבי משקל, והבחירה בהם מעידה על הטעם ומסגירה אותו. כאשר בוחרים פרקט חשוב להתוודע אל מאפייניו ולהתייעץ עם מומחים בקשר לתחזוקתו הנאותה על מנת להאריך את "חייו"  ולאפשר לדיירים ליהנות אורך שנים מאיכותו, מראהו ומהאפקט שהוא יוצר. בבחירת טפט אין רלוונטיות לשיקולים שונים העומדים בבסיס הבחירה בפרקט, מה גם שקל יותר להסיר טפטים ולהתקינם, כך שניתן לשנות ולגוון מדי פעם.

 

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג