התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

בניית אתרים מקצועית

חברות בניית אתרים רבות לא מקפידות על בניית אתר אינטרנט בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים, אולם רק חברה מקצועית לבניית אתרים תדע לעשות אופטימיזציה וקידום אתרים נכון כך שהאתר ידורג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל.

יצא לאור

on

בניית אתר איכותי

כיום, קיימים אתרים רבים ברשת שלא נבנו בצורה איכותית על ידי חברת בניית אתרים מקצועית שמקפידות על כתיבת קוד תקני. ברוב במקרים, חברות אלו גם אינן מבצעות אופטימיזציה טובה למנועי חיפוש. מה הטעם להשקיע מאמציי בניית אתר אינטרנט אם האתר שבניתם איננו מקצועי והוא ייעלם לו בעמוד העשירי בתוצאות החיפוש בגוגל? אתר שאיננו מופיע גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל הוא למעשה בזבוז, ואמרו כבר לפנינו: אם אתה לא שם, אתה לא קיים. אם כך, מה אפשר לעשות כדי שהאתר יהיה איכותי ויגיעו אליו גולשים דרך מנועי החיפוש?

ובכן, על מה חשוב להקפיד בעת בניית אתר אינטרנט?

בניית אתר שאיננו איכותי עשויה לפגוע בתדמית העסק וברווחים שלו. ישנם כמה פרמטרים חשובים שצריך לשים לב אליהם כשבונים אתר אינטרנט:
התאמת האתר לדפדפנים שונים – חשוב לתכנן את האתר מההתחלה, כך שיתאים לכל סוגי הדפדפנים ובפרט כרום, פיירפוקס, אקספלורר (המהדרין יבדקו גם בספארי ובאופרה). חשוב כי גם גולשים עם דפדפן שאיננו הגרסה האחרונה של אקספלורר יוכלו לראות אותו כהלכה, כאשר נתח השוק של דפדפן אקספלורר הוא עדין גדול משמעותית על פני הדפדפנים האחרים.
הפרדת קוד מעיצוב – באתר שנבנה נכון עם הפרדת קוד HTML מעיצוב CSS, וכתיבה באמצעות דיבים ולא בטבלאות, ניתן יהיה בעתיד לחזור ולשנות את העיצוב בעתיד בקלות יחסית, וכמובן לשדרג את יכולות האתר והפונקציונאליות שלו בקלות יחסית. אתר כזה, אגב, גם יעלה ויטען מהר יותר על הדפדפן.
תאימות למנועי חיפוש ואופטימיזצייה לגוגל – אתר שבנוי טוב מבפנים יהי קל יותר לקדמו במנועי החיפוש ולעשות עבורו קידום אתרים נכון. אם האתר אינו בנוי לפי קריטריונים נכונים של היררכיית אתר ברורה וקוד נוקשה ותיקני, יהיה קשה להביא אותו לתוצרות טובות בחיפוש בגוגל. חשוב להקפיד על דרישות סטנדרטיות של מנועי החיפוש, כגון לוגו לחיץ המפנה לעמוד הראשי, מפת אתר ברורה, שימוש נכון בתגיות h1,h2, בערך alt לתמונות, ובתגיות מטא לתאור העמוד description ורשימת מילות המפתח שלו keywords.
מערכת תוכן CMS איכותית – חשוב שתהיה לאתר מערכת תוכן טובה שתוכל לשלוט על תכני האתר בצורה מירבית, וכן שנוכל להוסיף תכנים ודפים ללא הגבלה ועם קביעת כל הפרמטרים השונים של מנועי לכל דף באתר.

חברת בניית אתרים מקצועית תדע להקים לכם אתר וגם לקדם אותו במנועי החיפוש בצורה אידאלית. אז כשאתם מחפשים חברה לבניית אתר האינטרנט שלכם, בררו מראש אם היא חברה מקצועית, והאם יש ביכולתה לכתוב אתר שעומד בתקן w3c xhtml 1.1, ואם ישימו דגש על קידום אתרים שלכם באינטרנט, ולא רק על בניית האתר וזהו. בנוסף, חשוב לדעת שללא שיווק באינטרנט, קשה להביא תנועת גולשים רצינית אל האתר, במיוחד בתחילת דרכו. חפשו חברת בניית אתרים שגם תשווק את אתרכם ברשת ותביא לכם לקוחות. כי שיווק באינטרנט, בדומה לבניית אתרים וקידומם באינטרנט, היא עבודה למקצוענים.

***

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג