התחבר אלינו

ארכיון מאמרים

אתר הכרויות לדתיים – התחליף המודרני והאידיאלי למציאת השידוך המושלם!

יצא לאור

on

הכרויות הן בכל מקרה נושא מרתק, אישי, רגשי, מפחיד לעיתים ובעל משמעות עמוקה לכל אחד ואחת מאיתנו. מבחינת הציבור של דתיים ושומרי מסורת, ציבור אשר עבור רבים ממנו בעבר שידוכים של המשפחה והצעות זוגיות מהסביבה הקרובה היו הסטנדרט, אתר הכרויות לדתיים מאפשר לבטל את העניין הזה, לחפש קשר ואהבה באופן אישי ומותאם לצרכים הייחודיים של הציבור הדתי. האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת בתחום מאפשרת כיום להציע מודל של הכרויות בחינם ולאפשר לכל אחד ואחת למצוא מערכת יחסית, למצוא אהבה וכמובן שאפילו למצוא את בן או בת הזוג שיובילו לחתונה והקמת משפחה.

הכרויות דרך האינטרנט

בעבר, כל הנושא של הכרויות היה הרבה יותר מסובך מבחינה לוגיסטית ואישית, היינו מקבלים המלצה מחברים, משפחה או מהסביבה הקרובה לנו, קובעים בטלפון ונפגשים לפגישת היכרות בלי הרבה מידע ועם המון חשש. ללא ספק סיטואציה מביכה ולא פשוטה עבור רבים. אתרי הכרויות בחינם ובתשלום הם תחום שהתפתח באופן טבעי עם העלייה של רשת האינטרנט, כאשר כיום זוהי הדרך המרכזית להכיר אנשים חדשים.

הכרויות דרך האינטרנט הם לא רק אפשריים, זוהי המציאות בפועל והדרך הנגישה ביותר למאגר כמעט אינסופי של בני ובנות זוג פוטנציאליים. כאשר מדובר על אתר הכרויות בחינם אז אפשר לשוטט בין פרופיל משתמשים ולבחון הצעות שנראות מעניינות או רלבנטיות, זאת ללא התחייבות וללא עלות. הטכנולוגיה כיום מאפשרת לשוחח באופן מקוון, דרך צ'אט כתוב וזורם או שיחת טלפון אינטרנטית, אפשר לראות אחד את השני וללמוד אודות האנשים באתר עוד לפני יצירת הקשר הראשוני, אפשר לנהל שיחת וידאו וכן הלאה. הדרך האידיאלית, היעילה והזמינה ביותר של הכרויות בעידן שאנו נמצאים בו.

יחס עם זאת, גם מבחינת אתר הכרויות לדתיים באופן ייעודי  וגם מודלים אחרים וכלליים יותר של הכרויות זקוקים לפלטפורמה מסוימת ומוכוונת למטרה זו על מנת להשיג את האהבה המיוחלת. חיפוש מערכות יחסים דרך המדיה החברתית וכיוצא באלו הוא פשוט לא יעיל ומוכוון מטרה מספיק. מודל של הכרויות בחינם הוא ללא ספק אפשרות יעילה ופשוטה מאוד להתחיל את התהליך ולראות קשרים פוטנציאליים, כאשר אין עול או התחייבות כספיים.

הכרויות לדתיים

אתר הכרויות לדתיים הוא עולם ומלואו בפני עצמו, תחום מיוחד ונפרד של אתרי הכרויות באשר הם. זאת בגלל הצרכים המיוחדים של הציבור הדתי ושומר המסורת, הרצון לשמור על צניעות והלכות אך כן למצוא אהבה ואף קשר שיוביל לחתונה ומשפחה. אתר הכרויות לדתיים מוכוון למטרה הנשגבת הזו, תוך שמירה על ההגדרות והמגבלות של הציבור הייחודי הזה, תוך כדי הקשבה ומתן מענה לנושאים אישיים, טכנולוגיים והלכתיים.

כך למשל במסגרת אתר הכרויות לדתיים ניתן לבצע חיפוש ממוקד על פי רמה דתית רלבנטית ולא רק לפי חלוקה לדתיים וחילונים, אפשר לחפש מערכת יחסית עם אדם המתאים מבחינת הרצונות והכיוון הדתי ועוד. המודל של הכרויות חינם מוכיח את עצמו ובקרב הציבור הדתי יש אינספור זוגות נשואים שהקימו משפחות בעקבות  תחילת תהליך באתר הכרויות לדתיים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

ארכיון מאמרים

הדרכים ליצירת לוגו שיקדם את העסק

יצא לאור

on

על ידי

העבודה על הרצתו של עסק וקידומו צריכה להתבצע במספר מישורים. אחד המישורים הוא הקניית תכונות המיוחדות לעסק אשר יביאו לכך שהעסק או המוצר יתקשרו מידית לתכונות אלה. כך העסק מעביר לעולם את המסר אותו הוא מעוניין להעביר, יוצר סינון שיביא אליו רק לקוחות המתעניינים במוצריו או שירותיו באופן אמיתי ורציני ויעלה את כמות המכירות. חלק בסיסי ממתן זהות לעסק או במילים אחרות מיתוג הוא עיצוב לוגו מתאים אשר ישקף באמצעות כתיבת שם החברה/המוצר באופן מיוחד או אפילו מתן סימן בודד את הלך הרוח של העסק. בשל העובדה שהלוגו הוא הרושם הראשוני של העסק על קהל הלקוחות ובשל העובדה שהוא תמציתי ביותר, יש חשיבות רבה לכך שיעשה ויעוצב בצורה נכונה תוך התחשבות במספר כללים:    
המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

כתרי חרסינה ויתרונותיהם

יצא לאור

on

על ידי

אחד המרכיבים החשובים בכל הנוגע לשיקום הפה הוא הכתר. הכתר, ממש כשמו, מקיף את השן ההרוסה מכל צדדיה ומהווה לה קירות תמיכה אשר מחקים בצורתם את השן הטבעית. אין ספק כי בנייתו של כתר, גם הוא עשוי מתכתמן הבסיס ועד לקצה כפי שהיה בעבר, מסייע לשן ההרוסה מבחינת התפקוד. המתכת גרמה לכתר לבלוט על פני השיניים האחרות וכל המראה האסתטי של הפה ההי נפגם. בשנים האחרונות חלו התפתחויות בתחום עד לכת שקשה מאוד להבחין כי הכתר אינו השן הטבעית. המשך…

המשך לקרוא

ארכיון מאמרים

לא טוב היות האדם לבדו

יצא לאור

on

על ידי

בכל אירוע משמח, בכל מפגש משפחתי יש את הדודה שנועצת את הסכין: "נו, מתי אצלך? בחור כזה מוכשר ועדיין לבד? יש לי בשבילך בחורה מצויינת!" לא פשוט להיות דתי ורווק. וכמובן, גם להיות רווקה דתיה זו לא מציאה גדולה. רובנו ראינו את הסדרה 'סרוגים' על עונותיה. והתמונה שהתגלתה לא היתה כל-כך פשוטה. גם פנויים-פנויות דתיים רוצים למצוא בני/בנות-זוג, להקים בית יהודי כשר, צאצאים והעיקר, לא לשמוע את השאלה הצובטת: "מתי אצלך?" המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג