התחבר אלינו

ביגוד לילדים

אופנה לילדות – יש דבר כזה?

יצא לאור

on

העולם בו אנו חיים הוא עולם שהופך לחומרי יותר ויותר, מה שמתבטא בתחומים רבים. המראה החיצוני הוא אולי הדוגמא הטובה ביותר לכך שאנו מתעסקים בחומר הרבה יותר מאשר ברוח ובאישיות וכיום אנו רואים במדיות השונות את קידוש היופי על פני כל דבר אחר הנוגע לאישיות. לצערנו, לא רק בוגרים מתעסקים במראה החיצוני שלהם יותר ויותר אלא גם ילדים הם כאלו וכיום כל מה שקשור בתחום אופנה לילדות הולך ותופס מקום מכובד בעולם האופנה מה שפעם ממש לא הכרנו. כיום ילדות כבר יודעות בדיוק מה הן רוצות ללבוש ואיך להיראות     Studio Portrait of Smiling Boy 

חנויות לילדות

אם אתם מחפשים שמלות לילדות שלכן תוכלו למצוא כאלה יותר ויותר בחנויות השונות, חנויות שפעם היו לכל המשפחה והיום הן ממוקדות יותר ויותר לילדות בכל גיל. אומנם צריך לתת לילה לבחור עם מה היא רוצה ללכת כמובן בהתאם לתקציב שלנו אך חשוב לשים להן גבול בשביל שהן ידעו שלא כל דבר אפשר ללבוש גם אם הן ממש רוצות. כיום, ישנן לא מעט שמלות לילדות שהינן שמלות חושפניות מידי, ואתם לא צריכים להיות דתיים או שומרי מסורת בשביל להבין שככה ילדות לא צריכות להתלבש אלא הן צריכות ללבוש בגדים יפים נוחים ולא חושפניים.

שמלות לאירוע

תחום אופנה לילדות מתייחס לבגדים שלובשים בשגרה, בגדים שהולכים איתם לגן, בית הספר או לכל מקום אחר, אך מתייחס גם לבגדים המיועדים לאירועים. ישנם סוגים רבים של בגדים לילדים בטווחי מחירים שונים וגם כאן צריך לדעת לשים את הגבול כי בסופו של דבר מדובר על ילדה. אם יש לכם מספיק זמן לפני האירוע ישנה אופציה נוספת טובה בשבילכם – רכישה באינטרנט. ישנן אין ספור חנויות וירטואליות שניתן לקנות בהן גם בגדים לאירועים, ומה שפעם היה תמוה איך אפשר לקנות ללא מדידה היום ברור יותר. כל מה שצריך הוא לקחת את המידות מהילדה ולהתאים למידות שישנן באתר וכמובן לראות כמה שיותר תמונות רלוונטיות.

ילדות יכולות להיות לא קלות בבחירת בגדים ועליכן האימהות לזכור שילדות גם לא יתביישו להודיע שהן לא מוכנות ללבוש בגד מסוים מה שיגרום למרובות וויכוחים. ולכן, כשבוחרים שמלות או כל בגד אחר לילדה כדאי לעשות את זה איתה ולקבל את הסכמתה ללבישת הבגד הזה, וכמובן זה צריך להיות בגד שהיא תאהב ותרגיש מספיק נוח ללבוש

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ביגוד לילדים

להתלבש בלי להתבלבל

יצא לאור

on

על ידי

משפחה בבריכה

שנה באה ושנה הולכת, ובשתיהן צריך לקנות תלבושות בית ספר. התלבושת האחידה הפכה להיות יותר ויותר נפוצה ומשום כך עלתה הדרישה לרכישת חולצות בית ספר מסוגים שונים ובצבעים שונים. איך לבחור תלבושת אחידה לבית הספר מבלי להתבלבל? מה עושים אם מתלבטים לגבי הצבע? ומה היתרון הגדול של תלבושת בית ספר? (רמז: במיוחד עבור ההורים).

למה תלבושת אחידה?

נשאלת השאלה, למה בכלל יש צורך בלבישת תלבושת אחידה? למה חשוב שיהיו תלבושות בית ספר לכל בית ספר והאם לא יותר פשוט לאפשר לתלמידים לבחור בעצמם מה ללבוש? חולצות בית ספר, שמשמשות כיום כתלבושת אחידה במרבית בתי הספר, מאפשרות לכל התלמידים לחוש שווים. המחשבה היא שבלבישת חולצה אחידה, כל התלמידים דומים זה לזה ואינם נבדלים בבגדים שהם לובשים. ככה מי שאינו יכול לרכוש בגדים יקרים וממותגים לא מרגיש חריג. בנוסף, תלבושות בית ספר מאחדות בין כל התלמידים, גם אם באופן סמלי. יש משהו בלבישת חולצה אשר עליה סמל בית ספר שגורם לכל מי שלובש כזו חולצה להרגיש שייך. השייכות הזו, גם אם מאוד סימבולית, היא תחושה שמרבית התלמידים רוצים לחוש, בכל כיתה.

איזו תלבושת?

אם בעבר, תלבושות בית ספר היו חליפות של ממש, היום הסיפור עם חולצות בית ספר הוא אחר לגמרי. מדי בית ספר בעבר סימלו השתייכות של התלמיד לבית הספר, וככל שהוא היה נחשב יותר, כך גם התלבושת הייתה מזוהה יותר. האופנה השתנתה במרוצת השנים, ולכן גם הצורך בתלבושת בית ספר שלמה הלך והתמעט. עדיין ניתן למצוא מוסדות בודדים שדורשים לבישת מדי בית ספר. ככל שהאופנה התעדכנה והתחלפה, חומרי הגלם אשר מהם מיוצרות חולצות בית ספר הפכו להיות יותר איכותיים וקלילים. הבדים יותר נושמים, הצבעים יותר מגוונים ולמעשה על פי רוב החולצות כלל לא נראות כמו חולצות בית ספר.
מרבית ההורים שמחים על המעבר לחולצות בית ספר בשנים האחרונות. זה מאפשר פחות התעסקות בלבוש בשעות הבוקר, פחות ויכוחים על מה ללבוש ומה לא ללבוש, כאשר עדיין התלמיד או התלמידה יכולים לשמור על הזהות שלהם ולבחור את צבע החולצה ואת המכנסיים.

 

איך לבחור?

במידה ואתם עומדים בפני רכישת חולצות בית ספר, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לבדוק האם יש הנחיות מטעם בית ספר בנוגע לנושא תלבושות בית ספר. חבל לקנות חולצות לבית הספר ורק אחר כך לגלות שההנחיות מבית הספר בנוגע לחולצות הן שונות. לאחר שבדקתם איזה סוג של חולצות ומה הכמות הנדרשת, כדאי לבדוק איפה תוכלו לקנות את החולצות. יש מקומות שמאפשרים לרכוש את החולצות ורק להדפיס עליהן את לוגו בית הספר, וישנן חנויות שבהן ניתן רק להדפיס את סמל בית ספר על תלבושות בית ספר. כדאי לקנות מבחר של צבעים כדי לשמור על גיוון ולא לשכוח כמובן כמה חולצות לבנות.

המשך לקרוא

ביגוד לילדים

בשמלה אדומה ושתי צמות…

יצא לאור

on

על ידי

האם יש מראה חמוד יותר מאשר ילדות קטנות הלובשות שמלות? לפעמים זה ליום הולדת, לפעמים זה לחג השבועות, לפעמים זה לחתונה של הדוד או הדודה ולפעמים זה סתם למען הכייף! כאם צעירה לשתי בנות, (לפני מיליון שנים) הייתי תופרת שמלות לבנות שלי ולחברות שלהן. קל היה לתפור שמלות לילדות. פיסת בד מכותנה מודפסת בלבבות, בפרחים, בצורות גיאומטריות. כמה כיווצים במותן, כמה כיווצים בחלק העליון. שני פסים לרצועות הכתפיים ו…וואלה: שמלה לתפארת.Cute little girl

הפסקתי לתפור מזמן. לנכדות שלי אני קונה. (הן מודעות למראה שלהן. שמלות תפורות במכונה הבייתית, לא הסטייל שלהן! – לא כמו שהיו האמהות הקיבוצניקיות שלהן) והאמת היא שלקנות לילדות זה תענוג גדול. מאז שיש קנייה באינטרנט, האפשרויות בלתי מוגבלות. באחד משיטוטי נתקלתי באתר הנקרא גיפטד: אהבתי את המשמעות הכפולה. גם במשמעות 'מתנה' באנגלית וגם במשמעות 'מוכשר'. כמובן שהסתקרנתי. נכנסתי לאתר נוח לשיטוט, מלא מידע ומלא בשמלות מקסימות ומיוחדות. מתברר שהמעצב הוא יואב מאיר שמביא סגנון ומראה מקורי ללבוש הילדות. הוא לא מסתפק רק בשמלה, אלא יוצר מראה שלם. באתר יש גם אביזרי אופנה נלווים מתכשיטים ועד ארנקים חמודים. האפקט הוא של שלמות. כיווןשיואב מאיר הוא מעצב תוצרת כחול לבן, העיצוב שלו שומר על בדים איכותיים, הדפסים נעימים, גזרות נוחות ומחמיאות, ולמראה הכולל יש תחושה של נעימות וחינניות ולא העתק של נערות בוגרות ושל נשים בשלות. שמלות לילדות לא חייבות להיות העתק של שמלות לנשים מבוגרות. ב'גיפטד' נשמרת התמימות והחן והיופי של השמלה. באתר האופנה היחודי הזה אפשר למצוא דברים יחודיים מגיל לידה ועד גיל שמונה. הנוחות של כניסה לאתר ידידותי למשתמש, של בחירת הדגם, שנראה יפה כדגם ועוד יותר מושלם כשהוא מולבש על הדמות הגרפית המלווה את המותג, גרמו לי לזפזף על כל האפשרויות. בחרתי במערכת מקסימה לבריתה של נכדה של חברה. בחרתי שמלה לנכדה שלי לקראת חתונה משפחתית שמתקרבת ובאה. ואני מתלבטת בין כמה אפשרויות של שמלות לבנות שקורצות לי במראה החמוד והמיוחד שלהן.  למזלי אני לא מאלה שצריכות למשש ולבדוק את התוצרת במו עיני וידי. אני סומכת. הזמן שלי חשוב לתעסוקות אחרות. למי יש זמן להתרוצץ בקניונים, לעבור בין חנויות, כשיש אלטרנטיבה נוחה, מקורית ומוצלחת? המשלוח מגיע באריזת מתנה יחודית: האריזה כייפית, מרשימה ומכילה ברכה אישית וערכת צבעים. אפשר להתענג ולקשט את הדמויות המוטבעות על האריזה ועל הברכה. אמרנו שהראש הישראלי יודע ליצור דברים מקסימים – אמרנו!

המשך לקרוא

ביגוד לילדים

שמלות לילדות לחתונה – מה צריך לדעת?

יצא לאור

on

על ידי

אין ספק שחתונה היא אחד מהאירועים המרגשים ביותר, בעיקר אם מדובר על החתונה שלנו אך גם אם מדובר על חתונה של בן משפחה קרוב, בן, בת, אחות, אחיין וכדומה ההתרגשות רבה. ההכנות הקדחתניות של כל מי שקרוב לחתן ולכלה בעיצומן ואתם מנסים להספיק את כל מה שצריך להספיק לקנות ולסדר לפני החתונה כשחלק מזה זה קניית בגדים, ולפתע אתם נזכרים: מה עם שמלה לילדה הקטנה שלנו? היא אחות של הכלה אז היא חייבת להיות עם משהו מכובד ויפה. הנה כמה טיפים בשביל קניית שמלות לילדות לחתונה, שיסייעו לכם.       Cute child with painted hands המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג