התחבר אלינו

עבודה וקריירה

סרט תדמית לבית העסק

יצא לאור

on

כיום, בניגוד לעבר הלא כל כך רחוק, כל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם יכול ליהנות מסרטי תדמית אישיים, וכל זאת במסגרת הפקת סרטי תדמית המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם. הביקושים ההולכים וגוברים להפקת סרטי תדמית עסקיים נובעים בין היתר בשל התועלות הרבות הנלוות למהלך ברמה התדמיתית והשיווקית כאחד, בשל האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם כיום לצורך הצגת סרטוני התדמית, וכמובן, בשל העלויות הנמוכות בעשרות עד מאות אחוזים מהעלויות אשר נלוו להפקת סרטוני תדמית עסקיים עד לפני מספר שנים.

הפקת סרט תדמית לבית העסק, הינה פעולה המאפשרת לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם, לחשוף את שירותיו ומוצריו העסקיים לקהל לקוחות פוטנציאלי, וכל זאת באמצעות רשת האינטרנט בה ניתן להעלות סרטוני תדמית גם לאתר הבית של בית העסק, גם לערוצי וידאו ייעודיים וגם לרשתות החברתיות באמצעות פתיחת קבוצות אוהדים. כמו כן, תוכלו להפיץ את סרטוני התדמית שלכם באמצעות הוואטסאפ, וליהנות מהאפשרות שסרטון התדמית אותו יצרתם יהפוך לסרטון ויראלי הרץ בין קבוצות ווטאסאפ שונות.

יחד עם זאת, הפקת סרטי תדמית הינה פעולה אותה מומלץ ליישם באמצעות חברות מקצועיות העוסקות במתן שירותי הפקת סרטים לעולם העסקי. חברות אלו מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים, החל משלב בניית התסריט ותכנון ימי ההפקה והצילום, דרך שירותי צילום והפקה ועד לשירותי עריכה, שילוב כתוביות, שילוב קטעי אודיו ועריכת הסרטון. ברוב המקרים, חברות הפקה המתמחות בהפקת סרטוני תדמית לעסקים, הן חברות המעמידות לרשותכם את מכלול השירותים הנלווים להליכי ההפקה במקום אחד.

סרטוני תדמית – המותג שלכם רץ ברשת

רשת האינטרנט מהווה פלטפורמה אידיאלית להצגת סרטוני תדמית לקהלי המטרה שלכם. כיום, תוכלו ליהנות משירותי פילוח קהלי מטרה המוענק לכם על ידי חברות קידום אתרים ברשת האינטרנט, ובמסגרת השירות תוכלו לחשוף את הסרטון התדמיתי אותו יצרתם לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים. כבר היום, כל חברה מסחרית או בעל מקצוע חופשי המכבד את עיסוקו, מעמיד לרשות הגולשים סרטוני וידאו קצרים באתר הבית הנמצא בבעלותו. על פי מחקרים העוסקים בהרגלי הגלישה של כולנו, לתוכן וידאו המוטמע באתרי אינטרנט תדמיתיים, ישנה חשיבות מכרעת בכל הנוגע להשארת הגולשים בשטח האתר ולביצוע מספר רב של פעולות גלישה באתר. במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנלווים להפקת סרטוני תדמית לעסקים, זה הזמן לאתר אחר חברה מקצועית המתמחה בהליכי הפקת סרטים תדמיתיים, וליהנות ממגוון רחב של יתרונות הפקה במקום אחד!

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עבודה וקריירה

בדרך לעבודה בהייטק

יצא לאור

on

על ידי

אישה קוראת ספר

לעתים נדמה לנו שאם נביט סביב, נראה שכל מי שסביבנו עובד בהייטק. האמת היא שבשנים האחרונות, עם ההתקדמות הטכנולוגית ומגוון המשרות שקיימות בתחום, יש דרישה הולכת וגוברת לעבודה בהייטק. בין אם אתם שואפים להיות מתכנתים, אנשי משאבי אנוש או מכירות בעולם ההייטק, חשוב מעבר לרזומה שלכם הרושם שאתם עושים על המראיין וכמו כן שפת גוף בה אתם משתמשים. אז האם אפשר לקיים הכנה לראיון עבודה בהייטק? ואיך עושים זאת?

מה אתם משדרים?

לימוד שפת גוף הוא עולם ומלואו. מומחים לשפת גוף ידעו להגיד לכם מתי מי שעומד מולכם משקר, מתי הוא חושש והאם הוא אסרטיבי דיו. שפת גוף אם כך, היא כלי חשוב במסגרת הכנה לראיון עבודה בהייטק.
שפת הגוף של מועמדים לעבודה, בכל תפקיד ובכל תחום, צריכה להיות הולמת לכישורים ולניסיון אותו אנחנו מחפשים אצל המועמד לתפקיד. סביר להניח שאם אנחנו מגייסים עובדים לתפקיד של ניהול צוות מכירות, לא מספיק לדעת אילו תחנות המועמד עבר בהיסטוריה המקצועית שלו. חשוב גם לבחון את שפת הגוף שלו והמסרים אותם הוא משדר. אם המועמד לתפקיד טוען שהוא מאוד אסרטיבי ויודע למכור, אך כשמביטים על שפת הגוף שלו מבינים את ההפך – יתכן ולא מדובר במועמד מתאים לעבודה.
אנחנו חושבים שאנחנו יודעים איזה מסר גופני "לשדר" בראיונות עבודה, אך למעשה הדרישות השונות והצרכים של כל תפקיד ותפקיד במיוחד בהייטק עלולים לגרום לנו להגיע לא מוכנים לראיון ואולי אף לפספס את תפקיד חיינו. בדיוק משום כך, כדאי מאוד לערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק.

איך מתכוננים?

מעבר לפן המקצועי שצריך לבוא לידי ביטוי בראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה בהייטק תכלול גם היבטים של שפת גוף. מי שמתייחס בסקפטיות וחושב שהכישורים שלו בלבד הם אלה שיובילו אותו אל התפקיד הנכסף – טועה ובגדול. כאשר יש מספר רב של מועמדים לאותו תפקיד בהייטק, וכולם בעלי כישורים דומים, ההחלטה אותה צריך לקחת המגייס היא קשה יותר. שווה להשקיע ולערוך הכנה לראיון עבודה בהייטק, בהתאם לתפקיד ולתחום אליו אתם מיועדים. במסגרת ההכנה תוכלו לעבוד על תחומים פחות חזקים ולהעצים את החלקים החיוביים בכם. תופתעו לגלות עד כמה טון הדיבור שלכם, האופן בו אתם הוגים מילים מסוימות ואפילו המבט שלכם יכול לגלות לא מעט על הכוונות שלכם ועל התחושות הנסתרות שלכם. כל אלה עשויים להסתכם למכלול אחד שעלול לפסול אתכם ולגרום לכם לא להיות מתאימים לתפקיד בעיני המראיין.

 

תרגול ועוד תרגול

הכנה לראיון עבודה בהייטק איננה "זבנג וגמרנו". יתכן ותידרשו לערוך מספר מפגשים על מנת להקצע את מה שאתם מתכוונים לומר או לשפר שפת גוף.  בכל מקרה, מומלץ מאוד לפני ראיון בהייטק להתאמן בעצמכם מול מראה ולראות כיצד אתם עונים על שאלות אפשריות של מראיינים.

 

המשך לקרוא

עבודה וקריירה

סדנאות להעצמה אישית

יצא לאור

on

על ידי

רוב האנשים מעוניינים לדעת מהם הכישורים והיכולות החברתיות החבויות בתוכם. מסיבה זו הם נעזרים בשירותים של מטפלים מומחים ופעמים רבות נרשמים אל סדנאות להעצמה אישית.    Portrait Of Man Smiling המשך…

המשך לקרוא

טכנולוגיה

חוק הגנת השכר- כיצד מיישמים?

יצא לאור

on

על ידי

חוק הגנת השכר שחוקק בשנת 2009 השפיע בצורה ניכרת על מקום עבודה בכל הקשור אל נוכחות עובדים. חוק זה מחייב כל מעסיק לנהל דו"ח רישום מסודר של הנוכחות של כל עובד. כיוון שמדובר על חוק, כל מעסיק שלא ימלא את חובת החוק ייחשב כמבצע מעשה פלילי והעונשים הצפויים לו יהיו בהתאם.                                                                          Time is money המשך…

המשך לקרוא

פופולרי בבלוג